Контрольна робота, розроблена за підручником для 3 класу Грущинської І.В.
Матеріал відповідає віковим особливостям дітей. Складено відповідно оновленої програми та вимогам до формування змісту і оцінювання тестової контрольної роботи в 3 класі.
Дата_________________ Прізвище, ім’я ___________________________ Клас ____
Контрольна робота
за завданнями адміністрації школи
з природознавства
І варіант
1. Чим грунти відрізняються від гірських порід? Обери і познач правильну відповідь.
А твердістю
Б температурою
В родючістю
2. Чим рослини очищають і збагачують повітря? Познач правильну відповідь.
А киснем
Б водою
В вітамінами
3. Світовий океан ділиться на:
А чотири океани
Б три океани
В п’ять океанів
4. Встанови відповідність між джерелами отримання енергії. З’єднай стрілочками.
Нафта
Сонце
Вичерпні Кам’яне вугілля Невичерпні
Вітер
Дрова
Торф
5. Як енергія переходить з одного виду в інший? Познач послідовність.
6. Продовж речення.
Природні тіла, що знаходяться в глибинах Землі та на її поверхні, називаються
__________________________________________________________________ .
7.Запиши, як людиною використовується енергія води.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Дата_________________ Прізвище, ім’я ___________________________ Клас ____
Контрольна робота
за завданнями адміністрації школи
з природознавства
ІІ варіант
А піщані
Б глинисті
В чорноземи
2. Продовж речення. Я не бачу повітря тому, що воно… . Познач правильну відповідь.
А забарвлене
Б легке
В прозоре
3. Температура плавлення льоду…
А +100 градусів
Б 0 градусів
В – 1 градус
4. Встанови відповідність між джерелами отримання енергії. З’єднай стрілочками.
Торф
Вода
Природний газ
Невичерпні Сонце Вичерпні
Гірські породи
Вітер
5. Як енергія переходить з одного виду в інший? Познач послідовність.
6. Продовж речення.
Гірські породи, що використовуються людьми, називаються_________________
________________________________________________________________________ .
7. Запиши, як людиною використовується енергія вітру.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.