Контрольна робота з теми "Прислівник як частина мови" 7 клас. Тестові та відкриті форми завдань.
Контрольна робота
з теми «Прислівник»
Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.
1. Вкажіть, у якому рядку всі слова – прислівники. (0,5 б.)
А Удвох, два, вдвічі, вночі,вдень;
Б Вгору, вниз, низько, низенько, гора;
В Наспіх, смішно, на сміх, наспід, верх;
Г Босоніж, мимоволі, насилу, давно, вранці.
2. Визначити рядок, у якому вжито прислівники місця дії: (0,5 б.)
А наперекір, тут, подекуди, як-небудь;
Б надвоє, абияк, спересердя, звідусіль;
В вголос, швидко, відтепер, зненацька;
Г наліво, неподалеку, близько, праворуч.
3. Укажіть речення, у якому є прислівник у формі вищого ступеня порівняння. (0,5 б.)
А У тебе завдання легше;
Б Це дерево вище за інші;
В Моє помешкання затишніше;
Г Діти, співайте голосніше.
4. Виберіть рядок, у якому всі прислівники пишуться з нн. (0,5 б.)
А Гума…о, актив…о, безуми…о, організова…о, со…о;
Б Відмі…о, стара…о, несказа…о, свяще…о, щоде…о;
В Незрівня…о, негада…о, самовідда…о, нездола…о, дореч…о;
Г Невгамов…о, впевне…о, відда…о, шале…о, радіс…о.
5. Укажіть рядок прислівників, кожен з яких пишеться через дефіс. (0,5 б.)
А (казна)коли, (десь)інде, (тим)часом;
Б (казна)коли, з(давна), (по)товариськи;
В (часто)густо, (будь)де, (по)сусідськи;
Г (по)французьки, (ні)коли, яко(сь).
6. Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника в рядку: (0,5 б.)
А багато — більше — найбагато;
Б тяжко — тяжіше — найтяжіше;
В товсто — товеше — найтовеше;
Г струнко — стрункіше — найстрункіше.
7. Утворіть прислівники від прикметників, іменників, числівників за допомогою префіксів і суфіксів (2 б.)
Далекий –
Спокійний –
Готовий –
День –
Пам'ять –
Голос -
Два -
Три –
8. Утворити вищий і найвищий ступені порівняння прикметників: (2 б.)
довгий, близький.
9. Замініть слова й словосполучення правильними відповідниками. (2 б.)
У кінці кінців, абсолютно, в значній мірі, без відказу, безпереривно, в залежності, разом з цим.
10. Записати речення, знайти прислівники, виконати їх морфологічний розбір. (3 б.)
1. Швидко казка мовиться, та повільно діло робиться.
2. За вікном сильно дув вітер та йшов дощ.