29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Контрольна робота з теми "Тіла. Речовини та явища навколо нас"

Про матеріал
Контрольна робота з природлзнавства для 5 класу з теми "Тіла. Речовини та явища навколо нас". Складається з двох варіантів. Варіант містить дванадцять завдань. Шість завдань початкового рівня у тестовій формі з вибором однієї правильної відповіді. Три завдання середнього рівня (вибір кількох правильних відповідей та продовження речення). два завдання достатнього рівня на встановлення відповідності та знаходження зайвого. 0дне завдання високого рівня, яке вимагає розгорнутої відповіді. За виконання всієї роботи учень отримує 12 балів. Коне завдання початкового рівня оцінюються в 0,5 бала, сареднього - 1 бал, достатнього - 1,5 бала, високого - 3 бали
Перегляд файлу

                         Контрольна робота № 1

 

                                   Варіант 1

          

               Початковий рівень

 

1. Якщо змішати дві або більше чистих речовин, утворюється:

     А) проста речовина;              В) суміш;

     В) складна речовина;            Г) дифузія.

 

2. Укажіть одиницю вимірювання маси:

     А) кг;                                      В) м;

     Б) мл;                                      Г) с.

 

3. Укажіть складну речовину:

      А) Н2;                                     В) О2;

      Б) FeO;                                   Г) Cu.

 

4. Укажіть орган чуття, що сприймає світло:

     А) мозок;                                В) око;

     Б) вухо;                                   Г) ніс.

 

5. Укажіть магнітне явище:

    А) випаровування води;        В) відхилення стрілки компаса;

    Б) веселка;                              Г) електричний струм.

 

6. Веселка – це явище:

    А) теплове;                             В) хімічне;

    Б) світлове;                             Г) магнітне.

 

                            Середній рівень

 

У завданні 7 необхідно вибрати ЧОТИРИ правильні відповіді

 

7. Виберіть неорганічні речовини:

    А) вода;                  Г) сода;                         Є) спирт;

    Б) білки;                 Д) кухонна сіль;           Ж) жири;

    В) цукор;               Е) вуглекислий газ;      З) оцет.

 

У завданнях 8,9 потрібно продовжити речення 

    

8. Атоми, сполучаючись між собою, можуть утворювати …

 

9. Однакові полюси магніту …

 

                            Достатній рівень

 

10. Установіть відповідність між наведеними прикладами та явищами:

1) рух автомобіля;                              А) звукове;

2) спів птахів;                                      Б) світлове;

3) нагрівання піску;                            В) механічне;

4) обертання стрілки компаса;          Г) електричне;

5) гниття листя;                                  Д) теплове;

6) робота пральної машини;              Е) хімічне;

7) веселка;                                           Є) магнітне. 

 

11. Знайдіть «зайвий» термін. Поясніть, чому він «зайвий».

 

Павук, хмара, горох, білка, сосна, заєць.

 

                               Високий рівень

 

12. Якими способами і в якій послідовності можна розділити суміш кухонної солі, крохмалю і залізних ошурок ?

                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           Контрольна робота № 1

 

                                   Варіант 2

          

               Початковий рівень

 

1. Сумішшю є:

     А) залізо;              В) вуглекислий газ;

     В) кисень;            Г) повітря.

 

2. Укажіть одиницю вимірювання часу:

     А) кг;                                      В) м;

     Б) мл;                                      Г) с.

 

3. Укажіть складну речовину:

      А) Н2;                                     В) О2;

      Б) Al2O3;                                 Г) N2.

 

4. Укажіть орган чуття, що сприймає звук:

     А) мозок;                                В) око;

     Б) вухо;                                   Г) ніс.

 

5. Укажіть світлове явище:

    А) випаровування води;        В) відхилення стрілки компаса;

    Б) веселка;                              Г) електричний струм.

 

6. Живі організми вивчає наука:

    А) астрономія;                             В) хімія;

    Б) біологія;                                   Г) фізика.

 

                            Середній рівень

 

У завданні 7 необхідно вибрати П’ЯТЬ правильних відповідей

 

7. Виберіть органічні речовини:

    А) вода;                  Г) сода;                         Є) кисень;

    Б) олія;                  Д) кухонна сіль;           Ж) поліетилен;

    В) сахароза;          Е) вуглекислий газ;      З) оцет.

 

У завданнях 8,9 потрібно продовжити речення 

    

8. Під час хімічних реакцій одні речовини перетворюються на …

 

9. Різні полюси магніту …

 

                            Достатній рівень

 

10. Установіть відповідність між наведеними прикладами та явищами:

1) політ птаха;                                     А) звукове;

2) стрекотіння коника;                       Б) світлове;

3) кипіння води;                                  В) механічне;

4) сонячне випромінювання;             Г) електричне;

5) горіння дров;                                   Д) теплове;

6) робота холодильника;                    Е) хімічне;

7) протягування цвяха магнітом ;     Є) магнітне. 

 

11. Знайдіть «зайвий» термін. Поясніть, чому він «зайвий».

 

Вишня, зірка, метелик, короп, лілія, жабка.

 

                               Високий рівень

 

12. Поясніть, чому тіл у природі більше, ніж речовин. Наведіть приклади.

doc
Додано
3 вересня 2020
Переглядів
5326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку