Контрольна робота № 5
Мета: перевірити рівень знань, умінь і навичок учнів за темою «Множення і ділення в межах 100», уміння розв'язувати задачі вивчених видів; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати самостійність; виховувати відповідальність, культуру оформлення письмових робіт.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
III. КОНТРОЛЬНА РОБОТА
1 варіант
У 4 ящиках привезли 36 кг помідорів, а в 5 ящиках — 40 кг огірків. Чого більше в одному ящику: помідорів чи огірків і на скільки кілограмів більше?
0:7+9:1
200: 100+50 • 10
42 •10 + 100
90•10:100
200 : 10 • 1
800 : 10 + 4
575 - 400 : 400
100-8-10-8
2•10•0
600 : 100 • 4
а : 1 - а, якщо а = 70;
600 : a • 4, якщо а = 100.
x : 4 = 100 27: x = 3
14:3 46:5 37:6
2 варіант
У 6 ящиках привезли 42 кг яблук, а в 7 ящиках — 56 кг груш. Чого більше в одному ящику: яблук чи груш, і на скільки кілограмів більше?
0:4+7: 1
70 • 10 - 60
795 - 600 : 600
1•1•100
100:10-16
600 : 10 + 3
300:100 + 60•10
50:10•100
(15- 15) •100
10 • 10 • 0
а: 1 + а, якщо а = 60;
600 : а • 8, якщо а = 100.
x : 6 = 10 28 : x = 4
21:4 36: 5 16:3
Додаткове завдання
1. Уставити пропущені числа, щоб рівності стали істинними.
□ +8-10 = 980 30 • 10 - □= 76
□ -80:80 = 60 □•8+18 = 66
2. Записати всі числа, які менші за 50 і які можна розкласти на два одна¬кових множники.
IV. ПІДСУМОК УРОКУ
— Які труднощі у вас виникли під час контрольної роботи?