Контрольна робота містить завдання різного рівня, які допоможуть оцінити знання учнів з теми. Мета: систематизувати та узагальнити знання дітей з вивченої теми, порівнювати, робити висновки та вміти використовувати раніше вивчений матеріал.
Контрольна робота з теми ”Вища нервова діяльність”
I-В
а) холерик в) сангвінік
б) меланхолік г) флегматик
а) мислення в) свідомість
б) мова г) інстинкт
а) моторна в) образна
б) емоційна г) змістова
а) ліва в) права
б) обидві півкулі
а) не змінюються в) розслаблені
б) напружені
а) добових в) сезонних
б) місячних г) річних
Контрольна робота з теми ”Вища нервова діяльність”
II-В
а) меланхолік в) флегматик
б) холерик г) сангвінік
а) свідомість в) інстинкт
б) мислення г) мова
а) моторна в) емоційна
б) образна г) змістова
а) ліва в) права
б) обидві півкулі
а) повільний в) швидкий
б) сновидіння виникають у будь-яку фазу сну
а) добових в) сезонних
б) місячних г) багаторічних
I-В
|
А. особливості ходи |
|
Б. читання |
|
В. підпирання рукою голови під час роботи за комп’ютером |
|
Г. підвищена конфліктність підлітків |
Прикладом якої сигнальної системи є здатність сприймати звуки? |
Яким видом пам’яті є запам’ятовування запахів? |
Що із зазначеного є прикладом несвідомого?
|
1.Другої |
|
|
2.Першої |
|
|
3.Третьої |
|
|
II-В
|
А. гойдання на гойдалках |
|
Б. уміння кататися на ковзанах |
|
В. особливості почерку |
|
Г. перевіряння наявності ключів перед виходом з дому |
Прикладом якої сигнальної системи є мова? |
Яким видом пам’яті є запам’ятовування віршів? |
Що із зазначеного є прикладом свідомості? |
1.Третьої |
1. Образною |
1. Мислення |
2.Першої |
2. Словесно-логічною |
2. Інтуіція |
3.Другої |
3. Емоційною |
3. Інстинкт |