7 клас
Дружба і кохання
Рівень І. Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (6 б.)
А О. Грін ; Б О. Пушкін ; В К. Симонов?
А)О. Пушкін ; Б) Р. Бернс; В) Г. Гейне; Г)К.Симонов.
А) О. Гріна «Пурпурові вітрила»; Б) Р. Бернс «Моя любов»;
В) Г. Гейне «Коли настав чудовий май»?
А) О. Пушкін «19 жовтня 1825»; Б) Р. Бернс «Моя любов»;
В) Г. Гейне «Коли настав чудовий май…»?
А)епітет, б)метафора, в)порівняння, г)епіфора.
а) у давні часи лицарства; б) у мирний час; в)під час другої світової війни
А) О. Пушкін Б) Р. Бернс В)Г. Гейне г)К.Симонов
А) «Книга пісень»; Б) «Пісня пісень»; В) «Збірка пісень»;
А) повість-феєрія; Б) роман-феєрія; В) повість-казка; Г) роман-казка.
А) ніхто, вона прочитала про це в книжці; Б) Лонгрен, її батько;
В) ніхто, вона сама вигадала цю легенду; Г) Егль, збирач казок.
А) старовинний глобус із компасом; Б) картину художника-мариніста;
В) книгу про морські подорожі; Г) модель парусного корабля.
А) пошук смислу людського буття; Б) непередбачуваність життя людини;
В) символ мрії, кохання та надії на краще;Г) символ людської долі, волі, краси природи.
РівеньІІ (3б.)
1. Встановити відповідність між поезіями та їх уривками (1б.):
1 |
Р. Бернс «Моя любов – рожевий квіт…» |
А |
«Прийди і словом чарівливим зразу Сердечні струни наладнай ізнов; Згадаємо про бурні дні Кавказу, Про Шиллера, про славу, про любов» |
2 |
О. С. Пушкін «19 жовтня» |
Б |
«Хай повірять мати й син, Що нема мене. Друзі втішаться отим «Було й промине»…» |
3 |
Г. Гейне «Коли настав чудовий май…» |
В |
«Тоді у серденьку моїм Прокинулось кохання…» «Тоді я милій розказав Мою журбу й кохання…». |
4 |
К. Симонов «Чуєш… Ти чекай мене…» |
Г |
«Прощай, прощай, мій рідний край, Прощай, моя любов, Та де б не був я, мила, знай – Прийду до тебе знов!»; |
2.Скласти порівняльну характеристику Ассоль та Грея(2б.):
Ассоль |
Спільні риси |
Грей |
РівеньІІІ (3б.)
Написати твір-відгук за повістю-феєрією О.Гріна «Пурпурові вітрила».