Контрольна робота з української літератури. 11 клас (профільний рівень) Українська література 1920-1930 років. Літературний авангард. М. Семенко. Модернізм. М.Рильський, Є. Плужник

Про матеріал
Контрольна робота з української літератури. 11 клас (профільний рівень) Українська література 1920-1930 років. Літературний авангард. М. Семенко. Модернізм. М.Рильський, Є. Плужник, О.Турянський
Перегляд файлу

Контрольна робота з української літератури. 11 клас (профільний рівень)

Українська література 1920-1930 років. Літературний авангард. М. Семенко. Модернізм. М.Рильський, Є. Плужник, О.Турянський

І варіант

1. Період 1920-1930 років
А) Осінні зорі                           Б) Сонячні кларнети
В) Розстріляне відродження   Г) Шістдесятництво

2.Укажіть, до якого угрупування належав М. Рильський:
А) футуристів  Б) символістів  В) неокласиків  Г) імпресіоністів

3.М.Драй-Хмара назвав неокласиків «гроном п’ятірним нездоланих співців». Кого він мав на увазі:
А) Тичину, Семенка, Зерова, Рильського, себе;
Б) Зерова, Рильського, Филиповича, Бургардта, себе;
В) Плужника, Тичину, Рильського, Зерова, себе;
Г) Зерова, Семенка, Плужника, Филиповича;

4. Євген Плужник народився в:
а) Кантемирівці; б) Коломиївці; в) Калинівці; г) Карташовці.
5. Скільки збірок вийшло за життя Є.Плужника:
а) 3      б) 4    в) 1       г) 2

6. ВАПЛІТЕ діяла у

А) 1924-1926 р.   Б) 1926-1928 р. В) 1928-1928 р. Г) 1930-1932р

7. Роки життя й місце народження М. Семенка
а) 1890-1935. Донеччина     б) 1892-1938 Харківщина
в) 1892-1937. Полтавщина   г) 1879-1930 Хмельниччина

8. У поезії якого автора ставиться запитання: «Чому не можна перевернути свiт? Щоб поставити все догори ногами?»
а) Плужника;          б) Тичини          в) Рильського                 г) Семенка

9.  Установіть відповідність між назвою художнього засобу та уривком поезії, де цей засіб наявний:

1. Метафора
2. Порівняння
3. Епітет
4. Персоніфікація

А) Ми проходимо до останнього пункту.
Ми перемогли всі стихії й дощі.
Я відчинив двері замкнуті —
Хто хоче зі мною гулять вночі?

Б) Для вас, історики майбутні,
Наш біль - рядки холодних слів!
О, золоті далекі будні
Серед родючих вільних нив!

В) Ніч... а човен - як срібний птах!..
(Що слова, коли серце повне!)
...Не спіши, не лети по сяйних світах,
Мій малий ненадійний човне!

Г) Річний пісок слідок ноги твоєї
І досі ще – для мене! – не заніс...
Тремтить ріка, і хилиться до неї
На тому березі ріденький ліс...

Д) Ви знаєте, як сплять старі гаї?
Вони все бачать крізь тумани:
Ось місяць, зорі, солов’ї…
«Я – твій!» - десь чують дідугани.
Та ви вже знаєте, як сплять гаї.

10. Твір-роздум за тему: «Проблема життя та смерті у повісті-поемі Осипа Турянського «Поза межами болю»»  (3 бали)

 

 

Контрольна робота з української літератури. 11 клас (профільний рівень)

Українська література 1920-1930 років. Літературний авангард. М. Семенко. Модернізм. М.Рильський, Є. Плужник, О.Турянський

ІІ варіант

1. Перша збірка М. Рильського, яка яскраво ілюструвала його творчу манеру, мала назву:
а) « Знак терезів»                б) « Синя далечінь»

в) « На білих островах»     г) « Троянди й виноград»

2. Псевдонім Є.Плужника:
а) Мрійник;  б) Плужний;    в) Кантемирянин; г) Українець;

 3.Хто з поетів не розділив долю митців «Розстріляного відродження»:
а) М.Рильський;  б) Є.Плужник;    в) М.Зеров;        г) П.Филипович.

4. Літературне угрупування, лідером якого був Микола Хвильовий
а) «ВАПЛІТЕ»   б) неокласики    в) «Празька школа»       г) «Нова генерація»

5. Роки життя й місце народження М. Рильського
а) 1890-1935. Донеччина     б) 1892-1938 Харківщина
в) 1892-1937. Полтавщина   г) 1895-1964 Київщина

6. Батько М.Рильського був:
а) архітекторм;    б) купцем;      в) бухгалтером;   г) етнографом;

7. Перша збірка М.Семенка :
а) «Рівновага»     б) «Дні»          в) «Prelude»        г) «Сідало сонце»
8. Утвердження життєздатності нації, незнищенність волелюбного духу народу:  а) гуманізм;    б) оптимізм;     в) вітаїзм;           г) синкретизм;
9. Установіть відповідність між назвою художнього засобу та уривком поезії, де цей засіб наявний:

1. Метафора
2. Порівняння
3. Епітет
4. Персоніфікація

А) Ми проходимо до останнього пункту.
Ми перемогли всі стихії й дощі.
Я відчинив двері замкнуті —
Хто хоче зі мною гулять вночі?

Б) Для вас, історики майбутні,
Наш біль - рядки холодних слів!
О, золоті далекі будні
Серед родючих вільних нив!

В) Ніч... а човен - як срібний птах!..
(Що слова, коли серце повне!)
...Не спіши, не лети по сяйних світах,
Мій малий ненадійний човне!

Г) Річний пісок слідок ноги твоєї
І досі ще – для мене! – не заніс...
Тремтить ріка, і хилиться до неї
На тому березі ріденький ліс...

Д) Ви знаєте, як сплять старі гаї?
Вони все бачать крізь тумани:
Ось місяць, зорі, солов’ї…
«Я – твій!» - десь чують дідугани.
Та ви вже знаєте, як сплять гаї.

10. Твір-роздум за тему: «Проблема життя та смерті у повісті-поемі Осипа Турянського «Поза межами болю»»  (3 бали)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Олійник Лідія
    Дякую за розробку !!!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 грудня 2021
Переглядів
5013
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку