Різнотипові тестові завдання мають рівневий характер і дібрані з метою контролю якості засвоєння змісту вивчених творів, елементів теорії літератури, комунікативних умінь та навичок восьмикласників.
Контрольна робота з теми «Середньовіччя»
І варіант
Початковий рівень
А «Печаль на яшмовому ганку»
Б «Пісня про хліб і шовк»
В «Сосна біля південної галереї»
2. Указати, ким Роланд доводився королю франків («Пісня про Роланда»)
А) сином
Б) двоюрідним братом
В) онуком
Г) небожем
3. Укажіть, яку національну літературу представляє Омар Хайям
А) турецьку
Б) перську
В) індійську
Г) азербайджанську
Середній рівень
4.Установи послідовність подій у творі «Пісня про Роланда»
А) Карл прибуває до Ронсевалю та плаче
Б) Ганелон очолює посольство до маврів
В) Роланд сурмить в Oліфант
Г) Ганелон отримує суворе покарання
5. Дайте визначення поняття
Рубаї – це…
Достатній рівень
6. Охарактеризйте образ Роланда («Пісня про Роланда»)
7. Укажіть жанри середньовічної літератури.
ІІ варіант
Початковий рівень
А «Печаль на яшмовому ганку»
Б «Пісня про хліб і шовк»
В «Весняний краєвид»
2. Укажи ім’я коханої та музи Данте Алігєрі
А) Б’янка
Б) Беатріче
В) Бенедетта
Г) Беттіна
3. Укажіть назву середньовічної лірики, що створювалася у лицарських колах
А) клерикальна
Б) куртуазна
В) карнавальна
Г) романтична
Середній рівень
4. Установіть послідовність подій утворі «Пісня про Роланда»
А) Марсилій відряджає послів до Карла
Б) Роланд прощається з мечем
В) Марсилій і Ганелон змовляються згубити Роланда
Г) Роланд і Олів’єр сперечаються, чи варто сурмити в ріг
5. Дайте визначення поняття
Сонет – це…
Достатній рівень
6. Охарактеризуйте образ Ганелона («Пісня про Роланда»)
7. Розкрийте особливості персько-таджицької літератури.
Високий рівень (одне завдання на вибір)