Контрольна робота з теми «Поетичне бачення світу»
Тестові завдання.
Початковий і середній рівень ( 1 бал за кожну правильну відповідь)
А) світ природи і людини в ньому;
Б) значення поета і поезії;
В) боротьба із соціальною несправедливістю;
Г) єднання різних народів.
2. Ліричний герой Роберта Бернса віддає своє серце
А) морю;
Б) горам;
В) степам;
Г) низовинам.
3. Жити в мирі і злагоді індіанців закликає
А) Гайавата;
Б) Гітчі-Маніто;
В) оджибвей;
Г) делавар.
4. Ліричний герой Дж. Родарі у вірші « Листівки з видами міст» нагадує туристам про
А) небезпечні хвороби;
Б) війни і розруху;
В) ворожнечу між народами ;
Г) соціальну несправедливість.
5. Хайку – це…
6. Установіть відповідність «Поет- література»:
1)Мацуо Басьо А) англійська;
2) Генрі Лонгфелло Б) америкаканська;
3) Роберт Бернс В) італійська ;
4. Джанні Родарі Г) японська.
Достатній рівень.( 1,5 бала за правильну відповідь на запитання)
Високий рівень. Напишіть твір (3 бали)
Думки й почуття, що виникли від зустрічі з поезією.