Контрольна робота. Народні й літературні казки
Початковий та середній рівні(6 балів)
І варіант
1. У казці "Мудра дівчина" ситнішим над усе є…
А Панські кабани; Б Панські хорти; В Земля.
2. Що попросила Чапля перед смертю? (Казка "Вовк і Чапля")
А Потанцювати; Б Розповісти цікаву історію; В Поспівати.
3. Що почули небіж із дядьком від усіх, кого запитали? (Казка "Про правду та кривду")
А Краще жити правдою; Б Краще жити кривдою; В Краще жити по совісті;
4. Казка "Летючий корабель" за змістом належить до
А Соціально-побутових; Б Фантастичних; В Про тварин.
5. Що мав обов'язково робити Дурень, коли летів на кораблі?
А Підбирати усіх по дорозі, кого б там не зустрів. Б Кричати, що дочка царя стане його дружиною. В Сміятися над тими, хто йшов власними ногами.
6. Як називалася країна, де царював Плаксій?
А Сльозограй; Б Сльозолий; В Плаксивий край.
7. Казку "Микита Кожум'яка" написав
А Іван Франко; Б Василь Симоненко; В Олександр Олесь.
8. З чим порівнюється голова царя Плаксія?
А 3 бочкою; Б з кавуном; В з м'ячем; Г з глечиком.
9. Що було в яйці-райці, яке чоловікові подарував батько врятованого
орла?
А Худоба; Б Золото; В Дочка змії
10. Одного дня в хліві трапилося нещастя ( “Хуха – Моховинка”):
А Хлів зруйнували; Б Господар забув нагодувати худобу; Г Коза заплуталась у сітку.
11. Хто порадив Микиту для бротьби зі змієм?(«Микита Кожум’яка»)
А Дід (батько Микити); Б Джура; В Воєводи
12. Як закінчується драма-казка Олександра Олеся “Микита Кожум’яка”:
А Змій переміг Микиту; Б Микита переміг змія й виніс на руках царівну;
В Микита переміг, але відмовився від одруження з царівною.
Достатній рівень
Персонажі
Портрети
А. «…мордочка була голенька й нагадувала садову жовто- фіалкову
квіточку-братки».
Б. «Вона була гарненька, білява, з блакитними очицями».
В. «…дивний і смішний звір, синій-синій, з препоганим запахом».
Високий рівень(3 бали)
Напишіть твір-мініатюру на тему « На якого казкового героя я хотів
( хотіла) б бути схожим ( схожою ) і чому?».
Контрольна робота. Народні й літературні казки
Початковий та середній рівні(6 балів)
ІІ варіант
А Щоб випустити собакам; Б Щоб запекти та з'їсти; В Щоб подарувати панові
А Зловив та кинув у мішок; Б Вистрелив у неї з рушниці; В Поранив сокирою
А Бо поцілував дівчину; Б Бо поцілував дитину дядька; В Бо поцілував матір.
А Розмовляти; Б кричати; В плакати; Г сміятися
А Святий Миколай; Б Святий Михайло; В Святий Андрій
А Ярославом Мудрим; Б Мудрецем; В Остромислом
А Він помер він заздрощів; . Б Він зрозумів, що краще жити правдою;
В його повісили чорти.
А Змій хотів забрати їхню дочку; Б Мали віддати свого сина
В Орда напала на країну
А Мечем; Б Булавою; В Без зброї.
А Поставити на ранок полк війська. Б Добути води живлющої та цілющої.
В Сходити перед вінчанням у баню.
А Увесь час спав, беріг сили для зустрічі з царем; Б Летів дуже швидко, без зупинок; В Думав, як пояснити царю, де він узяв летючий корабель;
Г Збирав подорожніх.
А Бо була гордовитою. Б Бо усі хухи роблять добро з повинності і винагороди за нього не чекають. В Бо дуже вже поспішала на іменини до Ху-Суховика.
Г Бо однаково не вірила дідові.
Достатній рівень
Персонажі
1. Лис Микита; 2. Хуха-Моховинка; 3. Цар Плаксій
Установіть відповідність:
Висловлюваня
А. «Хай із ними день при дні Плачуть всі в країні діти…»
Б. «І навіть та сама, якій ти зруйнував торік хатинку».
В. «Досі я ходив по селах, а завтра в білий день піду до міста…»
Високий рівень(3 бали)
Напишіть твір-мініатюру на тему « На якого казкового героя я хотів
( хотіла) б бути схожим ( схожою ) і чому?».