Контрольна робота з природознавства «Рослини»

Про матеріал

1.Вкажи назву науки, яка вивчає рослини.

А)зоологія;

Б)ботаніка;

В)бактеріологія.

5. З`єднай назви органів рослин з їх значенням

Корінь забезпечує зв`язок між частинами рослини

Стебло є місцем, де утворюються поживні речовини

Листки вбирає з грунту воду і мінеральні речовини

9.Допиши речення

Для росту й розвитку рослині потрібно_________________________________________

10.Запиши, до яких умов пристосувалась рослина калюжниця болотна.

Перегляд файлу

Варіант 1

1.Вкажи назву науки, яка вивчає рослини.

А)зоологія;

Б)ботаніка;

В)бактеріологія.

2.Рослини, більшість яких живе у воді, -це…

А)папороті;

Б)мохи;

В)водорості.

3.З`єднай назви рослин з назвою групи, до якої вони належать.

Клен                                      хвойна рослина

Сосна                                    папороті

Папороть чоловіча              квіткові рослини

4.Вкажи, в яку пору доби рослини живляться

А)вдень;

Б)вночі;

В)вдень і вночі.

5. З`єднай назви органів рослин з їх значенням

Корінь                    забезпечує зв`язок між частинами рослини

Стебло                   є місцем, де утворюються поживні речовини 

Листки                   вбирає з грунту воду і мінеральні речовини

6.Квіткові рослини розмножуються…

А)пилком;

Б)насінням;

В)квіткою.

7.Вкажи, що потрібно рослині для утворення поживних речовин у листку.

А)світло;

Б)тінь;

В)кисень.

8. З`єднай назви рослин з назвою групи, до якої вони належать.

Дуб                    трав`янисті рослини

Калина           дерева

Лілія            кущі

 

 

9.Допиши речення

Для росту й розвитку рослині потрібно_________________________________________

10.Запиши, до яких умов пристосувалась рослина калюжниця болотна.

 

 

 

11. З`єднай частини правильних тверджень

  • Культурні рослини                  це живі організми
  • Дикорослі рослини                               це рослини,які людина вирощує для власних потреб
  • Дикорослі та                            це рослини, про які людина не піклується

культурні рослини

12.До якої групи належить соняшник?Як людина її використовує?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13. З`єднай частини правильних тверджень

  • Спільні ознаки                                    шишки.

 у квіткових і хвойних

 рослин-це їхні органи:

  • Квіткові рослини                               корінь,стебло, листки,насіння.

 відрізняються від

хвойних тим, що мають

  • Хвойні рослини                                 квітку,плід і  насіння.

відрізняються від

квіткових тим, що мають

14.Яке значення хвойних рослин у житті тварин?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2

1.Наука, яка вивчає рослини, називається….

А)бактеріологія;

Б)зоологія;

В)ботаніка.

2.Рослини, які не мають коренів, стебла і листків, -це..

А)папороті;

Б)мохи;

В)Водорості.

3. З`єднай назви рослин з назвою групи, до якої вони належать.

Кульбаба                             хвойна рослина

Ялина                                  папороті

Папороть жіноча                квіткові рослини

4.Вкажи назву газу, який рослини виділяють під час дихання.

А)кисень;

Б)вуглекислий газ;

В)азот.

5. З`єднай назви органів рослин з їх значенням

Корінь                    забезпечує зв`язок між частинами рослини

Стебло                   є місцем, де утворюються поживні речовини 

Листки                   вбирає з грунту воду і мінеральні речовини

6.Вкажи назву рослини, яка запилюється комахами

А)береза;

Б)жито;

В)трояндак.

7.Вкажи назву речовини, що потрібна рослині для утворення поживних речовин у листку.

А)вуглекислий газ;

Б)тепло;

В)кисень.

8. З`єднай назви рослин з назвою групи, до якої вони належать.

береза                    трав`янисті рослини

шипшина           дерева

тюльпан           кущі

 

9.Допиши речення

Для життя рослині потрібно_________________________________________

10.Запиши, до яких умов пристосувалась рослина водяна лілія.

 

 

 

11. З`єднай частини правильних тверджень

  • Культурні рослини                  це живі організми
  • Дикорослі рослини                               це рослини,які людина вирощує для власних потреб
  • Дикорослі та                            це рослини, про які людина не піклується

культурні рослини

12.До якої групи належить пшениця?Як людина її використовує?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13. З`єднай частини правильних тверджень

Хвойні рослини-                                         це живі організми.

Хвойні і квіткові рослини-                       це дерева, кущі і трав `янисті рослини.

Квіткові рослини-                                       це дерева і кущі.

14.Яке значення хвойних рослин у житті людини?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
1708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку