Контрольна робота з української літератури у 10 класі за темою: "Творчість В. Стефаника, Лесі Українки"

Про матеріал

Контрольна робота дає можливість виявити рівень засвоєння учнями теоретичного матеріалу та вміння застосування знань на практиці. Робота складається із завдань різних типів: тестів, відповідей на питання, встановлення відповідності між цитатою та героєм твору, творчих завдань.

Перегляд файлу

Контрольна робота

 

Творчість В. Стефаника, Лесі Українки

 

Варіант І

Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 бала.) Продовжіть речення або визначте правильне твердження.

 

1.До громадянської лірики належить вірш Лесі Українки:

 А «І все-таки до тебе думка лине...»;

  Б «Все покинуть, До тебе полинуть...»;

  В «Contra spem spero!»;

  Г «Хвиля».

 

2. Про кого з героїв сказано

у творі «Лісова пісня» Лесі Українки:

Гарний хлопець у червоній одежі, з червонястим, буйно розвіяним, як вітер, волоссям, з чорними бровами, з блискучими очима.

А Лукаш;

Б «Той, що греблі рве»;

В Перелесник;

Г «Той, що в скалі сидить».

 

3. У якому значенні розкривається символіка каменю у новелі «Камінний хрест»?

а) бездушності;

б) злиденності;

в) неродючої землі;

г) пам’яті.

 

4.Який літературний напрям властивий творчості В.Стефаника?

а) Імпресіонізм;

б) експресіонізм;

в) романтизм;

г) футуризм.

 

5.  Пригадайте, на кого перетворюється Лукаш, коли зраджує кохання Мавки.

6.Ниву Іван купив собі за гроші, які .... .  (В.Стефаник.«Камінний хрест») .

7.Родина Івана з новели «Камінний хрест» виїжджає до Канади, бо:

а) так вирішили сини;                 б) не було землі, де сіяти хліб;

в) родину виселяли урядовці;     г) хотіли відшукати родичів.

8. В. Стефаник – представник літератури:

а) Західної України;  б) Слобожанщини;   в) Київщини.

9. Репрезентацією життєвого кредо Лесі Українки можна назвати поезію:

а) «Хвиля»;                                               б) «Стояла я і слухала весну…»;

в) «Уста говорять: він навіки згинув»;  г) «Contra spem spero».

10. Караючи Лукаша, Лісовик:

а) спалив його хату;    б) посварив матір Лукаша з Килиною;

в) перетворив Лукаша на вовкулаку;      г) навів на Лукашеву хату злиднів.

11. Укажіть трьох героїв твору Лесі Українки «Лісова пісня»:

а)Карпо; б)Лукаш; в) Оксана; г)Перелесник;

д)Маруся; е)Мелашка; ж) Рафалович; з) Килина.

12. Кульмінацією новели «Камінний хрест» є

 

   а) пісня про загублені молоді літа

   б)розповідь Івана односельцям по хрест

   в) звернення Івана Дідуха до дружини

   г) танець Івана Дідуха з дружиною

 

 

Достатній рівень

(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)

1. Неоромантизм – це…

2. Поясніть назву твору «Камінний хрест».

3. Встановіть відповідність між цитатою та героєм твору:

1. Не задивляйся ти на хлопців людських                а) мати Лукаша;

2. Ну, як таки, щоб воля – та пропала,                      б) Лукаш;

   Се так колись і вітер пропаде!                                в) Лісовик;

3. Я вберу тебе, мов королівну , в самоцвіти!          г) Мавка;\

4. Йому квітки та співи в голові!                               д) Перелесник.

 

 

Високий рівень

(Правильна, змістовна, цікава відповідь оцінюється у 2 бали.)

1. Яку основу має драма-феєрія Лесі Українки «Лісова пісня » ?

2. Порівняйте образи Мавки й Килини з «Лісової пісні» Лесі Українки.

3. Ідейно-художній аналіз поезії Лесі Українки "Стояла я і слухала весну...".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

Творчість В. Стефаника, Лесі Українки

Варіант II

Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 бала.) Продовжіть речення або визначте правильне твердження.

 

1. Світоглядна декларація сильної вольової особистості є у вірші Лесі Українки:

 А «І ти колись боролась, мов Ізраїль...»;

 Б «Уста говорять: "Він навіки згинув!.."»;

 В «Contra spem spero!»;

 Г «І все-таки до тебе думка лине...».

 

2.Про кого з героїв сказано у творі «Лісова пісня» Лесі Українки:

Люблю старого. Таж якби не він,

Давно б уже не стало сього дуба,

Що стільки бачив наших рад, і танців,

І лісових великих таємниць?

А Лукаша;

Б Лісовика;

В Перелесника;

Г дядька Лева.

 

3. Вірші «І все-таки до тебе думка лине…», «І ти колись боролась, мов Ізраїль…» - зразки:

а) інтимна лірика;            б) громадянська лірика;

в) філософська лірика;    г) пейзажна лірика.

 

4.  У  творі Лесі Українки «Лісова пісня» події відбувалися:

А  у полтавському гаї;

Б  у волинському лісі;

В  на Буковині;

Г   у Карпатських горах.

 

5. До церкви Іван Дідух ходив лише.... (В.Стефаник.«Камінний хрест»).

6.  Іван Дідух ... у щасливе життя на чужині  (В.Стефаник.«Камінний хрест»).

7.Короткий твір переважно про якусь одну незвичайну подію, що стала поворотною в долі персонажа…

8. Головного героя «Камінний хрест» прозвали на селі:

а) Летючим;  б) Горбатим;   в) Скривленим;   г) Переломаним.

9. Прощаючись з односельцями, Іван з новели «Камінний хрест» просить їх:

а) засіяти його ділянку на горбі хлібом;    б) посвятити водою у святу неділю;

в) не займати його землі;                             г) покликати ксьондза й справити молебень.

10. У драмі-феєрії «Лісова пісня» слова Мавки: «Ні, я жива! Я буду вічно жити!»  звернуті до:

а) Лукаша;   б) Лісовика;   в) «Того, хто в скалі сидить»;  г)  Килини.

11. Хто так сказав про Лесю Українку: « Чи не єдиний мужчина на всю соборну Україну»?

12. Виберіть назву першої збірки Лесі Українки:

а) «Сім струн»; б) «Зів’яле листя»;

в) «Сльози-перли»; г) «На крилах пісень».

 

Достатній рівень

(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)

1. Драма-феєрія — це...

2. Які проблеми порушує Леся Українка у поемі "Лісова пісня"?

3. Встановіть відповідність між цитатою та героєм твору:

1. « А я не знаю нічого ніжного, окрім берези…»        а) Лукаш;

2. Як буду вмирати, то прийду, як звір, до лісу, -         б) Мавка;

Отут під дубом хай і поховають…                                  в) Русалка;

3. Я, жінко, бачу те, що ти не бачиш…                           г)Килина;

Тепер я мудрий став…                                                      д) дядько Лев.

4. Кохання – як вода – плавке та бистре,

Рве, пестить, затягає й топить.

        

Високий рівень

(Правильна, змістовна, цікава відповідь оцінюється у 2 бали.)

1.Яке соціально-історичне явище лягло в основу новели В. Стефаника «Камінний хрест»?

2.Порівняйте образи Лукаша і Мавки з драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня».

3. Ідейно-художній аналіз поезії Лесі Українки «Contra spem spero!».

docx
Додано
9 липня 2018
Переглядів
4615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку