Індивідуальний план роботи під час карантину
(16.03.2020 – 03.04.2020) вчителя хімії
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
16.03.2020 |
Підготовка та систематизація завдань для учнів 8-10 класів з хімії |
8-00 – 09-45 |
|
Розсилка завдань учням на платформі classroom |
09-45 – 10-00 |
|
|
Корегування календарно-тематичного планування на час дистанційного навчання учнів |
10-00 – 10-30 |
|
|
Нарада при директорові «Організація дистанційного навчання в закладі» |
10-30 – 11-30 |
|
|
Підготовка та розсилка завдань на платформі classroom для учнів 6 класів з географії |
11-30 – 12-00 |
|
|
Розпочато роботу на курсі «Впровадження інновацій в школах» на платформі PROMETHEUS |
12-00 – 14-00 |
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MIT+LIIS101+2018_T3/about |
|
17.03.2020 |
Підготовка та систематизація завдань для учнів 8-11 класів з хімії |
8-00 – 09-45 |
|
Розсилка завдань учням на платформі classroom |
09-45 – 10-00 |
|
|
Індивідуальні консультації для учнів щодо організації дистанційного навчання (онлайн) |
10-00 – 11-00 |
|
|
Розробка дидактичних матеріалів з хімії для учнів 7 класу |
11-00 – 12-00 |
|
|
Робота на курсі «Впровадження інновацій в школах» на платформі PROMETHEUS |
12-00 – 14-00 |
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MIT+LIIS101+2018_T3/about |
|
Вебінар На Урок Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів |
18-00 – 20-00 |
https://naurok.com.ua/webinar/stvorennya-onlaynovogo-osvitnogo-seredovischa-pid-chas-karantinnih-zahodiv |
|
Вебінар На Урок Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процесу |
15-00 – 17-00 |
https://naurok.com.ua/webinar/interaktivna-vzaemodiya-onlayn-mizh-uchasnikami-osvitnogo-procesu |
|
18.03.2020 |
Підготовка та систематизація завдань для учнів 7 класів з хімії |
09-00 – 10-00 |
|
Розсилка завдань учням на платформі classroom |
10-00 – 10-15 |
|
|
Перевірка домашніх завдань учнів |
10-15 – 11-00 |
|
|
Консультація батьків учня який знаходиться на індивідуальному навчанні щодо дистанційного навчання, надання завдання Viber |
11-00 – 11-30 |
|
|
Нарада при директорові щодо дистанційної роботи педагогів |
11-30 – 12-30 |
|
|
Вебінар АЦР Організація дистанційного навчання за допомогою Google Класу! |
12-30 – 14-30 |
|
|
19.03.2020 |
Підготовка та розсилка завдань на платформі classroom для учнів 6 класів з географії |
9-00 – 10-30 |
|
Перевірка домашніх завдань учнів з хімії та географії |
10-30 – 11-30 |
|
|
Виконання завдання вебінару «Організація дистанційного навчання за допомогою Google Класу!» для отримання сертифікату |
11-30 – 12-00 |
|
|
Робота на курсі «Впровадження інновацій в школах» на платформі PROMETHEUS |
12-00 – 14-00 |
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MIT+LIIS101+2018_T3/about |
|
Вебінар На Урок Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів |
15-00 – 17-00 |
https://naurok.com.ua/webinar/yak-organizuvati-distanciyne-navchannya-za-dopomogoyu-nayprostishih-onlayn-resursiv |
|
20.03.2020 |
Розробка та розсилка завдань на платформі classroom для учнів 8-9 класів з хімії |
09-00 – 10-45 |
|
Перевірка домашнього завдання учнів, надання онлайн консультацій |
10-45 – 12-00 |
|
|
Завершення курсу «Впровадження інновацій в школах» на платформі PROMETHEUS |
12-00 – 14-00 |
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MIT+LIIS101+2018_T3/about |
|
23.03.2020 |
Засіданні атестаційної комісії. Участь, як вчителя хімії, що атестується (онлайн). |
9-30 – 10-30 |
|
Конференція вчителів закладу на платформі Zoom «Дистанційне навчання в умовах карантину» |
10-30 – 11-00 |
|
|
Розробка та систематизація завдань для учнів 8-10 класів з хімії |
11-00 – 12-30 |
|
|
Розробка та систематизація завдань для учнів 6 класів з географії |
12-30 – 13-30 |
|
|
Розсилка завдань з хімії та географії на платформі classroom |
13-30 – 14-00 |
|
|
Вебінар Всеосвіта Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину |
14-00 – 15-00 |
https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html |
|
Вебінар На Урок |
15-00 – 16-00 |
https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-geografi-v-umovah-distanciynogo-navchannya |
|
24.03.2020 |
Розробка завдань для учнів 8-11 класів з хімії |
09-00 – 10-45 |
|
Розсилка завдань учням на платформі classroom |
10-45 – 11-00 |
|
|
Робота з курсом «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» на платформі PROMETHEUS |
11-00 – 13-00 |
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+COVID101+2020_T1/info |
|
Вебінар На Урок Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання |
15-00 – 16-30 |
https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-mozhlivostey-na-urok-dlya-distanciynogo-navchannya |
|
25.03.2020 |
Розробка завдань для учнів 7, 11 класів з хімії |
09-00 – 10-30 |
|
Розсилка завдань учням на платформі classroom |
10-30 – 10-45 |
|
|
Перевірка тестових завдань учнів з хімії |
10-45 – 11-30 |
|
|
Початок роботи на курсі «Медіаграмотність для освітян» на платформі PROMETHEUS |
11-30 – 13-30 |
https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/info |
|
Вебінар На Урок Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять |
15-00 – 17-30 |
https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat |
|
26.03.2020 |
Підготовка та розсилка завдань на платформі classroom для учнів 6 класів з географії |
09-00 – 10-15 |
|
Перевірка домашніх завдань учнів з хімії та географії |
10-15 – 11-00 |
|
|
Вебінар АЦР Безпека в цифровому світі
|
13-00 – 15-30 |
|
|
Вебінар На Урок |
18-00 – 19-30 |
https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-onlayn-testiv-u-roboti-z-batkami |
|
27.03.2020 |
Розробка та розсилка завдань на платформі classroom для учнів 8-9 класів з хімії |
09-00 – 10-15 |
|
Перевірка домашнього завдання учнів, надання онлайн консультацій |
10-15 – 11-30 |
|
|
Робота на курсі «Медіаграмотність для освітян» на платформі PROMETHEUS |
11-30 – 13-30 |
https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/info |
|
Вебінар Всеосвіта Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину
|
18-00 – 19-30 |
https://vseosvita.ua/webinar/vikoristanna-onlajn-testiv-dla-organizacii-distancijnogo-navcanna-v-umovah-karantinu-166.html |
|
30.03.2020 |
Розробка та систематизація завдань для учнів 8-10 класів з хімії |
09-00 – 10-30 |
|
Розробка та систематизація завдань для учнів 6 класів з географії |
10-30 – 11-00 |
|
|
Конференція вчителів закладу на платформі Zoom «По результатам перших двох тижнів дистанційного навчання в умовах карантину» |
11-00 – 11-30 |
|
|
Розсилка завдань з хімії та географії на платформі classroom |
11-45 – 12-00 |
|
|
Перевірка тестових завдань учнів |
12-00 – 12-45 |
|
|
Робота на курсі «Медіаграмотність для освітян» на платформі PROMETHEUS |
13-00 – 15-00 |
https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/info |
|
|
Вебінар На Урок Використання багатофункціональних практично-діяльнісних посібників на заняттях |
|
|
31.03.2020 |
Підготовка та систематизація завдань для учнів 8-11 класів з хімії |
09-00 – 10-45 |
|
Розсилка завдань учням на платформі classroom |
10-45 – 11-00 |
|
|
Індивідуальні консультації для учнів (онлайн) |
11-00 – 12-00 |
|
|
Завершення курсу «Медіаграмотність для освітян» на платформі PROMETHEUS |
12-00 – 14-00 |
https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/info |
|
Вебінар На Урок Організація дистанційного навчання у кризових умовах: за результатами 1-го тижня |
18-00 – 19-30 |
https://naurok.com.ua/webinar/organizaciya-distanciynogo-navchannya-u-krizovih-umovah-za-rezultatami-1-go-tizhnya |
|
01.04.2020 |
Розробка завдань для учнів 7, 11 класів з хімії. Розсилка завдань учням на платформі classroom |
09-00 – 10-30 |
|
Перевірка тестових завдань учнів з хімії |
10-30 – 11-00 |
|
|
Індивідіальна консультація для учня, який перебуває на дистанційному навчанні |
11-00 – 11-20 |
|
|
Вебінар На Урок |
18-00 – 19-30 |
https://naurok.com.ua/webinar/rozrobka-mobilnih-dodatkiv-u-bezkoshtovnih-konstruktorah |
|
02.04.2020 |
Підготовка та розсилка завдань на платформі classroom для учнів 6 класів з географії |
09-00 – 10-30 |
|
Перевірка домашнього завдання з хімії та географії |
10-30 -11-00 |
|
|
Початок роботи на курсі «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» на платформі PROMETHEUS |
11-00 – 13-00 |
https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:TeachersCollegeX+EDSCI1x+2019_T2/info |
|
Вебінар На Урок |
18-00 – 19-30 |
https://naurok.com.ua/webinar/rozrobka-mobilnih-dodatkiv-u-bezkoshtovnih-konstruktorah |
|
03.04.2020 |
Підготовка та систематизація завдань для учнів 8-10 класів з хімії |
09-00 – 10-15 |
|
Перевірка учнівських завдань |
10-15 – 11-00 |
|
|
Підготовка конспектів уроків. |
11-00 – 12-30 |
|
|
Корегування календарно – тематичного планування. |
12-30 – 13-00 |
|
|
Вебінар На Урок Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання |
18-00 – 19-30 |
https://naurok.com.ua/webinar/geymifikaciya-uroku-yak-zasib-pidvischennya-efektivnosti-navchannya |