Різнотипові тестові завдання мають рівневий характер і дібрані з метою контролю якості засвоєння змісту вивчених творів, елементів теорії літератури, комунікативних умінь та навичок семикласників.
Сучасна література. Я і світ. Контрольна робота за творчістю Д.В.Джонс.
Початковий рівень
А Відьмою Пустирищ; Б Демоном вогню; В Хаулом; Г Саліманом.
2. (1б.) Твір Д.В.Джонс відрізняється від традиційних народних казок тим, що…
А закінчується твір нещасливо для головних героїв;
Б зображуються технічні засоби сучасної доби;
В мачуха та падчерка дружать, пригоди випадають старшій сестрі;
Г немає протистояння добра і зла.
3. (1б.) Із героями твору Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула» Софі та Хаулом відбулися до кінця твору не лише зовнішні, а внутрішні зміни:
А обоє стали замкненими та відлюдькуватими, тішилися лише своїми почуттями;
Б Софі стала впевненішою, а Хаул – уважнішим до прохань;
В вони стали заздрити тим, хто не зазнав таких випробувань долі, як вони;
Г Софі стала веселою та безтурботною, а Хаул – злим та похмурим.
Середній рівень
4. ( 2 б.) Фентезі –це…
5. (1б.) Установіть відповідність між цитатою і твором.
1 «А лотосу до всього байдуже».
2 «Я прив’язаний до цього вогнища за умовами угоди. Я не можу звідси нікуди зрушити!»
3 «Він стояв за прилавком, дивний, блідий, з темним волоссям».
4 «Делла тричі перелічила гроші. Один долар вісімдесят сім центів. А завтра Різдво.
А Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула»
Б Е.По «Золотий жук»
В А.Герберт Уеллс «Чарівна крамниця»»
Г Р. Акутагава «Павутинка»
Д О.Генрі «Дари волхвів»
Достатній рівень
6. Охарактеризуйте образ головної героїні твору Д.В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» Софі.
7. Як у романі «Мандрівний замок Хаула» поєднано детектив і казку
Високий рівень
8. (3б.) Напишіть твір-роздум на одну із тем:
А Чи можуть чари змінити людину?
Б Чи легко жити у світі магії?