Контрольна робота з теми «Поетичне бачення світу»

Про матеріал
Контрольна робота містить різнорівневі завдання для перевірки навчальних досягнень з теми, вміння розкривати стан ліричного героя; визначати провідні теми, мотиви, ідеї прочитаних творів. Навички писемного зв'язного мовлення формуються при виконанні творчого завдання
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Поетичне бачення світу»

Тестові завдання.

Початковий і середній рівень ( 1 бал за кожну правильну відповідь)

  1. Основною темою хайку Мацуо Басьо є

А) світ природи і людини в ньому;

Б) значення поета і поезії;

В) боротьба із соціальною несправедливістю;

Г) єднання різних народів.

2. Ліричний герой Роберта Бернса віддає своє серце

А) морю;

Б) горам;

В) степам;

Г) низовинам.

3.  Жити в мирі і злагоді індіанців закликає

А) Гайавата;

Б) Гітчі-Маніто;

В) оджибвей;

Г) делавар.

4. Ліричний герой Дж. Родарі у вірші « Листівки з видами міст» нагадує туристам про

А) небезпечні хвороби;

Б) війни і розруху;

В) ворожнечу між народами ;

Г)  соціальну несправедливість.

5. Хайку – це…

6. Установіть відповідність  «Поет- література»:

1)Мацуо Басьо                           А) англійська;

2) Генрі Лонгфелло                  Б) америкаканська;

3) Роберт Бернс                         В)   італійська ;

4.  Джанні Родарі                      Г) японська.

Достатній рівень.( 1,5 бала за правильну відповідь на запитання)

  1. У чому полягає своєрідність японської поезії?
  2. Яким ви уявляєте ліричного гороя вірша Роберта Бернса?

Високий рівень. Напишіть твір (3 бали)

Думки й почуття, що виникли від зустрічі з поезією.

docx
Додав(-ла)
Білець Тетяна
Додано
20 березня 2023
Переглядів
388
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку