Варіант 1. Прізвище____________ Ім’я_______________
Контрольна робота з теми: «Національна драма. Іван Карпенко-Карий «Сто тисяч»»
Початковий рівень
У завданнях 1-4 запропоновано по чотири варіанти відповідей, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Оберіть правильний варіант відповіді. Кожна відповідь оцінюється в 0,5 бали.
А. Володимир Сосюра.
Б. Панас Саксаганський.
В. Михайло Коцюбинський.
Г. Іван Котляревський.
А. Савки.
Б. Мотрі
В. Герасима.
Г. Романа.
А. Савка.
Б. Герасим.
В. Пузир.
Г. Бонавентура.
4. Жанр твору І. Карпенко-Карого «Сто тисяч»?
А. Комедія.
Б. Трагікомедія.
В. повість.
Г. оповідання.
5. Вкажіть сюжетний елемент твору «Сто тисяч», в якому Герасим Калитка вирішує повіситися. (1б)
Середній рівень
У завданні 6 до кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. Запишіть у таблиці поруч. Відповідь оцінюється в 2 бали.
6. Установіть відповідність між цитатною характеристикою і персонажем літературного твору.
1. «Так я сібє видумал новую комерцію: хороший будєт гендель, ежели удастся…»
2. «… Дівка красива, здорова, зна всі порядки, коло птиці, коло свиней, коло корів – одне слово, хазяйка біля всього»
3. «Чого там бояться? Страшно тілько без грошей, а з грішми, сказано ж, і чорт не брат»
4. «Мені треба невістку з приданим, з грішми»
А. Невідомий
Б. Герасим Калитка
В. Роман Калитка
Г. Мотря
Д. Савка
7. Напишіть визначення терміну: (1 бал)
Драматичний твір, у якому засобами гумору і сатири відображено смішне, висміюються негативні явища й риси вдачі людей, - _______________________.
Достатній рівень
8. Схарактеризуйте образ Герасима Калитки (1,5 бали)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Визначте художньо-виражальні засоби в наведеному фрагменті твору «Сто тисяч». Поясніть їхню роль. (1,5 бали)
«Тепер коли б розмiнять фальшивi грошi в казначействi... Самому страшно, щоб не влопаться... Хiба кума взять у компаньйони? Що ж, коли вiн чорта не боявся, то не побоїться казначея, щоб розмiнять грошi. Кращого компаньйона, як кум, не знайти!»
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Високий рівень
Дайте повну розгорнуту відповідь і запишіть на окремому аркуші. (3 бали)
10. Виконайте одне із завдань.
1) Чим, на вашу думку, має бути багатство – метою всього життя чи засобом існування (за п’єсою І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»)?
2) Намалюйте словесний портрет улюбленого літературного героя твору «Сто тисяч»
Варіант2. Прізвище____________ Ім’я_______________
Контрольна робота з теми: «Національна драма. Іван Карпенко-Карий «Сто тисяч»»
Початковий рівень
У завданнях 1-4 запропоновано по чотири варіанти відповідей, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Оберіть правильний варіант відповіді. Кожна відповідь оцінюється в 0,5 бали.
А. Микола Садовський.
Б. Марко Кропивницький.
В. Марія Садовська-Барілотті.
Г. Іван Карпенко-Карий.
А. Гершко.
Б. Бонавентура.
В. Герасим.
Г. Савка.
А. худобі.
Б. пшениці.
В. грошовій купюрі.
Г. землі.
4. Жанр твору І. Карпенко-Карого «Сто тисяч»?
А. Комедія.
Б. Трагікомедія.
В. повість.
Г. оповідання.
5. Вкажіть сюжетний елемент твору «Сто тисяч», в якому Герасим Калитка вирішує купити фальшиві гроші. (1б)
Середній рівень
У завданні 6 до кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. Запишіть у таблиці поруч. Відповідь оцінюється в 2 бали.
6. Установіть відповідність між цитатною характеристикою і персонажем літературного твору.
1. «Так я сібє видумал новую комерцію: хороший будєт гендель, ежели удастся…»
2. «… Дівка красива, здорова, зна всі порядки, коло птиці, коло свиней, коло корів – одне слово, хазяйка біля всього»
3. «Чого там бояться? Страшно тілько без грошей, а з грішми, сказано ж, і чорт не брат»
4. «Мені треба невістку з приданим, з грішми»
А. Невідомий
Б. Герасим Калитка
В. Роман Калитка
Г. Мотря
Д. Савка
7. Напишіть визначення терміну: (1 бал)
«Театр корифеїв» це - ____________________________________________________
Достатній рівень
8. Схарактеризуйте образ Бонавентури (1,5 бали)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Доведіть, що твір Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч» - драматичний. (1,5 бали)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Високий рівень
Дайте повну розгорнуту відповідь і запишіть на окремому аркуші. (3 бали)
10. Виконайте одне із завдань.
1) Чи актуальна на сьогодні п’єса Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч»? Свою думку обґрунтуйте.
2) Намалюйте словесний портрет улюбленого літературного героя твору «Сто тисяч».