Контрольна робота з теми "Міфи на всі часи"

Про матеріал
Розробку контрольної роботи з теми "Міфи на всі часи" можна використати у 6 класі НУШ із зарубіжної літератури для перевірки знань за ГР1 (Усна взаємодія) та ГР 3 (Письмово взаємодіє).
Перегляд файлу

Контрольна робота  6 клас

Міфи на всі часи

ГР 1 (Усна взаємодія)

І. Аудіювання. 1. Прослухайте текст міфу «Деметра і Персефона» (скорочено) та виконайте післятекстові завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=OOAUTGOkias&t=1s

2. Дати відповіді на запитання (за кожне запитання 0,5 бала):

1. Міф – це… а) стародавня оповідь про явища природи і надприродні сили, про богів, духів, першопредків, героїв, у якій часто пояснювалося походження світу і життя на землі; б) поетична оповідь про яку-небудь історичну подію, усне народне оповідання про чудесну пригоду, котра сприймається як достовірна; в) народно-поетичний або писемно-літературний твір про передбачувано вигадані події чи осіб, іноді за участю фантастичних сил, який має повчальну мету; г) художнє алегоричне зображення якоїсь істоти, предмета або явища шляхом несподіваного зближення її з іншою істотою, предметом або явищем.

2. Деметра- це богиня: а) блискавки, дощу та хмар; б)  родючості, хліборобства та шлюбу; в) сонця, світла та води; г) зла, неспокою та дрімучості.

3. Юна Кора була дочкою: а) Афродіти; б) Деметри; в) Зевса; г) Гери.

4. Деметра жила:  а) на небі; б) на захмаренім Олімпі; в) високо в горах; г) серед лісу.
5. Деметра навчила людей: а) засівати землю; б) обробляти землю; в)  поливати землю.

6. Хто були батьки Деметри: а) Зевс і Гера; б) Кронос і Рея; в) Афродіта і Аполлон; г) Зевс і Рея.

7. Хто викрав Персефону: а) Зевс; б) Аїд; в) Аполлон; г) простий селянин.

8. Що сталося в природі, коли Деметра кинулася на пошуки доньки, але ніде не могла її знайти: а) квіти й рослини розросталися сильніше, бажаючи порадувати Деметру та полегшити її страждання; б) Земля перестала родити, і загибель загрожувала всьому роду людському; в) люди повинні були набагато більше працювати, щоб отримати врожай.

9. Коли Зевс велів Аїду повернути Персефону, він дав Персефоні… а) гранатових зернят; б) гроно винограду; в) плід персика; г) червоне яблуко.

10. А від кого Деметра вперше довідалася про викрадення Персефони: а) від своєї сестри; б) від  самого Зевса; в) від Аполлона.

11. Згідно з велінням Зевса, скільки часу Персефона перебувала у матері: а) 3 місяці; б) 6 місяців; в) 9 місяців.

12. Культ Деметри у Давній Греції був пов’язаний: а) із звичаями та традиціями;   б) із землеробством та родинним життям; в) із землеробством та родинним життям і вихованням дітей; г) добробутом та сімейними традиціями.

ГР 3 ( Письмово взаємодіє)

  1. Продовж або закінчи речення (3 бали):
  1.      Прометей навчив людей….
  2.      Що носять люди на згадку про Прометея і чому?
  3.      Геракл здійснив…
  4.      Хитромудра споруда, яку збудував Дедал, називалась…..
  1. Складіть 6 запитань для «Уявного інтерв’ю з улюбленим героєм міфів» (3 бали).

 

Використані інтернет джерела

https://www.youtube.com/watch?v=OOAUTGOkias&t=1s

https://vseosvita.ua/test/demetra-i-persefona-345511.html

https://naurok.com.ua/test/demetra-i-persefona-dedal-i-ikar-1056994.html

 

doc
Додано
1 жовтня
Переглядів
7157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку