Контрольна робота з теми: «Казки народів світу»

Про матеріал

Контрольна робота з теми: «Казки народів світу» перевірка знань учнів 5 класу (тестовий контроль)

Мета: повторити, систематизувати та закріпити вивчений матеріал; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою їх корекції; розвивати зв'язне писемне мовлення учнів, уміння виділяти головне, оцінювати прочитане та висловлювати й аргументувати свою думку; виховувати кращі моральні якості на основі загальнолюдських цінностей.

Перегляд файлу

Контрольна робота з теми: «Казки народів світу»

 

  1.            Шакал Чандарава із казки «Фарбований шакал» вскочив у бочку з фарбою кольору:
    •                         а) жовтого;
    •                         б) синього;
    •                         в) червоного;
    •                         г)чорного.
  1.            Давня індійська збірка казок, у якій є частини: «Втрата дружби», «При­дбання друзів», «Про війну ворон і сов», «Втрата набутого», «Несподівані діяння» — це:
    •                         а) « Тисяча і одна ніч »;
    •                         б) «Казки для дітей і родини»;
    •                         в) « Панчатантра»;
    •                         г) «Казки матінки моєї Гуски».
  2.            Укажи країну, яка є батьківщиною казки «Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик»:
    •                         а) Німеччина;
    •                         б) Японія;
    •                         в) Індія;
    •                         г) Україна.
  3.            Які чарівні властивості мав пензлик Маляна:
    •                         а) Міг літати в далекі країни;
    •                         б) Міг робити господаря пензлика невидимим;
    •                         в) Речі, намальовані цим пензликом ставали справжніми;
    •                         г) Речі, намальовані цим пензликом перетворювалися на золоті.
  4.            Для Синдбада-Мореплавця характерними були такі риси вдачі:
    •                         а) мудрість, дотепність, патріотизм;
    •                         б) жорстокість, нечесність, безрозсудство;
    •                         в) допитливість, кмітливість, сміливість.
  5.            Учені-письменники брати Грімм є представниками:
    •                         а)  німецької літератури;
    •                         б)  англійської літератури;
    •                         в)  французької літератури.
  6.            Що захотілося Пані Метелиці після служби ледарки?
    •                         а) залишити дівчину;
    •                         б) відпустити її;
    •                         в) подарувати коштовні подарунки.
  7.            Укажіть автора казки-поеми «Руслан і Людмила»: 
    •                         а) Іван Франко;
    •                         б) Ганс Крістіан Андерсен;
    •                         в) Олександр Пушкін.
  8.            У вступі до поеми Олександра Пушкіна «Руслан і Людмила» не згадано казкового героя:
    •                         а) Котигорошка;
    •                         б) русалку;
    •                         в) Бабу Ягу.
  9.        Ганс Крістіан Андерсен є автором казки:
    •                         а) «Бременські музики»;
    •                         б) «Попелюшка;
    •                         в) «Соловей.
  10.        Найкращою винагородою соловейкові за його спів (Ганс Крістіан Андерсен «Соловей»):
    •                         а) золотий орден;
    •                         б) сльози на очах імператора;
    •                         в) золотий черевик.
  11.        У пошуках золотих монет, які наказав знайти лихий Чаклун Хлопчикові-зірці допомагало:
    •                         а) зайченя;
    •                         б) ведмежа;
    •                         в) білченя;

 

doc
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
1330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку