12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Контрольна робота з теми: "Національна драма. Іван карпенко-Карий "Сто тисяч""

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 8-х класів (за новою програмою) у двох варіантах.
Перегляд файлу

Варіант 1. Прізвище____________ Ім’я_______________

 

Контрольна робота з теми: «Національна драма. Іван Карпенко-Карий «Сто тисяч»»

 

Початковий рівень

У завданнях 1-4 запропоновано по чотири варіанти відповідей, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Оберіть правильний варіант відповіді. Кожна відповідь оцінюється в 0,5 бали.

  1. Представником «театру корифеїв» ХІХ ст. є:

А. Володимир Сосюра.

Б. Панас Саксаганський. 

В. Михайло Коцюбинський.

Г. Іван Котляревський.

 

  1. Життєвий принцип якого героя відображено в словах: «Ох земелько, свята земелько, Божа ти дочечко! Як радісно тебе загрібати докупи, в одні руки… Приобрів би тебе без ліку. Легко по своїй власній землі ходить» (за комедією І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»)?

А. Савки.

Б. Мотрі

В. Герасима.

Г. Романа.

 

  1. Укажіть персонажа твору І. Карпенка-Карого, якому належать слова: «Ха! Чого там бояться? Страшно тільки без грошей, а з грішми, сказано ж, і чорт не брат»

А. Савка.

Б. Герасим.

В. Пузир.

Г. Бонавентура.

 

4. Жанр твору І. Карпенко-Карого «Сто тисяч»?

А. Комедія.

Б. Трагікомедія.

В. повість.

Г. оповідання.

 

5. Вкажіть сюжетний елемент твору «Сто тисяч», в якому Герасим Калитка вирішує повіситися. (1б)

 

Середній рівень

У завданні 6 до кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. Запишіть у таблиці поруч. Відповідь оцінюється в 2 бали.

6. Установіть відповідність між цитатною характеристикою і персонажем літературного твору.


1. «Так я сібє видумал новую комерцію: хороший будєт гендель, ежели удастся…»

2. «… Дівка красива, здорова, зна всі порядки, коло птиці, коло свиней, коло корів – одне слово, хазяйка біля всього»

3. «Чого там бояться? Страшно тілько без грошей, а з грішми, сказано ж, і чорт не брат»

4. «Мені треба невістку з приданим, з грішми»

А.  Невідомий

 

Б. Герасим  Калитка

 

В. Роман Калитка

 

Г. Мотря

 

Д. Савка

 

 


 


 

7. Напишіть визначення терміну: (1 бал)

 

Драматичний твір, у якому засобами гумору і сатири відображено смішне, висміюються негативні явища й риси вдачі людей,  - _______________________.

 

Достатній рівень

 

8. Схарактеризуйте образ Герасима Калитки (1,5 бали)

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Визначте художньо-виражальні засоби в наведеному фрагменті твору «Сто тисяч». Поясніть їхню роль. (1,5 бали)

«Тепер коли б розмiнять фальшивi грошi в казначействi... Самому страшно, щоб не влопаться... Хiба кума взять у компаньйони? Що ж, коли вiн чорта не боявся, то не побоїться казначея, щоб розмiнять грошi. Кращого компаньйона, як кум, не знайти!»

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Високий рівень

 

Дайте повну розгорнуту відповідь і запишіть на окремому аркуші. (3 бали)

 

10. Виконайте одне із завдань.

1) Чим, на вашу думку, має бути багатство – метою всього життя чи засобом існування (за п’єсою І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»)?

2) Намалюйте словесний портрет улюбленого літературного героя  твору «Сто тисяч»


 



Варіант2. Прізвище____________ Ім’я_______________

 

Контрольна робота з теми: «Національна драма. Іван Карпенко-Карий «Сто тисяч»»

 

Початковий рівень

У завданнях 1-4 запропоновано по чотири варіанти відповідей, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Оберіть правильний варіант відповіді. Кожна відповідь оцінюється в 0,5 бали.

  1. До родини Тобілевичів НЕ належить:

А. Микола Садовський.

Б. Марко Кропивницький. 

В. Марія Садовська-Барілотті.

Г. Іван Карпенко-Карий.

 

  1. Укажіть персонажа твору І. Карпенка-Карого, якому належать слова: «Буде здоров’я – будуть і гроші, а я навіки від них одрікаюсь, ніколи в світі не буду хотіть більше, ніж Бог дає».

А. Гершко.

Б. Бонавентура.

В. Герасим.

Г. Савка.

 

  1. Слова Герасима Калитки: «Божа ти дочечко! Як радісно тебе загрібати докупи, в одні руки… Приобрів би тебе без ліку» адресовані:

А. худобі.

Б. пшениці.

В. грошовій купюрі.

Г. землі.

 

4. Жанр твору І. Карпенко-Карого «Сто тисяч»?

А. Комедія.

Б. Трагікомедія.

В. повість.

Г. оповідання.

 

5. Вкажіть сюжетний елемент твору «Сто тисяч», в якому Герасим Калитка вирішує купити фальшиві гроші. (1б)

 

 

Середній рівень

У завданні 6 до кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. Запишіть у таблиці поруч. Відповідь оцінюється в 2 бали.

6. Установіть відповідність між цитатною характеристикою і персонажем літературного твору.


1. «Так я сібє видумал новую комерцію: хороший будєт гендель, ежели удастся…»

2. «… Дівка красива, здорова, зна всі порядки, коло птиці, коло свиней, коло корів – одне слово, хазяйка біля всього»

3. «Чого там бояться? Страшно тілько без грошей, а з грішми, сказано ж, і чорт не брат»

4. «Мені треба невістку з приданим, з грішми»

А.  Невідомий

 

Б. Герасим  Калитка

 

В. Роман Калитка

 

Г. Мотря

 

Д. Савка

 

 


 


 

7. Напишіть визначення терміну: (1 бал)

«Театр корифеїв» це - ____________________________________________________

 

Достатній рівень

 

8. Схарактеризуйте образ Бонавентури (1,5 бали)

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Доведіть, що твір Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч» - драматичний. (1,5 бали)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Високий рівень

 

Дайте повну розгорнуту відповідь і запишіть на окремому аркуші. (3 бали)

 

10. Виконайте одне із завдань.

1) Чи актуальна на сьогодні п’єса Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч»? Свою думку обґрунтуйте. 

2) Намалюйте словесний портрет улюбленого літературного героя  твору «Сто тисяч».


 


 

 

 

docx
Додано
10 лютого
Переглядів
3078
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку