Контрольна робота з теми: Паралельні та перпендикулярні прямі. 6 клас

Про матеріал
Контрольна робота з теми: Паралельні та перпендикулярні прямі. 6 клас. Не має друкованих та в інтернеті розв'язників.
Перегляд файлу

 Контрольна робота № 10  з теми:

Паралельні та перпендикулярні прямі

 1 варіант

Початковий і середній рівні (6 балів)

У завданнях 1–4 виберіть одну правильну, на ваш погляд, відповідь.

  1. Які з сторін фігури  ABCDE паралельні між собою?

http://www.mathematics-repetition.com/wp-content/uploads/2012/10/132.jpg

А

Б

В

Г

AE||AB, BC||DE

DC||AB

AB||DE

AB||CD, BC||DE.

 

2. Укажіть, які прямі називаються перпендикулярними

А

Б

В

Г

Прямі  l і k, які мають спільну точку

Прямі   c і d, що перетинаються

Прямі  m і n, що не перетинаються

Прямі  a і b, що перетинаються під прямим кутом

 

3. Як називаються дві перпендикулярні координатні прямі, які перетинаються в початку відліку?

А

Б

В

Г

паралельними прямими

перпендикулярними прямими

осями координат

координатами точки

 

 

 

 

 

 

 

4. Як називають координатну пряму, яку проводять горизонтально?

А

Б

В

Г

паралельною прямою

вісь абсцис

вісь ординат

координатною площиною

 

 


5. Установіть відповідність між виразом (1-4) та його значенням (А-Д)

x

0

1

2

3

y

0

3

6

9

А)   y=3x

x

0

1

2

y

0

4

8

Б) y = 4x

x

0

1

2

3

4

y

0

2

4

6

8

В) y=7x

x

0

1

2

3

4

5

y

0

1

2

3

4

5

Г) y=2x

 

Д) y=x 

Достатній рівень (3 бали)

6. Спростіть вираз  –3(x – 5y) + 5(x + 3y).

7. У першому бідоні  було в 5 разів  більше молока, ніж у  другому. Після  того, як
з першого бідону  відлили 2 л, а у другий  -  долили 6 л, в обох бідонах  молока
стало порівну. Скільки літрів молока було у другому бідоні  спочатку?

Високий рівень (3 бали)

8. Відмітьте  на координатній площині  точки  M(2; 3)  і  N(–2; –1). Проведіть  відрізок  MN. Знайдіть координати  точки перетину  відрізка  MN з віссю абсцис.

 .

Контрольна робота № 10 з теми:

Паралельні та перпендикулярні прямі

2 варіант

Початковий і середній рівні (6 балів)

У завданнях 1–4 виберіть одну правильну, на ваш погляд, відповідь.

  1. На рисунку зображено  пара  паралельних  і пара  перпендикулярних  прямих. Укажіть, які прямі є паралельними.  

http://onlinetestpad.com/filestest/0019000-0019500/19222/%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%821.jpg

 

 

 

 

 

А

Б

В

Г

BC і FD

BC і FA

FD і AC

AB і AC

 

  1. Укажіть, які прямі називаються перпендикулярними

А

Б

В

Г

Прямі m і n, що не перетинаються

Прямі c і d, що перетинаються

Прямі l і k, які мають спільну точку

Прямі a і b, що перетинаються під прямим кутом

 

  1. Як називають площину,  на  якій  задано систему координат?

А

Б

В

Г

координатними прямими

точкою відліку системи координат

координатною площиною

осями координат

 

  1. Як називають координатну пряму, яку проводять вертикально?

А

Б

В

Г

паралельною прямою

перпендикулярною прямою

віссю абсцис

віссю ординат

 

  1. Установіть відповідність між виразом (1-4) та його значенням (А-Д)

x

0

1

2

3

4

5

y

0

1

2

3

4

5

А.y=7x

x

0

1

2

3

4

5

y

0

3

6

9

12

15

Б. y=3x 

x

0

1

2

3

4

5

y

0

4

8

12

16

20

В. y=2x

4. 

x

0

1

2

3

4

5

y

0

2

4

6

8

10

Г. y = 4x

 

Д) y=x

 

Достатній рівень (3 бали)

  1. Спростіть вираз   4(3m – n) – 3(4m + 2n).
  2. В першому трамваї  було в 3 рази  більше  пассажирів, ніж у другому. Після того, як у перший  трамвай увійщло ще 2 пасажира, а у другий  - 18, в обох трамваях їх  стало порівну.  Скільки пасажирів було у другому трамваї  спочатку?

Високий рівень (3 бали)

  1. Відмітьте  на координатній площині точки K(–5; 2) та  P(1; – 4). Проведіть відрізок KP. Знайдіть координати точки перетину відрізка KP с віссю ординат.

 

Контрольная работа 10 по теме:

Параллельные и перпендикулярные  прямые

3 вариант

Начальный и средний уровни (6 баллов)

В заданиях 1-4 выберите один правильный, с вашей точки зрения, ответ.

  1. Две прямые, которые лежат в одной плоскости и не пересекаются, называются ... прямыми.

А

Б

В

Г

перпендикулярными;

параллельными

симметричными

дополнительными

  1. Через любую точку плоскости, не лежащую  на  данной прямой,  можно провести ... прямую,  параллельную  данной  прямой.

А

Б

В

Г

единственную

не единственную        

двадцать

перпендикулярную


 

  1. Ось абсцисс и ось ординат образуют ...

А

Б

В

Г

Координатные прямые

прямоугольную систему координат

координаты точки

Плоскость отсчета

 

  1. Какую  координату ставят  на первое  место?

А

Б

В

Г

ординату

абсциссу

нуль

(0;0)

  1. Установите соответствие между выражением (1-4) и его значением  (А-Д)

x

0

1

2

3

4

5

y

0

1

2

3

4

5

1.

А. y=3x

 

x

0

1

2

3

4

5

y

0

3

6

9

12

15

2.

Б. y=7x 

x

0

1

2

3

4

5

y

0

4

8

12

16

20

3.

В. y=x

4. 

x

0

1

2

3

4

5

y

0

2

4

6

8

10

Г. y = 4x

 

Д) y=2x

 

 

Достаточный уровень (3 балла)

  1. Упростите  выражение   –2(5x – 3y) + 3(4x – 2y).
  2. В одном ящике было в 5 раз больше свеклы, чем во втором. Когда в первый ящик досыпали еще 4 кг свеклы, а во второй — 12 кг, в обоих ящиках свеклы стало поровну. Сколько килограммов свеклы было во втором ящике первоначально?

Высокий уровень (3 балла) 

  1. Отметьте на координатной плоскости точки A(1; 4) и B(– 4; –1). Проведите

         отрезок AB. Найдите координаты точки пересечения отрезка AB с осью абсцисс.

Контрольная работа 10   по теме:

Параллельные и перпендикулярные  прямые

4 вариант

Начальный и средний уровни (6 баллов)

В заданиях 1-4 выберите один правильный, с вашей точки зрения, ответ.

  1. Две прямые, которые лежат в одной плоскости и пересекаются под углом 900, называются ... прямыми.

А

Б

В

Г

перпендикулярными

параллельными

симметричными

дополнительными

 

 

 

  1. Если две прямые на плоскости перпендикулярны  ... , то они параллельны.

А

Б

В

Г

друг другу

третьей прямой

двум  другим прямым

двум  пересекающимся прямым.

  1. Какую  координату ставят на второе  место?

 

А

Б

В

Г

ординату

 абсциссу

(0;0)

нуль

 

  1. Какие координаты  имеет начало координат?  

А

Б

В

Г

(0;1)

(1;1)

 (0;0)

(1;0)

 

  1. Установите соответствие между выражением (1-4) и его значением (А-Д)

x

0

1

2

3

4

5

y

0

1

2

3

4

5

1.

А.y=x

 

x

0

1

2

3

4

5

y

0

3

6

9

12

15

2.

Б. y=3x 

x

0

1

2

3

4

5

y

0

4

8

12

16

20

3.

В. y=4x

4. 

x

0

1

2

3

4

5

y

0

2

4

6

8

10

Г. y =2x

 

Д) y=7x

 

Достаточный уровень (3 балла)

  1. Упростите  выражение    3(2a – b) – 2(3a + 4b).
  2. На первой полке стояло в 2 раза больше книг, чем на второй. После того как
    с первой полки взяли 1 книгу, а на вторую поставили 5 книг, на обеих полках
    книг стало поровну. Сколько книг стояло на второй полке  первоначально?

Высокий уровень (3 балла)

  1. Отметьте на координатной плоскости точки E(–2; 0) и F(1; –3). Проведите отрезок  EF. Найдите координаты точки пересечения отрезка EF с осью ординат.

  

docx
Додано
5 вересня 2019
Переглядів
5426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку