Контрольна робота з теми "Числівник"

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Числівник" для учнів 6 класу. Містить різнорівневі завдання. тести. завдання.
Перегляд файлу

Контрольна робота №7 з теми " Числівник"

1. Позначте рядок, у якому всі слова — числівники. (0.5 б.)

а) Одинадцять, три, п'ятий, сотня;

б) тринадцять, шість, мільйон, тисяча;

в) один, одиниця,.однаково, одинак;

г) п'ятнадцять, сімка, вісімсот, двоє.

 

2. Позначте рядок, у якому всі слова — числівники. (0.5 б.)

а) Тридцять, сім, восьмий, мільярд;

б) один, десяток, мільйон, тисяча;

в) три, трійка, утретє, тринадцять;

г) шістдесят, вісімка, вісімсот, троє.

 

3. Визначте речення, у якому використано числівник. (0.5 б.)

а) Сьогодні він отримав одиницю.

б) Це було вже не вперше.

в) Він замислився, як нарешті отримати хоча б сімку.

г) Назавтра треба було вивчити п'ять предметів.

 

4. Визначте речення, у якому вжито дробовий числівник. (0.5 б.)

а) 3 п'ятого кола червоний башлик випередив усіх (М. Трублаїні).

б) 3 криком і вереском промчав тринадцятий у капелюсі  (М. Трублаїні).

в) Через Канадський водоспад стікає дев'ятнадцять двадцятих усієї води Ніагарського водоспаду (З підручника).

 

5. Визначте речення, в якому вжито збірний числівник. (0.5 б.)

а) Межа вічної криги в Арктиці відступила на кілька сотень кілометрів на північ (В. Комаров).

б) Дві дівчини сплять, притулившись щока до щоки (О. Довженко).

в) Широке небо неначе кліпало тисячами блискучих людей (І.Нечуй-Левицький).

г) Семеро одного не ждуть {Народна творчість).

 

6. Правильною є відмінкова форма числівника: (0.5 б.)

а) двохстам п’ятдесяти восьми;

б) двомастами п’ятдесятьома шістьома;

в) двохсот п’ятидесяти восьми;

г) дохстами восьмидесятьма дев’ятьма.

 

7. Правильною є відмінкова форма числівника. (0.5 б.)

а) ста сімдесяти чотирьох;

б) ста семидесяти двох;

в) стома сімдесятьма двома;

г) дохстами восьмидесятьма сімома.

 

8. Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні. (0.5 б.)

а) двоє разів;

б) півтори доби;

в) одна третя сторінки;

г) одна  сьома метра.

 

9. Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні. (0.5 б.)

а) три професора;

б) семеро друзів;

в) півтора аркуша;

г) сто гривень.

 

10. Позначте рядок, у якому всі числівники пишуться окремо. (0.5 б.)

а) Трьох/сот, тридцять/три, два/надцять, шіст/десят;

б) три/п'ятих, вісімдесят/шість, сто/сім, двісті/п'ят¬десят;

 в) триста/двадцять, шіст/надцятеро, сто/одинадцять, двадцять/два;

г) сто/тисячний, двадцять/п'ятий, сто/сьомий, три¬ста/сороковий.

 

11. Виділіть речення, яке слід відредагувати. (0.5 б.)

а) Реве віл на сто гір, на сто кроків, на сто потоків (Народна творчість).

б) Головата, дженджуриста, сорочок наділа триста, а нога одна (Народна творчість).

в) Що то за птах, що на вісьмох гонах? (Народна твор¬чість).

г) У сім няньок дитина без носа (Народна творчість).

 

12. Позначте речення, яке потребує редагування. (0.5 б.)

а) Більше ста тисяч людей щорічно відвідує цей музей.

б) Сюди прийшли більше семидесяти юнаків.

в) У Сибірське море впадає триста тридцять шість річок.

г) У перегонах брали участь п'ятнадцятеро коней.

 

13.Випиши числівники (1.5б)

Дев’ятеро, декілька, п’ятнадцять, чверть, півтора, трійка, мільярд, перший, удвоє.

 

14.Запиши словами числівники, визнач їх відмінок (1.5б)

      У морських походах на турків виступало від 50 до 300 козацьких кораблів. Виник козацький флот у 2 половині 16 століття.

 

15. Напиши твір-мініатюру (7-8 речень) на тему «Мій розпорядок дня» або «Мої спортивні досягнення», використовуючи порядкові і кількісні числівники. (3б.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №7 з теми " Числівник"

1. Позначте рядок, у якому всі слова — числівники. (0.5 б.)

а) Одинадцять, три, п'ятий, сотня;

б) тринадцять, шість, мільйон, тисяча;

в) один, одиниця,.однаково, одинак;

г) п'ятнадцять, сімка, вісімсот, двоє.

 

2. Позначте рядок, у якому всі слова — числівники. (0.5 б.)

а) Тридцять, сім, восьмий, мільярд;

б) один, десяток, мільйон, тисяча;

в) три, трійка, утретє, тринадцять;

г) шістдесят, вісімка, вісімсот, троє.

 

3. Визначте речення, у якому використано числівник. (0.5 б.)

а) Сьогодні він отримав одиницю.

б) Це було вже не вперше.

в) Він замислився, як нарешті отримати хоча б сімку.

г) Назавтра треба було вивчити п'ять предметів.

 

4. Визначте речення, у якому вжито дробовий числівник. (0.5 б.)

а) 3 п'ятого кола червоний башлик випередив усіх (М. Трублаїні).

б) 3 криком і вереском промчав тринадцятий у капелюсі  (М. Трублаїні).

в) Через Канадський водоспад стікає дев'ятнадцять двадцятих усієї води Ніагарського водоспаду (З підручника).

 

5. Визначте речення, в якому вжито збірний числівник. (0.5 б.)

а) Межа вічної криги в Арктиці відступила на кілька сотень кілометрів на північ (В. Комаров).

б) Дві дівчини сплять, притулившись щока до щоки (О. Довженко).

в) Широке небо неначе кліпало тисячами блискучих людей (І.Нечуй-Левицький).

г) Семеро одного не ждуть {Народна творчість).

 

6. Правильною є відмінкова форма числівника: (0.5 б.)

а) двохстам п’ятдесяти восьми;

б) двомастами п’ятдесятьома шістьома;

в) двохсот п’ятидесяти восьми;

г) дохстами восьмидесятьма дев’ятьма.

 

7. Правильною є відмінкова форма числівника. (0.5 б.)

а) ста сімдесяти чотирьох;

б) ста семидесяти двох;

в) стома сімдесятьма двома;

г) дохстами восьмидесятьма сімома.

 

8. Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні. (0.5 б.)

а) двоє разів;

б) півтори доби;

в) одна третя сторінки;

г) одна  сьома метра.

 

9. Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні. (0.5 б.)

а) три професора;

б) семеро друзів;

в) півтора аркуша;

г) сто гривень.

 

10. Позначте рядок, у якому всі числівники пишуться окремо. (0.5 б.)

а) Трьох/сот, тридцять/три, два/надцять, шіст/десят;

б) три/п'ятих, вісімдесят/шість, сто/сім, двісті/п'ят¬десят;

 в) триста/двадцять, шіст/надцятеро, сто/одинадцять, двадцять/два;

г) сто/тисячний, двадцять/п'ятий, сто/сьомий, три¬ста/сороковий.

 

11. Виділіть речення, яке слід відредагувати. (0.5 б.)

а) Реве віл на сто гір, на сто кроків, на сто потоків (Народна творчість).

б) Головата, дженджуриста, сорочок наділа триста, а нога одна (Народна творчість).

в) Що то за птах, що на вісьмох гонах? (Народна твор¬чість).

г) У сім няньок дитина без носа (Народна творчість).

 

12. Позначте речення, яке потребує редагування. (0.5 б.)

а) Більше ста тисяч людей щорічно відвідує цей музей.

б) Сюди прийшли більше семидесяти юнаків.

в) У Сибірське море впадає триста тридцять шість річок.

г) У перегонах брали участь п'ятнадцятеро коней.

 

13.Випиши числівники (1.5б)

Дев’ятеро, декілька, п’ятнадцять, чверть, півтора, трійка, мільярд, перший, удвоє.

 

14.Запиши словами числівники, визнач їх відмінок (1.5б)

      У морських походах на турків виступало від 50 до 300 козацьких кораблів. Виник козацький флот у 2 половині 16 століття.

 

15. Напиши твір-мініатюру (7-8 речень) на тему «Мій розпорядок дня» або «Мої спортивні досягнення», використовуючи порядкові і кількісні числівники. (3б.)

 

docx
Додано
25 квітня 2021
Переглядів
702
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку