11 клас Семестрова (тематична) контрольна робота
Тема: Неметалічні елементи та їх властивості
В-І
І рівень (тестовий, 0,5 бали за кожну правильну відповідь)
-
Вкажіть елемент, що розташований в 4-му періоді, IV-й групі, головній підгрупі: А) Ge; Б) Li; В) Sc; Г) Ti
-
Вкажіть сполуку з ковалентним полярним зв’язком: А) MgBr2; Б) Na; В) H2SO4; Г) H2
-
Вкажіть, яка із солей має при гідролізі кисле середовище: А) Li2CO3; Б) Mg2S; В) Na2SO4; Г) CuCl2
-
Вкажіть метал, з яким не може взаємодіяти розведена сульфатна кислота: А) Al; Б) Fe; В) Cu; Г) Cr
ІІ рівень
-
Складіть рівняння гідролізу наступних солей та вкажіть приблизне значення рН розчину: Cu(NO3)2; K2SO3; H3C-COONa.
-
Дописати схеми реакції та перетворити їх на хімічне рівняння. Для рівняння Б записати реакції окиснення та відновлення, вказати окисник та відновник:
А) CO2 + KOH →; Б) K2SO4 + HCl →; В) Mg + P →
ІІІ рівень
-
Дописати схему реакції і перетворити її на хімічне рівняння методом електронного балансу:
Mg + H2SO4 (конц.) →
-
Дописати рівняння можливої реакції, скласти до неї повне і скорочене йонне рівняння:
А) NH4Cl + NaOH →; Б) KCl + HCl →
-
Яка маса осаду випаде при взаємодії розчину сульфатної кислоти масою 49 г з масовою часткою кислоти 20 % та барій нітратом масою 30 г?
-
Чи достатньо взяти 20 г алюмінію для реакції з киснем, щоб добути алюміній оксид масою 25,5 г?
-
Записати рівняння реакцій, що відповідають перетворенням, і дати назву сполукам:
NH3 → NO → NO2 → HNO2 → Cu(NO3)2
______________________________________________________________________________________________________________________
11 клас Семестрова (тематична) контрольна робота
Тема: Неметалічні елементи та їх властивості
В-І
І рівень (тестовий, 0,5 бали за кожну правильну відповідь)
-
Активність неметалів періодичній системі посилюється в напрямку: А) з права наліво та згори донизу; Б) зліва направо та зверху донизу; В) зліва на право та знизу догори; Г) з права наліво та знизу догори
-
Вкажіть речовину з атомними кристалічними ґратками: А) С; Б) AlCl3; В) CO2; Г) HCl
-
Вкажіть фактори, які впливають на зміщення хімічної рівноваги в бік утворення продуктів реакції
2CO(г.) + O2 (г.)↔ 2CO2 (г.); ΔН = − 569,4 кДж А) збільшення тиску; Б) відбір вуглекислого газу;
В) підвищення температури; Г) зниження концентрації кисню
-
Хлор утворює летку сполуку з Гідрогеном типу: А) ЕН3; Б) ЕН4; В) НЕ; Г) Н2Е.
ІІ рівень
-
Складіть рівняння гідролізу наступних солей та вкажіть приблизне значення рН розчину: Li2CO3; CuCl2; HCOONH4
-
Дописати схеми реакції та перетворити їх на хімічне рівняння. Для рівняння А записати реакції окиснення та відновлення, вказати окисник та відновник: А) Mg + HCl →; Б) H2S + O2 →; В) SO2 + NaOH →
ІІІ рівень
-
Дописати схему реакції і перетворити її на хімічне рівняння методом електронного балансу:
Cu + HNO3 (розв) →
-
Дописати схеми реакції та перетворити їх на хімічне рівняння. Для рівняння Б записати реакції окиснення та відновлення, вказати окисник та відновник: А) Na2CO3 + HNO3 →; Б) AgCl + HPO3 →
-
Обчисліть об’єм газу, що виділиться в наслідок дії розчину хлоридної кислоти масою 91,25 г з масовою часткою кислоти 10 % на натрій карбонат масою 21,2 г.
-
До літій гідроксиду масою 6 г додали 60 г 10 %-го розчину гідроген фториду. В результаті експерименту добуто 5,2 г солі. Який відносний вихід продукту реакції?
-
Записати рівняння реакцій, що відповідають перетворенням, і дати назву сполукам:
S → SO2 → SO3 → Na2SO4 → BaSO4