Контрольна робота №1
( Тема: «Казки народів світу»)
1 варіант
а) народні танці
б) народне мистецтво
в) народний живопис
г) народна творчість
2. Шакала Чандараву видало перед звірами:
а) його ображені родичі;
б) його симпатія до подруги;
в) його власне виття;
г) фарба, що злізла й витерлася.
3.У далекому місті, щоб його не викрили, Малян:
а) ніколи вдень не виходив з дому;
б) ні з ким не спілкувався;
в) ніколи не домальовував картин до кінця.
4.До кого Іссумбосі попросився прислужувати?
а) до вельможі
б) до священика
в) до поміщика
5. Чому шакал, персонаж казки «Фарбований шакал», потрапив у дім маляра:
а) хотів там поживитися;
б) рятував життя дитині, на яку накинулись собаки;
в) рятував своє життя від розлючених собак;
г) мав намір перефарбувати хутро.
6. Як чарівний пензлик потрапив до Маляна:
а) Малян здобув його, перемігши велетня;
б) вчитель подарував пензлика Маляну;
в) Малян отримав пензлик у спадок від батька;
г) коли Малян прокинувся, то відчув, що тримає його в руці.
7.Приказка – це…
8.Пісня – це …
9. Алегорія – це…
10.Знайти відповідники: назва твору – народ, якому він належить:
1 «Іссумбосі, обо Хлопчик-Мізинчик» а) арабський
2 «Пензлик Маляна» б) японський
3 «Синдбад- Мореплавець» в) індійська
4 «Фарбований шакал» г) китайська
11.Написати твір-мініатюру «Якби я мав чарівний пензлик».
(5-7 речень)
Контрольна робота №1
( Тема: «Казки народів світу»)
2 варіант
1. Термін «фольклор» з англійської мови означає:
а) народна пісня;
б) народна мудрість, знання;
в) народна книга.
2. Для Синдбада-Мореплавця характерними були такі риси вдачі:
а) дотепність, патріотизм, мудрість;
б) зрадництво, нечесність, безрозсудство;
в) допитливість, кмітливість, мужність;,
г) милосердя, задушевність, прагнення до спокійного життя.
3.Коли Малян отримав чарівний пензлик, спочатку він намалював
а) чарівного птаха;
б) білогривого коня;
в) великого корабля на морі;
г) селянський реманент
4.Куди дочка вельможі сховала Іссумбосі?
а) в кишеню;
б) за пазуху;
в) за пояс.
5. Що змусило шакала, персонажа казки «Фарбований шакал» забігти в місто:
а) посуха у лісі;
б) голод;
в) допитливість;
г) прагнення похизуватися сміливістю.
6. Які чарівні властивості мав пензлик Маляна:
а) Міг літати в далекі країни ;
б) Міг робити господаря пензлика невидимим;
в) Речі, намальовані цим пензликом ставали справжніми;
г) Речі, намальовані цим пензликом перетворювалися на золоті.
7. Прислів’я – це…
8. Загадка – це…
9. Антитеза– це…
10. Знайти відповідники: назва твору – народ, якому він належить:
1 «Іссумбосі, обо Хлопчик-Мізинчик» а) арабський
2 «Пензлик Маляна» б) японський
3 «Синдбад- Мореплавець» в) індійська
4 «Фарбований шакал» г) китайська
11.Написати твір-мініатюру «Якби я мав чарівний пензлик».
(5-7 речень)