Контрольна робота з теми "Дружба і кохання"

Про матеріал
Даний матеріал призначений для перевірки рівня знань та виявлення прогалин в знаннях учнів за темою «Дружба і кохання». Виконання тестових завдань відкритого і закритого типів передбачає розвиток навичок самостійної творчої роботи, уваги, критичного мислення, уміння застосовувати набуті знання під час виконання контрольних завдань, виховання почуття відповідальності за результати своєї праці, бажання досягти високих результатів.
Перегляд файлу

7 клас          

Дружба і кохання

Рівень І. Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (6 б.)

  1. Поет, якого називають засновником російської літератури ХІХ ст., митцем, що глибоко відобразив самобутність національної душі.

А О. Грін ;          Б О. Пушкін ;          В К. Симонов?

  1. Свою першу збірку поет назвав «Книга пісень», бо захоплювався творчістю Ф. Петрарки.

А)О. Пушкін ;   Б) Р. Бернс;       В)  Г. Гейне;  Г)К.Симонов.

  1. Диво здійснення мрії зображено у творі…

А) О. Гріна «Пурпурові вітрила»;      Б) Р. Бернс «Моя любов»;

В) Г. Гейне «Коли настав чудовий май»?

  1. Поезія, в якій  оспівано ліцейську дружбу і відданість:

А) О. Пушкін «19 жовтня 1825»; Б) Р. Бернс «Моя любов»;

В) Г. Гейне «Коли настав чудовий май…»?

  1. Вкажіть художній засіб, використаний у словосполученнях «прокинулося кохання», «смуток огорне»:

А)епітет,  б)метафора,  в)порівняння,  г)епіфора.

  1. Вірш К. М. Симонова «Жди мене...» написаний:

а) у давні часи лицарства;  б) у мирний час;  в)під час другої світової війни

  1. Цей вірш увійшов до скарбниці європейської любовної лірики, його автором є німецький поет…

А) О. Пушкін Б) Р. Бернс  В)Г. Гейне  г)К.Симонов

  1. До якої збірки входить вірш Г. Гейне ««Коли настав чудовий май»?

А) «Книга пісень»;   Б) «Пісня пісень»;   В) «Збірка пісень»;

  1. Жанр твору О. Гріна «Пурпурові вітрила»:

А) повість-феєрія; Б) роман-феєрія; В) повість-казка; Г) роман-казка.

  1. Хто першим розповів Ассоль про Червоні вітрила?

А) ніхто, вона прочитала про це в книжці; Б) Лонгрен, її батько;

В) ніхто, вона сама вигадала цю легенду;  Г) Егль, збирач казок.

  1. Що побачив Грей в бібліотеці замку, і це допомогло йому зрозуміти себе?

А) старовинний глобус із компасом; Б) картину художника-мариніста;

В) книгу про морські подорожі;  Г) модель парусного корабля.

  1. Що означає символ Червоних вітрил?

А) пошук смислу людського буття;  Б) непередбачуваність життя людини;

В) символ мрії, кохання та надії на краще;Г) символ людської долі, волі, краси природи.


РівеньІІ (3б.)

1. Встановити відповідність між поезіями та їх уривками (1б.):

1

Р. Бернс

«Моя любов – рожевий квіт…»

А

«Прийди і словом чарівливим зразу

Сердечні струни наладнай ізнов;

Згадаємо про бурні дні Кавказу,

Про Шиллера, про славу, про любов»

2

О. С. Пушкін

   «19 жовтня»

Б

«Хай повірять мати й син,

Що нема мене.

Друзі втішаться отим

«Було й промине»…»

3

Г. Гейне

«Коли настав чудовий май…»

В

«Тоді у серденьку моїм

Прокинулось кохання…»

«Тоді я милій розказав

Мою журбу й кохання…».

4

К. Симонов

  «Чуєш… Ти чекай мене…»

Г

«Прощай, прощай, мій рідний край,

Прощай, моя любов,

Та де б не був я, мила, знай –

Прийду до тебе знов!»;

2.Скласти порівняльну характеристику Ассоль та Грея(2б.):

Ассоль

Спільні риси

Грей


РівеньІІІ (3б.)

Написати твір-відгук за повістю-феєрією О.Гріна «Пурпурові вітрила».

 

doc
Додано
22 лютого 2021
Переглядів
2833
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку