Контрольна робота з теми «Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст. Сучасна література.»

Про матеріал
з’ясування рівня засвоєння учнями знань з даної теми і розвиток логічного та аналітичного мислення, пам’яті; творчих здібностей; вироблення навичок самостійності у здобутті знань.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми

«Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст.

Сучасна література.»

Мета: з’ясування рівня засвоєння учнями знань з даної теми і розвиток логічного та аналітичного мислення, пам’яті; ворчих здібностей; вироблення навичок самостійності у здобутті знань.

Тип уроку: контроль знань

Обладнання: тестові завдання.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

IІІ. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ

Інструктаж до написання контрольної роботи.

1-9 завдання оцінюється по 1 балу, якщо відповідь вірна.

10 завдання оцінюється у 3 бали. (виконують усі завдання).

І варіант

Початковий і середній рівні

1. Засновник «нової драми»:

а) Г. Ібсена; б) М. Метерлінка; в) Б. Шоу;

2. За жанром «Синій птах» — це:

а) драма-феєрія; б) соціальна драма; в) психологічна новела.

3. Символом чого у творі М. Метерлінка є Синій птах?

А) символ здоровя; Б) символ щастя; В) символ любові;

4. Як звали братика і сестру, головних героїв, з твору «У поганому товаристві»?

А) Вася і Валя; Б)Валера й Маруся; В) Вася і Соня;

5. Що символізують Піраміди з твору «Алхімік»?

А) Божий храм, де зберігаються скарби людської душі;

Б) храм багатства, де зберігається золото;

В) храм науки, де можна дізнатися про алхімію;

6. Який екзамен з пяти склав герой твору «Над прірвою у житі»?

А) американську літературу;

Б) англійську літературу;

В) античну літературу.

Достатній рівень

  1.  Дайте визначення терміну роман-притча.
  2. Поєднайте прізвище автора з твором, який він написав:

А) М.Метерлінк              А) «Синій птах»

Б) В.Короленко               Б) «У поганому товаристві»

В) П.Коельйо                   В) «Алхімік»

Г) Дж.Селінджер             Г) «Над прірвою у житі»

      9. Схарактеризуйте особливості постмодернізму?

Виконати одне із завдань.

  1. Напишіть твір-есе за темою «Чому нас навчили твори М.Метерлінка, В.Короленка та П.Коельйо?»

 

ІІ варіант

Початковий і середній рівні

1. Що є характерним для «нової драми»:

а) Відкритий фінал; б) Трагічне закінчення; в) Щасливе закінчення;

2. За жанром «Алхімік»:

а) соціально-психологічна драма;

б) роман-притча;

в) інтелектуальна драма.

3. Тільтіль й Мітіль герої твору:

а) «У поганому товаристві»; б) «Синій птах»; в) «Над прірвою у житі»?

4. Імена дітей, які вважалися поганим товариством для заможних дітей, з твору «У поганому товаристві»:

а) Валера й Маруся; б)Вася й Соня; в) Валера й Соня?

5. Що знайшов, здобув Алхімік з твору «Алхімік»?:

а) багатство і хімічні елементи; 

б) Еліксир життя й Філософський камінь;

в) добро й розуміння?

6. Яку композицію має твір «Над прірвою у житі»?

а) дзеркальна; б) послідовну;  в) кільцева;

Достатній рівень

7. Дайте визначення терміну драма-феєрія.

  1. Поєднайте прізвище автора з літературою, яку він представляє:

А) М.Метерлінк              А) бельгійську

Б) В.Короленко               Б) російську

В) П.Коельйо                   В) бразильську

Г) Дж.Селінджер             Г) американську

   9. Схарактеризуйте особливості «нової драми».
Високий рівень

 10. Продовжте історію Валери і Марусі із повісті В.Короленка «У поганому товаристві».

 

 

docx
Додано
16 квітня
Переглядів
2753
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку