Контрольна робота № 1
Варіант 1
Початковий рівень
1. Якщо змішати дві або більше чистих речовин, утворюється:
А) проста речовина; В) суміш;
В) складна речовина; Г) дифузія.
2. Укажіть одиницю вимірювання маси:
А) кг; В) м;
Б) мл; Г) с.
3. Укажіть складну речовину:
А) Н2; В) О2;
Б) FeO; Г) Cu.
4. Укажіть орган чуття, що сприймає світло:
А) мозок; В) око;
Б) вухо; Г) ніс.
5. Укажіть магнітне явище:
А) випаровування води; В) відхилення стрілки компаса;
Б) веселка; Г) електричний струм.
6. Веселка – це явище:
А) теплове; В) хімічне;
Б) світлове; Г) магнітне.
Середній рівень
У завданні 7 необхідно вибрати ЧОТИРИ правильні відповіді
7. Виберіть неорганічні речовини:
А) вода; Г) сода; Є) спирт;
Б) білки; Д) кухонна сіль; Ж) жири;
В) цукор; Е) вуглекислий газ; З) оцет.
У завданнях 8,9 потрібно продовжити речення
8. Атоми, сполучаючись між собою, можуть утворювати …
9. Однакові полюси магніту …
Достатній рівень
10. Установіть відповідність між наведеними прикладами та явищами:
1) рух автомобіля; А) звукове;
2) спів птахів; Б) світлове;
3) нагрівання піску; В) механічне;
4) обертання стрілки компаса; Г) електричне;
5) гниття листя; Д) теплове;
6) робота пральної машини; Е) хімічне;
7) веселка; Є) магнітне.
11. Знайдіть «зайвий» термін. Поясніть, чому він «зайвий».
Павук, хмара, горох, білка, сосна, заєць.
Високий рівень
12. Якими способами і в якій послідовності можна розділити суміш кухонної солі, крохмалю і залізних ошурок ?
Контрольна робота № 1
Варіант 2
Початковий рівень
1. Сумішшю є:
А) залізо; В) вуглекислий газ;
В) кисень; Г) повітря.
2. Укажіть одиницю вимірювання часу:
А) кг; В) м;
Б) мл; Г) с.
3. Укажіть складну речовину:
А) Н2; В) О2;
Б) Al2O3; Г) N2.
4. Укажіть орган чуття, що сприймає звук:
А) мозок; В) око;
Б) вухо; Г) ніс.
5. Укажіть світлове явище:
А) випаровування води; В) відхилення стрілки компаса;
Б) веселка; Г) електричний струм.
6. Живі організми вивчає наука:
А) астрономія; В) хімія;
Б) біологія; Г) фізика.
Середній рівень
У завданні 7 необхідно вибрати П’ЯТЬ правильних відповідей
7. Виберіть органічні речовини:
А) вода; Г) сода; Є) кисень;
Б) олія; Д) кухонна сіль; Ж) поліетилен;
В) сахароза; Е) вуглекислий газ; З) оцет.
У завданнях 8,9 потрібно продовжити речення
8. Під час хімічних реакцій одні речовини перетворюються на …
9. Різні полюси магніту …
Достатній рівень
10. Установіть відповідність між наведеними прикладами та явищами:
1) політ птаха; А) звукове;
2) стрекотіння коника; Б) світлове;
3) кипіння води; В) механічне;
4) сонячне випромінювання; Г) електричне;
5) горіння дров; Д) теплове;
6) робота холодильника; Е) хімічне;
7) протягування цвяха магнітом ; Є) магнітне.
11. Знайдіть «зайвий» термін. Поясніть, чому він «зайвий».
Вишня, зірка, метелик, короп, лілія, жабка.
Високий рівень
12. Поясніть, чому тіл у природі більше, ніж речовин. Наведіть приклади.