Подана контрольна робота містить тестові, відкриті та ілюстративні завдання. Таким чином, надає учнім можливість залучити всі види пам'яті під час підготовки до контрольної роботи, а також усвідомити тему "Перша світова війна" всебічно та узагальнено.
Перша світова війна
Тести, … вар.
1. Угода держав з метою спільних дій для вирішення певних політико-економічних та військових питань – це …
2. Прискорене накопичення зброї, військової техніки, їх удосконалення, суперництво у військовій силі між країнами – це …
3. Установіть відповідність між сферами впливу країн напередодні Першої світової війни:
А. Франція Б. Італія В. Британія Г. Іспанія 1. Лівія 2. Єгипет 3. Марокко 4. Гібралтар
4. Які риси були притаманні гонці озброєнь напередодні Першої світової війни?
А. Розвиток кораблебудування в Німеччині В. Пропаганда мілітаризму і шовінізму
Б. Виробництво гармат великого калібру Г. Звуження військової спеціалізації країн
5. Назвіть головні причини війни:
А. Суперництво між країнами у військовій силі В. Боротьба Німеччини за ринки збуту
Б. Поява об’єднаної Німецької імперії Г. Прагнення Британії підкорити весь світ
6. Поєднайте країну та її стратегічні плани напередодні війни: А. Росія Б. Франція В. Німеччина Г. Австро-Угорщина
1. Позбавити Німеччину ресурсів для ведення війни, захопивши Рурську долину 3. Розробка плану «бліцкриг»
2. Боротьба у двох напрямках – проти Німеччини та Австро-Угорщини 4. Війна проти Росії та на Балканах
7. Установіть хронологічну послідовність подій, записавши тільки літери (без цифр) у належному порядку:
А. Верденська битва Б. Битва на Марні В. «Окопна» війна Г. Німеччина оголосила Росії війну
8. Які країни вели підводну війну, з яким судном це пов’язано?
А. Італія, Іспанія, лайнер «Лузитанія» В. Німеччина, Сербія, корабель «Інден»
Б. Британія, Росія, крейсер «Сідней» Г. Німеччина, Британія, лайнер «Лузитанія»
Історична подія
1 вар. Робота з ілюстраціями (пояснити, хто або що зображене) 2 вар.
Перша світова війна
Тести, … вар.
1. Угода держав з метою спільних дій для вирішення певних політико-економічних та військових питань – це …
2. Прискорене накопичення зброї, військової техніки, їх удосконалення, суперництво у військовій силі між країнами – це …
3. Установіть відповідність між сферами впливу країн напередодні Першої світової війни:
А. Франція Б. Італія В. Британія Г. Іспанія 1. Лівія 2. Єгипет 3. Марокко 4. Гібралтар
4. Які риси були притаманні гонці озброєнь напередодні Першої світової війни?
А. Розвиток кораблебудування в Німеччині В. Пропаганда мілітаризму і шовінізму
Б. Виробництво гармат великого калібру Г. Звуження військової спеціалізації країн
5. Назвіть головні причини війни:
А. Суперництво між країнами у військовій силі В. Боротьба Німеччини за ринки збуту
Б. Поява об’єднаної Німецької імперії Г. Прагнення Британії підкорити весь світ
6. Поєднайте країну та її стратегічні плани напередодні війни: А. Росія Б. Франція В. Німеччина Г. Австро-Угорщина
1. Позбавити Німеччину ресурсів для ведення війни, захопивши Рурську долину 3. Розробка плану «бліцкриг»
2. Боротьба у двох напрямках – проти Німеччини та Австро-Угорщини 4. Війна проти Росії та на Балканах
7. Установіть хронологічну послідовність подій, записавши тільки літери (без цифр) у належному порядку:
А. Верденська битва Б. Битва на Марні В. «Окопна» війна Г. Німеччина оголосила Росії війну
8. Які країни вели підводну війну, з яким судном це пов’язано?
А. Італія, Іспанія, лайнер «Лузитанія» В. Німеччина, Сербія, корабель «Інден»
Б. Британія, Росія, крейсер «Сідней» Г. Німеччина, Британія, лайнер «Лузитанія»
Історична подія
1 вар. Робота з ілюстраціями (пояснити, хто або що зображене) 2 вар.