Бажаю успіху!!!
9 клас
Контрольна робота за темою
«Функції. Властивості та графіки функцій»
І варіант
1. Знайти значення функції у точці
А |
Б |
В |
Г |
10 |
4 |
0 |
-6 |
2. Через яку з наведених точок проходить графік функції ?
А |
Б |
В |
Г |
(0;-5) |
(1;5) |
(5;1) |
(-2;7) |
3. Укажіть проміжки зростання функції, графік якої зображено на рисунку.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
4. Знайти координати вершини параболи ?
А |
Б |
В |
Г |
(1;5) |
(1;-5) |
(1;9) |
(-2;7) |
5. За графіком функції визначте знаки коефіцієнтів a, b, c та знак дискримінанта.
А |
Б |
В |
Г |
, b<0,, |
, b<0,, |
, b<0,, |
, b<0,, |
6. Як треба перетворити графік функції , щоб одержати графік функції
А |
Б |
В |
Г |
Перенести на 2 одиниці ліворуч |
Перенести на 2 одиниці вгору |
Перенести на 2 одиниці вниз |
Перенести на 2 одиниці праворуч |
7. Параболу перенесли на 5 одиниць ліворуч і на 3 одиниці вгору. Задайте формулою функцію, графік якої утворився в результаті таких перетворень.
8. Дослідити функцію на парність
9. Знайти найменшу відстань між лініями та .
10. Побудувати та описати графік функції .
Контрольна робота за темою
«Функції. Властивості та графіки функцій»
ІІ варіант
1. Знайти значення функції у точці
А |
Б |
В |
Г |
1 |
13 |
-1 |
5 |
2. Через яку з наведених точок проходить графік функції ?
А |
Б |
В |
Г |
(0;-1) |
(1;-2) |
(-1;-2) |
(2;9) |
3. Укажіть проміжки спадання функції, графік якої зображено на рисунку.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
4. Знайти координати вершини параболи ?
А |
Б |
В |
Г |
(1;5) |
(-3;-16) |
(-3;-2) |
(-2;7) |
5. За графіком функції визначте знаки коефіцієнтів a, b, c та знак дискримінанта.
А |
Б |
В |
Г |
, b<0,, |
, b<0,, |
, b<0,, |
, b<0,, |
6. Як треба перетворити графік функції , щоб одержати графік функції
А |
Б |
В |
Г |
Перенести на 3 одиниці ліворуч |
Перенести на 3 одиниці вгору |
Перенести на 3 одиниці вниз |
Перенести на 3 одиниці праворуч |
7. Параболу перенесли на 2 одиниць ліворуч і на 5 одиниці вгору. Задайте формулою функцію, графік якої утворився в результаті таких перетворень.
8. Дослідити функцію на парність
9. Знайти найменшу відстань між лініями та .
10. Побудувати та описати графік функції .
вчитель Семенчук К. В.