Контрольна робота з теми: «Різноманітність рослин»

Про матеріал
Контрольна робота з теми: «Різноманітність рослин». Мета: виявити рівень навчальних досягнень учнів з теми «Різноманітність рослин»; здійснити конт­роль і корекцію їхніх знань; перевірити вміння учнів оперувати біологічними термінами, застосовувати знання в стандартних і змінених умовах; розвивати навички письмово висловлювати думку; вдосконалювати вміння творчо вирішувати поставлені завдання, відповідати на різнорівневі запитання; виховувати почуття відповідальності, охайність, самостійність.
Перегляд файлу

I варіант

І рівень (по 0,5 бала за кожне завдання)

Позначте одну правильну відповідь.

1. З багатьох червоних водоростей людина отримує цінну речовину:

А крохмаль;  В агар-агар;

Б ламінарин;  Г білок.

2. Статеве покоління папоротей представлене:

А спорангієм;  В листком;

Б заростком; Г спорогоном.

3. Хвоїнка — це:

А голкоподібний видозмінений листок голонасінних; Б голкоподібний видозмінений листок покритонасінних; В пагін; Г видозміна квітки.

4. Від проростання спори до запліднення у плаунів проходить до:

А 5 років;            В 15 років;

Б 7 років;            Г 5–8 років.

5. У мохів органи, у яких утворюються спори називаються:

А гаметофітом;             В зиготою;

Б спорангіями ;           Г присоскою.

6. До голонасінних належить:

А модрина європейська; В сфагнум;

Б ламінарія;             Г хвощ великий.

Відповіді: 1 — В, 2 — Б, 3 — А, 4 — В, 5 — Б, 6 — А.

ІІ рівень (по 1 балу за кожне завдання)

7. Із запропонованих відповідей виберіть правильні.

Виберіть характерні ознаки плаунів:

А у життєвому циклі переважає спорофіт

Б у життєвому циклі переважає гаметофіт

В мають усі типові для рослин тканини

Г мають додаткові корені

Д мають ризоїди

Е характерний спороносний колосок зі спорами

Є мають квітку

Відповіді: А, В, Г, Е.

8. Встановіть відповідність між групами рослин та їхніми зображеннями.

1 мохи  2   водорості  3   плауни  4   покритонасінні

А

Б

В

Г

Д

http://animal.comyr.com/image/algae/laminariya.jpg

http://www.n-med.ru/flower/plaun1.jpg

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу квіти транспарент

Похожее изображение

http://biouroki.ru/content/page/760/3.png

Відповідь: 1 — Д, 2 — А, 3 — Б, 4 — В.

9. Встановіть відповідність між назвами екологічних груп рослин за забезпеченістю водою та рослинами, які належать до них:

А Посухостійкі рослини                   1. Дуб, фіалка, конвалія.

Б Помірно вологолюбні рослини   2. Кактуси, агави, алое.

В Вологолюбні рослини                   3. Комиш, водяний різак, стрілолист.

Г Водні рослини                                4. Очерет, рогіз, калюжниця, вільха, ситник.

Відповідь: А — 2, Б — 1, В — 4, Г — 3.

ІІІ рівень (по 1,5 бала за кожне завдання)

Дайте визначення поняттям

10.  Екологічна група – це …

11.  Рослинні угруповання – це …

IV рівень (3 бали)

12. Що спільного і відмінного у голонасінних та квіткових рослин? Яка група рослин найкраще пристосована до умов суходолу?

 

 

ІI варіант

І рівень (по 0,5 бала за кожне завдання)

Позначте одну правильну відповідь.

1. Хламідомонада належить до:

А червоних водоростей;  В діатомових водоростей;

Б зелених водоростей;   Г бурих водоростей.

2. Рослини, які не мають коренів та не здатні ефективно регулювати вміст води в тілі – це:

А мохи;      В водорості;

Б плауни;            Г покритонасінні.

3. У плауна булавоподібного на бічних гілочках утворюються особливі коротенькі пагони, які називають:

А спорангіями;     В спорогоном;

Б коробочкою;        Г спороносним колоском.

4. Хвощів у сучасній флорі нараховують до:

А 20 видів;  В 40 видів;

Б 10 видів;  Г 35 видів.

5. Голкоподібний видозмінений листок голонасінних – це:

А шишка;                В заросток;

Б голочка;                               Г хвоїнка.

6. До папоротей належить:

А щитник чоловічий;    В сфагнум;

Б ламінарія;            Г хвощ великий.

Відповіді: 1 — Б, 2 — А, 3 — Г, 4 — В, 5 — Г, 6 — А.

ІІ рівень (по 1 балу за кожне завдання)

7. Із запропонованих відповідей виберіть правильні.

Виберіть характерні ознаки голонасінних:

А мають квітку

Б шишки бувають чоловічі і жіночі

В представником є тис ягідний

Г стебло містить кремнезем

Д мають ризоїди

Е мають подвійне запліднення

Є голкоподібний видозмінений листок - хвоїнка

Відповіді: Б, В, Є.

8. Встановіть відповідність між групами рослин та їхніми зображеннями.

1 мохи  2   голонасінні 3   хвощі 4   покритонасінні

А

Б

В

Г

Д

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0b/Pinus_sylvestris_-_K%C3%B6hler%E2%80%93s_Medizinal-Pflanzen-106.jpg/220px-Pinus_sylvestris_-_K%C3%B6hler%E2%80%93s_Medizinal-Pflanzen-106.jpg

http://www.n-med.ru/flower/plaun1.jpg

Похожее изображение

http://fitoapteka.org/images/foto/221/6.jpg

http://biouroki.ru/content/page/760/3.png

Відповідь: 1 — Д, 2 — А, 3 — Г, 4 — В.

9. Встановіть відповідність між назвами екологічних груп рослин за умовами освітлення та рослинами, які належать до них:

А Світлолюбні                                 1. Копитняк, сенполія.

Б Тіньовитривалі                             2. Граб, бузок, суниця.

В Тіньолюбні                                   3. Береза, сосна, подорожник.

Відповідь: А — 3, Б — 2, В — 1.

ІІІ рівень (по 1,5 бала за кожне завдання)

Дайте визначення поняттям

10. Життєва форма – це …

11. Біологічна систематика - …

IV рівень (3 бали)

12.  Що спільного та відмінного між папоротями та покритонасінними? Яка група рослин є панівною в умовах суходолу?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бузницька Ольга Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 квітня 2019
Переглядів
6145
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку