20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Контрольна робота з природознавства по темі: «Тварини. Різноманітність тварин» 3 клас

Про матеріал
Контрольна робота з природознавства по темі: «Тварини. Різноманітність тварин» Містить різні види завдань.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 5

 

Мета: перевірити рівень знань, умінь і навичок учнів за темою «Множення і ділення в межах 100», уміння розв'язувати задачі вивчених видів; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати самостійність; виховувати відповідальність, культуру оформлення письмових робіт.                           

 

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

III. КОНТРОЛЬНА РОБОТА

1 варіант

  1. Розв’язати задачу.

У 4 ящиках привезли 36 кг помідорів, а в 5 ящиках — 40 кг огірків. Чого більше в одному ящику: помідорів чи огірків і на скільки кілограмів більше?

  1. Обчислення значення виразів.

0:7+9:1

200: 100+50 • 10

42 •10 + 100

90•10:100

200 : 10 • 1

800 : 10 + 4

575 - 400 : 400

100-8-10-8

2•10•0

600 : 100 • 4


  1. Знайти значення виразів.

 а : 1 - а, якщо а = 70;

600 : a • 4, якщо а = 100.

  1. Розв’язати рівняння.

x : 4 = 100                     27: x = 3

  1. Виконати ділення з остачею.

14:3                46:5 37:6

2 варіант

  1. Розв’язати задачу.

У 6 ящиках привезли 42 кг яблук, а в 7 ящиках — 56 кг груш. Чого більше в одному ящику: яблук чи груш, і на скільки кілограмів більше?

  1. Обчислити значення виразів.

0:4+7: 1

70 • 10 - 60

795 - 600 : 600

1•1•100

100:10-16

600 : 10 + 3

300:100 + 60•10

50:10•100

(15- 15) •100

10 10 0


  1. Знайти значення виразів.

а: 1 + а, якщо а = 60;

600 : а • 8, якщо а = 100.

  1. Розв’язати рівняння.

x : 6 = 10                   28 : x = 4

  1. Виконати ділення з остачею.

21:4                        36: 5      16:3

 

 

Додаткове завдання

1. Уставити пропущені числа, щоб рівності стали істинними.

□ +8-10 = 980 30 • 10 - □= 76

-80:80 = 60 □•8+18 = 66

2. Записати всі числа, які менші за 50 і які можна розкласти на два одна¬кових множники.

 

IV. ПІДСУМОК УРОКУ

— Які труднощі у вас виникли під час контрольної роботи?

docx
Додано
13 березня
Переглядів
385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку