Контрольна робота з теми «Вступ. Жанр балади у європейських літературах»

Про матеріал
Контрольна робота з теми «Вступ. Жанр балади у європейських літературах» у двох варіантах
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Вступ. Жанр балади у європейських літературах»

І варіант

І рівень  (0,5 б)

1. Дайте визначенню поняття «переклад»

а)  відтворення змісту усного висловлювання чи писемного тексту засобами іншої мови;

б)  усна народна творчість;            в)  твір (як правило віршований), написаний за мотивами твору іншого автора, з елементами наслідування першоджерела, наближений до перекладу, але з яскраво вираженою авторською позицією;  г) різновид поезії.

2. Хто така Кунігунда в баладі Ф. Шиллера «Рукавичка»?

а)  дочка короля;        б)  красива дівчина-селянка, у яку був закоханий лицар;  в)  дама серця лицаря;     г)  ворожка

3. Образами-символами у баладі А. Міцкевича «Світязь» є:

а) білі лілії, вода;                     б) рукавичка, вересовий напій;          в) золота стріла, ріжок;            г) білі лілії, ліра

4. Кого знайшов королівський васал (балада Р. Стівенсона «Вересовий трунок»)?

а) двох друзів броварів;   б) двох броварів;   в) рецепт вересового трунку  г) два пикти брати

5. Робін Гуд у народних баладах є образом:   а) традиційним;      б) вічним;    в) казковим;     г) образом-символом

6. Яке запитання поставив Король Лір своїм дочкам?

а) чи готові вони вийти заміж за його вибором;            б) як вони будуть правити королівством після його смерті;

в) що кожна може зробити для нього на підтвердження своєї любові;            г) що кожній необхідно для щастя

ІІ рівень (1 б)

7. Як звали доньок Короля Ліра? Дайте характеристику одній із доньок.

8. Хто був у неводі,  яку історію почув  пан?

9. Чому старий пікт із «Балади про вересовий напій» Р.Л.Стівенсона не відкрив королю секрет вересового напою?
10. Де і коли відбуваються події, зображені в баладі «Як Робін Гуд став розбійником»?

11. Розкрийте значення поняття «балада».

12.  Схарактеризуйте образ Делоржа.

ІІІ рівень(3б)

13.   Напишіть твір-мініатюру  на  тему (на вибір одне завдання):
    1.   Моральний урок у фольклорній баладі «Король Лір та його дочки».
   2. Кодекс рицарської честі за баладою Ф.Шиллера «Рукавичка».

 3. Заради яких ідеалів варто жертвувати своїм життям (за змістом вивчених творів)?

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота з теми «Вступ. Жанр балади у європейських літературах»

ІІ варіант

І рівень (0,5 б)

1. Дайте визначенню поняття «переспів»

а) твір (як правило віршований), написаний за мотивами твору іншого автора, з елементами наслідування першоджерела, наближений до перекладу, але з яскраво вираженою авторською позицією;

б)  усна народна творчість;          в) відтворення змісту писемного тексту засобами іншої мови;  г) фольклор

2. Король з фольклорної балади «Король Лір»  є образом  а) фантастичним;  б) символічним;  в) традиційним;   г)  вічним.

3. Княжна-світязянка, коли зрозуміла, що вороги наступають, попросила у Бога (балада «Світязь» А. Міцкевича):

а) убити їх громом або забрати під землю;   б) щоб князь повернувся і захистив їх;

в) щоб під ворогами розверзлася земля;             г) щоб усі перетворилися на квіти

4. Чому старий пикт із балади Р. Стівенсона «Вересовий трунок» не відкрив королю секрет трунку?

а) посоромився сина;           б) загубив рецепт;            в) хотів рецепт продати;   г) вважав це зрадою народу

5. Чому лицар Делорж кинув рукавичку в лице дами Кунігунди (в баладі Ф. Шиллера «Рукавичка»)?

а) бо вона не відповіла взаємністю на його почуття;                б) бо вона не оцінила його героїчний подвиг;

в) бо вона повела себе не гарно, необдумливо та егоїстично

6. У «Баладі про вересовий трунок» Р.Л. Стівенсона утверджується ідея:
а) захисту природи;  б) дотримання морально-етичних законів;   в)  волі, патріотизму, честі;  г)  великої ролі мистецтва в житті людини

ІІ рівень (1 б)

7. Розкрийте значення поняття «балада».

8. До кого за допомогою звернулась князівна про що вона просила?

9. Чому Робін Гуд  на змагання лучників замаскувався? Що подарував він Маріан?

10. Кого знайшов королівський васал (балада Р. Стівенсона «Вересовий трунок»)?

11. Як звали доньок Короля Ліра? Дайте характеристику одній з доньок Короля Ліра.

12. Схарактеризуйте образ Кунігунди.

ІІІ рівень(3б)

13.   Напишіть твір-мініатюру  на  тему (на вибір одне завдання):
    1.   Моральний урок у фольклорній баладі «Король Лір та його дочки».
   2. Кодекс рицарської честі за баладою Ф.Шиллера «Рукавичка».

 3. Заради яких ідеалів варто жертвувати своїм життям (за змістом вивчених творів)?

 

 

docx
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
2762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку