Контрольна робота з теми «ЛІТЕРАТУРА. МОРАЛЬ. ЛЮДЯНІСТЬ. ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ»

Про матеріал
Контрольна робота із зарубіжної літератури, 11 клас, для перевірки рівня засвоєння матеріалу з теми «ЛІТЕРАТУРА. МОРАЛЬ. ЛЮДЯНІСТЬ. ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ» для перевірки предметних і ключових компетентностей здобувачів освіти із зарубіжної літератури, містить різнорівневі завдання та завдання у тестовій формі закритого та відкритого типів.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 1

ЛІТЕРАТУРА. МОРАЛЬ. ЛЮДЯНІСТЬ.

ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ

Йоганн Вольфґанґ Ґете «ФАУСТ»

І варіант

Завдання 1–6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь та обведіть кружечком літеру, яка їй відповідає. (0,50 бала за кожну правильну відповідь)

Предметні компетентності

Знання

1. Перша частина трагедії «Фауст» була надрукована:

А 1808

Б 1852

В 1832

Г 1862

2. Якою була причина того, що Мефістофель вирушає спокушати Фауста?

А з ненависті до Фауста

Б це розвага Мефістофеля

В побився об заклад з Господом

Г побився об заклад з Архангелом Рафаїлом

3. Які слова мав сказати Фауст на знак того,що повністю задоволений життям?

А «Я бачу дивний сон...»

Б «Ось тепер можна і помирати!»

В «Спинися, мить, прекрасна ти!»

Г «Майбутнє прекрасне!»

4. Якими словами щодо долі Маргарити закінчується І частина трагедії «Фауст»?

А «Загинула навіки!»

Б «Вона невинна!»

В Врятована!

Г «Її чекає пекло!»

5. Яку ідею стверджує Гете у трагедії «Фауст»?

А Мета життя людини — пізнання

Б За злочином буде покарання

В Істина повинна мати активний характер і проявлятися у вчинках

людини

Г Отримуй задоволення від життя будь-яким способом

6. Чому Гретхен відмовляється покинути в'язницю разом з Фаустом?

А боїться Мефістофеля

Б вважає, що заслуговує кари за скоєне

В не розуміє, що відбувається

Г не вірить Фаусту


Діяльність

Завдання 7-8 передбачає установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений ЛІТЕРОЮ, і зробіть позначки (×) у таблицях відповідей на перетині відповідних колонок і рядків.

(1 бал за кожну правильну відповідь)

7.Установіть відповідність.

Назва твору    Перекладач

1 «Одіссея»     А Микола Лукаш

2 «Фауст»     Б Максим Стріха

3 «Гамлет»     В Борис Тен

4 «Божественна комедія»  Г Григорій Кочур

 

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

8. Установіть відповідність.

Персонаж     Виконує функцію у творі

1 Господь   А очищення античною красою

2 Фауст   Б обмеження мертвими догмами

3 Вагнер   В віра в духовну силу людини

4 Мефістофель   Г пошук сенсу життя

       Д моральне випробовування людини

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

         

9. Заповніть таблицю «Спільне й відмінне в образах Фауста та Мефістофеля»

Фауст

Мефістофель

Спільне

 

 

Різне

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Цінності

Завдання 10–12 відкритої форми (обсяг письмової роботи обмежений кількістю рядків). (2 бали за кожну правильну відповідь)

10. Якими є функції художньої літератури? Чи допомагає вона знаходити відповіді на виклики сучасності?

Ключові компетентності

Спілкування державною мовою

11. Чому Фауст пішов на угоду з дияволом? Як впливає на сприйняття заміна лише одного слова у сцені перекладу Фаустом «Євангелія від Іоана»у з Біблії?

Компетентності в природничих науках і технологіях

12. Які види діяльності Фауста були успішними? Про що він хотів ще дізнатися?


Контрольна робота № 1

ЛІТЕРАТУРА. МОРАЛЬ. ЛЮДЯНІСТЬ.

ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ

Йоганн Вольфґанґ Ґете «ФАУСТ»

ІІ варіант

Завдання 1–6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь та обведіть кружечком літеру, яка їй відповідає. (0,50 бала за кожну правильну відповідь)

Предметні компетентності

Знання

1. Джерелом трагедії «Фауст» є:

А народна легенда про доктора Фауста, чарівника, чорнокнижника

Б народна легенда про Мефістофеля

В юнак спокушає юну дівчину та кидає її

Г легенда про праведника, якого спокушав сатана з дозволу Бога

2. У «Пролозі на небі» йдеться про:

А призначення мистецтва

Б головних героїв в трагедії

В зустріч Господа та його архангелів із Мефістофелем

Г друзів Й.В. Гете

3. Про кого з персонажів «Фауста» ці слова:«Я - тої сили часть, що робить лиш добро, бажаючи лиш злого»?

А Фауст

Б Мефістофель

В Вагнер

Г Господь

4. Якому персонажу «Фауста» належать слова: «Лиш той життя і волігідний,  хто б'ється день у день за них»?

А Господу

Б Фаусту

В Маргариті

Г Мефістофелю

5. Чому Гретхен опинилась у в'язниці?

А за вбивство матері

Б за вбивство брата

В за вбивство дитини

Г за розпусту

6. За допомогою чого Мефістофель намагається допомогти Фаусту спокусити Маргариту?

А гаманця з грошима   Б скриньки з коштовностями

В смачних наїдків та напоїв  Г улесливими словами


Діяльність

Завдання 7-8 передбачає установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений ЛІТЕРОЮ, і зробіть позначки (×) у таблицях відповідей на перетині відповідних колонок і рядків.

(1 бал за кожну правильну відповідь)

 

7.Установіть відповідність.

Персонаж    Кому належать слова

1 Маргарита   А «Я тої сили частка, що робить лиш добро,

бажаючи лиш злого...»

 

2 Фауст    Б «У філософію я вник,

До краю всіх наук дійшов…»

 

3 Мефістофель В «Ой тяжко-важко ходить

попідтинням; а ще до того

з нечистим сумлінням»

 

4 Вагнер    Г «Тоді гукнув би до хвилини:

Постій, хвилино, гарна ти!»

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

8. Установіть відповідність.

Персонаж      Ставлення до людей

1 Фауст     А Не любить і не розуміє народ,

протиставляє себе людям

 

2 Вагнер  Б Не відділяє себе від народу, він відчуває єдність із людьми,

   працюючи заради них

 

3 Маргарита  В Зневажає людей.

Мета існування - спокушати людей, випробовувати їх, зводити з істинного шляху

 

4 Мефістофель   Г Боїться осуду людей

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 


9. Заповніть таблицю . «Паспорт трагедії Й.В. Гете «Фауст»

Назва

 

 

Дата написання

 

 

Тема

 

 

Ідея

 

 

Проблематика

 

 

Головні герої

 

 

Авторська позиція

 

 

Новаторство

 

 

Переклади

 

 

(1 бал)

Цінності

Завдання 10–12 відкритої форми (обсяг письмової роботи обмежений кількістю рядків). (2 бали за кожну правильну відповідь)

10. Оберіть одного з лауреатів або лауреаток Нобелівської премії в галузі літератури. Який внесок було відзначено високою нагородою?

Ключові компетентності

Уміння вчитися

11. Чому образ Фауста став вічним у світовій культурі?

Обізнаність і самовираження у сфері культури

12. Уявіть, що вам потрібно взяти участь у телепередачі про Й.В. Гете. Напишіть 3–4 тези, які ви хотіли б озвучити в ефірі.


docx
Додав(-ла)
Гергун Наталія
Додано
26 березня
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку