Контрольна робота з теми: Множення і ділення раціональних чиселл

Про матеріал
Контрольна робота з теми: Додавання та віднімання раціональних чисел, 6 клас. Не має друкованих та в інтернеті розв'язників.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми:

Множення і ділення раціональних чисел

 1 варіант

Початковий і середній рівні (6 балів)

У завданнях 1–4 виберіть одну правильну, на ваш погляд, відповідь.

  1. Обчисліть: 25·(-7,02)·4

А

Б

В

Г

-702

702

70,2

-70,2

  1. Обчисліть: 0,4·(-2)·(-2,5)

А

Б

В

Г

0,8

-2

5

2

  1. Обчисліть:  (-3)3

А

Б

В

Г

-3

27

-27

9

 

 

 

  1. Розв’яжіть рівняння:   -  x = -

А

Б

В

Г

 

 

 

5. Установіть відповідність між виразом (1- 4) та його значенням (А - Д).  Знайдіть корінь рівняння.

1.  -5,2 x(-2)=104

А. 100

2. -4,7 х(-2)=940

Б. 2

3. 2х – 3=4х + 11

В. 10

4. 3х – 2=5х - 6

Г. -7

 

Д. -5   


Достатній рівень (3 бали)

6. Знайди значення виразу:  (8,68 : (-1,4) – 0,8) : 0,35 + 12,6

7. Доведи, що значення виразу не залежить від значення змінної:

-0,8(х – 3) + 0,2(4х – 7).

 Високий рівень (3 бали)

8. Знайди значення виразу (а2 + 2b3) : + 0,5, якщо а = -3, b = .

Контрольна робота № 8 з теми:

Множення і ділення раціональних чисел

2 варіант

Початковий і середній рівні (6 балів)

У завданнях 1–4 виберіть одну правильну, на ваш погляд, відповідь.

  1. Обчисліть: -4·(-8)·(-25)

А

Б

В

Г

-8

8

10

100

  1. Обчисліть 0,4·(-4)·(-2,5)

А

Б

В

Г

2

-2

4

-10

  1. Обчисліть (-2)3

А

Б

В

Г

-14

-8

6

-6

  1. Розв’яжіть рівняння:   -  x =

А

Б

В

Г

-1

- 

1

  1. Установіть відповідність між виразом (1-4) та його значенням (А-Д). Знайдіть корінь рівняння.

1.  -1,3 x(-4)=104

А. -6

2. -0,5 х(-4)=940

Б. -4 

3. 3х – 8=7х + 16

В. 20

4.  3х – 10=4х - 6

Г. -7

 

Д. 470  

Достатній рівень (3 бали)

  1. Знайди значення виразу: (3,64 : (-1,4) : 0,15 + 13,8
  2.  Доведи, що значення виразу не залежить від значення змінної:

-0,6(х – 4) +  0,3(2х – 4).

 Високий рівень (3 бали)

  1. Знайди значення виразу (-2а2 + 3b2) : , якщо а = -3, b = 2.

 

Контрольная работа 8 по теме:

Умножение и деление рациональных чисел.

3 вариант

Начальный и средний уровни (6 баллов)

В заданиях 1-4 выберите один правильный, с вашей точки зрения, ответ.

  1. Вычислите:   -5·(-8)·(-125)

А

Б

В

Г

5

3

9

-3

  1. Вычислите: 0,2·(-8)·(-2,5)

  А

Б

В

Г

6

-4

1,6

4

  1. Вычислите:  (-5)3

А

Б

В

Г

-15

15

125

-125

  1. Решите  уравнение:   -  x =

А

Б

В

Г

1

-1

-

 

  1. Установите соответствие между выражением (1 - 4) и его значением (А - Д). Найдите корень уравнения.

1. -8,2 x(-5)=246

А. 20

2. 7,4 x(-7)=1036

Б. 10

3. 5х – 26=4х - 6

В. 6

4. 10х + 3=2х + 11

Г. 1

 

Д. 30

Достаточный уровень (3 балла)

  1. Найдите значение выражения: (- 9,92 : 1,6 – 0,8) : 0,35 + 12,9
  2. Докажи, что значение выражения не зависит от значения переменной:

-0,4(х – 7) + 0,2(2х – 9).

Высокий уровень (3 балла) 

  1. Найти значение выражения (а2 - 26)2 b3, если  а = -5, b = .

 

Контрольная работа 8   по теме:

Умножение и деление рациональных чисел.

4 вариант

Начальный и средний уровни (6 баллов)

В заданиях 1-4 выберите один правильный, с вашей точки зрения, ответ.

  1. Вычислите: (-4,5)·2·(-2,5)

А

Б

В

Г

22,5

-22,5

-9

5

 

 

 

  1. Вычислите: -0,2·(-8)·(-0,5)

А 

Б

В

Г

-0,8

0,8

8

-9

  1. Вычислите:  (-4)3

А

Б

В

Г

-64

-54

-12

12

  1. Решите  уравнение:   -  x =

А

Б

В

Г

1

-1

 

  1. Установите соответствие между выражением (1- 4) и его значением (А-Д).  Найдите корень уравнения.
  1.  -3,6 x∙(-3)=54

А. 5

  1. -9,1 х∙(-2)=273 

Б.  -1

  1. 12х – 9=16х - 5

В.  15

  1. 3х – 5=5х - 6

Г.  0,5

 

Д. 100


Достаточный уровень (3 балла)

  1. Найдите значение выражения: (-4,32 : 1,8 – 0,6) : 0,15 + 14,7.
  2. Докажи, что значение выражения не зависит от значения переменной:

-0,8(х – 4) + 0,4(2х-6).

Высокий уровень (3 балла)

  1. Найти значение выражения (а2 - 53)2 b3, если  а = -2, b = . 

 

docx
Додано
5 вересня 2019
Переглядів
3986
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку