Контрольна робота з природознавства у 3 класі з теми "Рослини"

Про матеріал

Для контрольної роботи підібраний матеріал відповідно до оновленої програми, учням пропонуються ілюстровані завдання на встановлення відповідності, послідовності, тестові завдання.

Перегляд файлу

 Дата_______________ Прізвище та ім’я ________________________________      

 Контрольна робота з природознавства в 3 класі з теми «Рослини»

І варіант

1. Технічні культури – це …

А) рослини, що ростуть переважно у воді морів, озер, рік, ставків, боліт.

Б) рослини, використовувані у виробництві.

В)  вічнозелені дерева і кущі, які  мають голчасті листки — хвоїнки і шишки з насінням.


2. Для живлення рослині потрібні:

А) сонячне світло, вуглекислий газ, вода, поживні речовини.

Б)  повітря, вода, мінеральні речовини.

В) кисень, вода, сонце, поживні речовини.

3. Для чого рослині корінь?

А) щоб рослина трималася за ґрунт і не падала.

Б) щоб вона могла вбирати вологу, поживні речовини і мінеральні солі із ґрунту.

В) щоб виробляти поживні речовини.

4. Який номер малюнка відповідає назві рослин?

Папоротники __ , водорості ___ , хвойні __ , мохи___, квіткові ___, хвощі __

        1                      2                  3                       4                 5                             6                

 

5. Підпиши назви органів рослини.

 

1 ___________________

2 ___________________

3. __________________

4.  __________________

5. __________________

6. __________________


 

 


6. Які умови необхідні для того, щоб рослина жила, росла, розвивалася?

7. Яке значення мають рослини в природі і для людей?

ІІ варіант

1. Хвойні  рослини – це …

А) рослини, що ростуть переважно у воді морів, озер, рік, ставків, боліт.

Б) рослини, використовувані у виробництві.

В)  вічнозелені дерева і кущі, які  мають голчасті листки — хвоїнки і шишки з насінням.


2. Чому рослини не живляться вночі?

А) бо вони сплять.

Б)  бо вночі немає сонячного світла.

В) бо вночі менше вуглекислого газу.

3. Які поживні речовини виробляє сама рослина?

А) цукор, крохмал.

Б) мінеральні солі.

В) вітаміни.

4. Підкресли слова, які вказують на значення рослин у природі і для людини:

Вода, корисні копалини, краса, проліски, їжа, трава, вересень,  кисень, меблі, Україна,  ліки, тканини, паливо.

 

5. Підпиши назви органів рослини.

1 ___________________

2 ___________________

3. __________________

4.  __________________

5. __________________

 

 

 

6. До якої групи  належать ці рослини?__________________________

Запиши назви зображених на малюнках плодів_______________________

________________________________________________________________

D:\Загрузки\31_avg_800.jpgD:\Загрузки\1.jpgD:\Загрузки\m_a_1515_8430.jpgD:\Загрузки\8f5a818b4a6858efaff5cfeaea074d07.jpgD:\Загрузки\fruitberry_cultures_4.jpgD:\Загрузки\original.jpg                      

 

7. Доведи, що рослини належать до живої природи.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пащенко Анна Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 лютого 2018
Переглядів
3013
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку