Урок 15 (для учнів)
Тема. Словотвір. Орфографія. Змінювання і творення слів. Основні способи словотворення
«Доведення» (робота в парах)
1. Прочитати слова.
2. Визначити спосіб словотворення (поставити позначку «+», виділити червоним кольором засоби словотворення).
3. Довести свій вибір, застосовуючи тетод «ПРЕС».
Спосіб словотворення/слово |
Суфікс. |
Префікс. |
Преф.-суф. |
Безафікс. |
Складання |
Настільний |
|
|
|
|
|
Запис |
|
|
|
|
|
Безробітний |
|
|
|
|
|
Осінній |
|
|
|
|
|
Дивограй |
|
|
|
|
|
Качечка |
|
|
|
|
|
Зважити |
|
|
|
|
|
Вітерець |
|
|
|
|
|
Добродій |
|
|
|
|
|
Сказати |
|
|
|
|
|
Хмаронька |
|
|
|
|
|
Сфотографувати |
|
|
|
|
|
Урок 15 (для вчителя)
Тема. Словотвір. Орфографія. Змінювання і творення слів. Основні способи словотворення
«Доведення» (робота в парах)
1. Прочитати слова.
2. Визначити спосіб словотворення (поставити позначку «+», виділити червоним кольором засоби словотворення).
3. Довести свій вибір, застосовуючи тетод «ПРЕС».
Спосіб словотворення/слово |
Суфікс. |
Префікс. |
Преф.-суф. |
Безафікс. |
Складання |
Настільний |
|
|
+ |
|
|
Запис |
|
|
|
+ |
|
Безробітний |
|
|
+ |
|
|
Осінній |
+ |
|
|
|
|
Дивограй |
|
|
|
|
+ |
Качечка |
+ |
|
|
|
|
Зважити |
|
+ |
|
|
|
Вітерець |
+ |
|
|
|
|
Добродій |
|
|
|
|
+ |
Сказати |
|
+ |
|
|
|
Хмаронька |
+ |
|
|
|
|
Сфотографувати |
|
+ |
|
|
|
1