28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Контрольна робота з теми "Літературна казка" (5 клас)

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Літературна казка" (5 клас) 4 варіанти різнорівневих завдань
Перегляд файлу

Контрольна робота

За темою «Літературна балада»

І варіант

 

І рівень (правильна відповідь – 1 бал)

 

1. Пригадай, з  якої казки  ці персонажі: Баба Яга, цар Кащей, Кіт учений, Чаклун, Королевич :

а) « Пані Метелиця»;

б) « Хлопчик-зірка»;

в) «Соловей»;

г) Вступ до поеми «Руслан і Людмила».

 

2. Пригадай,Хлопчика-зірку  знайшли :

а)  на  міській площі;

б)  біля озера;

в) у лісі;

г)  біля хатинки лісорубів?

 

3. Хлопчик-зірка з однойменної  казки О. Уальда:

а) прилетів з іншої планети і впав як зірка;

б) син королеви, якого розбійники викрали й покинули;

в) звичайний хлопчик, який придумав собі, що він – син Зірки;

г) син злого Чаклуна, якого батько відніс у ліс, щоб він не виріс і не перевершив його.

 

 

ІІ рівень

1. Впізнайте автора.  (1 бал)

«Змалечку майбутній письменник долучився й до російського фольклору: слухав пісні та казки, спостерігав за обрядами. Чимало скарбів усної народної творчості відкрила хлопчикові няня Орися Родіонівна».

 

2. Визначте основну думку казки «Соловей» (2 бали).

 

ІІІ рівень

1. Охарактеризуйте образ свого улюбленого героя казки «Хлопчик-зірка». (3 бали).

 

IV рівень (правильна відповідь ­– 3 бали)

1. Спробуйте написати продовження казки «Пані Метелиця». Як склалася доля пасербиці у подальшому житті.


Контрольна робота

За темою «Літературна балада»

ІІ варіант

 

І рівень (правильна відповідь – 1 бал)

 

1. У вступі до поеми О. Пушкіна «Руслан і Людмила» виходять «на берег дикий пісковий»:

а)тридцять витязів;

б) чаклун, що несе богатиря;

в) кіт учений;

г) королевич, що полонив грізного царя.

 

2. Крім барвистого зовнішнього вигляду, штучний соловей із однойменної казки Г. К. Андерсена відрізняється від справжнього тим, що:

а) знав лише одну пісеньку;

б) вмів ще й говорити;

в) давав поради;

г) постійно просив винагороди.

 

3. Що зробила пасербиця з яблуками, коли обтрусила яблуню:

а) зібрала у кошик;

б) згорнула на купу;

в) залишила на місці;

г) дівчинка не трусила яблуню?

 

ІІ рівень

1. Впізнайте автора. (1 бал)

«Обидва брати були філологами і ще під час навчання в університеті почали збирати німецькі казки, пісні».

 

2. Визначте основну думку казки «Хлопчик-зірка» (2 бали)

 

ІІІ рівень

1. Охарактеризуйте образ кількох персонажів вступу до поеми «Руслан і Людмила» (3 бали).

 

IV рівень (правильна відповідь ­– 3 бали)

1. Спробуйте написати продовження казки «Соловейко». Як склалася доля пташки в подальшому житті?

Контрольна робота

За темою «Казки народів світу»

ІІІ варіант

 

І рівень (правильна відповідь – 1 бал)

1. Ніхто з придворних, служників у імператорському палаці (за казкою Г. К. Андерсена «Соловей») не знав справжнього солов’я, крім:

а) камергера;

б) бідного рибалки;

в) маленької доньки імператора;

г) маленької куховарки.

 

2. Хлопчик-зірка з однойменної  казки О. Уальда перетворився на потвору :

а) тому, що прогнав рідну матір;

б) через гріхи рідних батьків;

в) через помсту його батькам злого Чаклуна;

 г) через те, що знущався над звірами та птахами, і його покарав Лісовий Цар.

 

3. Хоч пасербиці було добре у бабусі Метелиці, її взяла туга за:

а) домівкою;

б) мачухою й сестрою;

в) подругами;

г) своєю кімнатою.

 

ІІ рівень

1. Впізнайте автора. (1 бал)

«Його казки відомі в усьому світі, прославили Данію. Він вірив у щасливу зірку свого великого акторського майбуття, але актором так і не став».

 

2. Визначте основну думку вступу до поеми «Руслан і Людмила» (2 бали)

 

ІІІ рівень (3 бали)

1. Охарактеризуйте образ свого улюбленого героя казки  «Пані Метелиця».

 

IV рівень (3 бали)

1. Спробуйте написати продовження казки «Хлопчик-зірка». Як склалася доля хлопця в подальшому житті?


Контрольна робота

За темою «Літературна балада»

ІV варіант

 

І рівень (правильна відповідь – 1 бал)

1. У казці Г. К. Андерсена «Соловейко» імператора рятує:

а) штучний соловей;

б) придворний лікар;

в) кухарочка;

г) справжній соловей.

 

2. Хлопчик-зірка заслужив прощення тому, що:

а) дуже страждав і розкаявся;

 б) тяжко працював;

в) попросив допомоги в чаклуна;

г) відмовився від багатства.

 

3. Кого першого побачила пасербиця, як опинилася вгорі:

а) мачуху;

б) сестру;

в) півня;

г) сусідку?

 

ІІ рівень

1. Впізнайте автора (1 бал).

«Відомий передусім як автор казок для дорослих.»

 

2. Визначте основну думку казки «Пані Метелиця» (2 бали)

 

ІІІ рівень

1. Охарактеризуйте образ свого улюбленого героя казки «Соловей»

(3 бали).

 

IV рівень (3 бали)

1. Спробуйте написати продовження вступу до поеми «Руслан і Людмила».

 

 

docx
Додав(-ла)
Hrytsan Tetiana
Додано
8 серпня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку