Контрольна робота з теми «Лексикологія» Тестові завдання

Про матеріал
«Електронний додаток до уроку української мови в 6 класі із застосуванням операцій з об'єктами в середовищі MicrosoftOffice Word, Power Point як засіб підвищення якості освіти через професійну мобільність учителя». Він може бути використаний учителем української мови як програмний педагогічний засіб для формування та закріплення предметних компетентностей, передбачених темою уроку. Індивідуальні завдання, завдання для роботи в парах і малих групах, інструктаж – перевірку для вчителя. (Щоб отримати відповідь для порівняння, необхідно у стовпчику «Перевірка» виділити текст і змінити колір шрифту з «білого» на «чорний»). З досвіду застосування даних видів робіт можу запевнити, що використання персонального комп'ютера у навчальному процесі позитивно впливає на такі процеси: способи подання змісту навчання, управління навчально-пізнавальною діяльністю, стимулювання цієї діяльності, контроль та перевірку засвоєння навчального матеріалу тощо
Перегляд файлу

Урок 14 (для учнів)

Тема. Контрольна робота з теми «Лексикологія»

Тестові завдання

Виконайте тестові завдання, заповніть таблицю,  обравши правильну відповідь.

1. У якому рядку всі слова власне українські?

а) життя, земля, метро, гринджоли, вогонь;

б) кіно, хліб, день, Іван, півень;

в) коза, телевізор, праска, вода, ім'я;

г) квітка, вареники, дівчина, січа, перемога.

 

2. У якому рядку всі слова запозичені?

а) вісь, телефон, віл, село,місто;

б) степ, океан, річка,, озеро, шосе;

в) портьєра, телескоп, портфель,директор, театр;

г) клоун, птах, око, обличчя, валіза.

 

3. У якому рядку всі слова є загальновживаними?

а) дерево, брат,небо, рік, тиждень;

б) батько, формула, газдиня, місяць, гіпотеза;

в) бароко, стиль, романтизм, епос, плай;

г) баскиди , фортуна, муза, готика, полонина.

 

4. У якому рядку всі слова терміни?

а) учитель, зошит, дорога, ліс, атом;

б) байка, лірика, повість, п'єса, роман;

в) брокер, вірш, держава, газета, окуляри;

г) комп'ютер, дисплей, дискета, троянди, береза.

 

5. У якому рядку всі слова є застарілими?

а) мова , людина, лікар, вихователь,  кожух;

б) челядь, писар,сап'янці, князь, гайдамака;

в)казка, мрія, губернатор, мер, яничар;

г) рало, стежка, вуйко, граф, король.

 

6. У якому рядку всі слова є діалектизмами?

а) шкарпетки, панчохи, гачі, добро, чумарка;

б) когут, леґінь, кептар, ватра, колиба;

в) чічка, хата, смерека, лелека, ґазда;

г) неньо, вуйна, гора, ялина, вершина.

 

 

 

 

7. У якому реченні використано авторські неологізми?

а) Благословенна щедрість! Все від неї...

б) Потихеньку осіння лилася згори на степи позолота.

в) Садками ходить брунькоцвіт, а в небі – злотозор.

г) Сумно-сумно шепотіли верби над сагою.

 

8. У якому реченні є емоційно забарвлені слова?

а) У бур'янах блукає літо.

б) Ліси! Я серцем вас цілую.

в) Мій син, грибок на двох тоненьких ніжках, пішов сьогодні в школу.

г) Найпрекрасніша мати щаслива!

 

9-12. Скласти твір на тему «Школа», вживаючи професіоналізми.

 

 

 

 

 

№ завд.

1

2

3

4

5

6

7

8

варіант

 

 

 

 

 

 

 

 

перевірка

г

в

а

б

б

б

в

в

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 14 (для вчителя)

Тема. Контрольна робота з теми «Лексикологія»

Тестові завдання

Виконайте тестові завдання, заповніть таблицю,  обравши правильну відповідь.

1. У якому рядку всіслова власне українські?

а) життя, земля, метро, гринджоли, вогонь;

б) кіно, хліб, день, Іван, півень;

в) коза, телевізор, праска, вода, ім'я;

г) квітка, вареники, дівчина, січа, перемога.

 

2. У якому рядку всі слова запозичені?

а) вісь, телефон, віл, село,місто;

б) степ, океан, річка,, озеро, шосе;

в) портьєра, телескоп, портфель,директор, театр;

г) клоун, птах, око, обличчя, валіза.

 

3. У якому рядку всі слова є загальновживаними?

а) дерево, брат,небо, рік, тиждень;

б) батько, формула, газдиня, місяць, гіпотеза;

в) бароко, стиль, романтизм, епос, плай;

г) баскиди , фортуна, муза, готика, полонина.

 

4. У якому рядку всі слова терміни?

а) учитель, зошит, дорога, ліс,атом;

б) байка, лірика, повість, п'єса, роман;

в) брокер, вірш, держава, газета, окуляри;

г) комп'ютер, дисплей, дискета, троянди, береза.

 

5. У якому рядку всі слова є застарілими?

а) мова , людина, лікар, вихователь, кожух;

б) челядь, писар, сап'янці, князь, гайдамака;

в)казка, мрія, губернатор, мер, яничар;

г) рало, стежка, вуйко, граф, король.

 

6. У якому рядку всі слова є діалектизмами?

а) шкарпетки, панчохи, гачі, добро, чумарка;

б) когут, леґінь, кептар, ватра, колиба;

в) чічка, хата, смерека, лелека, ґазда;

г) неньо, вуйна, гора, ялина, вершина.

 

 

 

7. У якому реченні використано авторські неологізми?

а) Благословенна щедрість! Все від неї...

б) Потихеньку осіння лилася згори на степи позолота.

в) Садками ходить брунькоцвіт, а в небі – злотозор.

г) Сумно-сумно шепотіли верби над сагою.

 

8. У якому реченні є емоційно забарвлені слова?

а) У бур'янах блукає літо.

б) Ліси! Я серцем вас цілую.

в) Мій син, грибок на двох тоненьких ніжках, пішов сьогодні в школу.

г) Найпрекрасніша мати щаслива!

 

9-12. Скласти твір на тему «Школа», вживаючи професіоналізми.

 

 

 

 

 

№ завд.

1

2

3

4

5

6

7

8

варіант

 

 

 

 

 

 

 

 

перевірка

г

в

а

б

б

б

в

в

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
27 грудня 2022
Переглядів
394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку