Контрольна робота з української літератури у 8 класі за темою:"Творчість М.Коцюбинського, О.Довженка, Н.Бічуї"

Про матеріал

Контрольна робота включає в собі завдання різних рівнів: тести, порівняльну характеристику образів, творчого характеру. Це допомагає у правильній оцінці учнівських знань.

Перегляд файлу

Контрольна робота.

Творчість М. Коцюбинського, О. Дов­женка, Н. Бічуї

I варіант

Початковий і середній рівні (по 1 балу)

1. Моральний урок дідів з оповідання О. Довженка «Ніч перед боєм» для молодих бійців полягав у тому, що

А вони попалили всі човни й зірвали ворогові переправу

Б перевернули човни й загинули разом із ворогами

В зробили засідку й побили багато ворогів

Г мужньо витримали знущання ворогів і не видали партизанів

2. Кого діди Платон і Савка ставили за приклад бійцям, що відступали?

А Кармалюка                           

Б Гонту, Залізняка

В своїх синів

Г самих себе

3. Кульмінацією у творі Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» є

А поєдинок на шпагах Юлька та Славка

Б суд над Славком

В привід хлопця, який назвався Беркутою, до дитячої кімнати міліції

Г спізнення Славка на театральну виставу до Лілі

4. У невинуватість Славка вірили

А тренер, Лілі

Б Стефко та Юлько

В класний керівник і директор школи

Г інспектор дитячої кімнати міліції, Надія Григорівна

5. Остап і Соломія переправилися на плоту в Туреччину через річку…

А Дніпро

Б Інгулець

В Прут

Г Дністер

6. Що за повістю Михайла Коцюбинського «Дорогою ціною» дістається героям дорогою ціною? А. Кохання.            Б. Життя.           В. Воля.         Г.Гроші.

7. Усі записані персонажі з твору «Ніч перед боєм» у рядку:

А. Іван Дробот, Остап Мандрика, Соломія.

Б. Платон Півторак, Борис Троянда, лейтенант Сокіл.

В. Капітан Колодуб, дід Савка, Іван Котигорошко.

Г. Петро Колодуб, Юлько Ващук, Славко Беркут.

 

Достатній рівень (2 бали) 

8. Порівняйте образи Славка та Юлька з повісті Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути ».

 

Високий рівень (виконай із завдань.) (3 бали)

9.  Виконайте одне із завдань.

 А) Висловіть свої судження про необхідність виховання патріотизму. Можливо, воно не потрібне в нашому глобалізованому світі? (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм» та власними спостереженнями)

Б) Чому повість має назву «Дорогою ціною»?

 

 

Контрольна робота.

Творчість М. Коцюбинського, О. Дов­женка, Н. Бічуї

ІІ варіант

Початковий і середній рівні (по 1 балу)

1. Молоді бійці з оповідання О. Довженка перед своїм першим боєм запитали в командира Петра Колодуба

А звідки він бере мужність і сили

Б що робити, коли ворога набагато більше й він краще озброєний

В чому не можна відступати

Г що робити при пораненні

2. Дід Платон з оповідання О. Довженка «Ніч перед боєм» лаяв відступаючих наших бійців

А за невміння користуватися зброєю, влучно стріляти

Б за невміння маскуватися, рити окопи

В за боягузтво, невміння та небажання захищати рідну землю

Г за те, що забувають писати листи своїм рідним

3. «Це звучить, як оскарження. Годинами хлопчик сидить за роялем й вимолює у клавішів пісню, щоб зрозуміти і полюбити її, а клавіші нічого не дарують, і навіть коні перестають малюватися, гублять щось живе і справжнє…»Про кого з героїв повісті сказано?

А. Славко Беркута.  Б. Юлько Ващук.  В.  Стефко Вус.  Г. Степан Геник.
4. Юлько Ващук, герой твору Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути», розчарувався у своєму батькові через те, що

А той збирався до міліції заявляти на Славка за поранення

Б той скористався чужою працею, видавши її за свою

В батько часто сварився з мамою Юлька

Г не підтримував його захоплення музикою, малюванням

5. У цитаті «…про вас пишуть у всіх газетах як про людину безстрашну і невтомну, хоч ви на вид, пробачте, і маленькі…» схарактеризовано:

 А. Івана Дробота.  Б. Петра Колодуба. В. Платона Півторака. Г. Бориса Троянду. 

6. Назвіть, кому належать слова: «Дорого заплатив я за волю, гірку ціну дав… Половина мене лежить на дні Дунаю, а друга чекає і не дочекається, коли злучиться з нею…» (за повістю М. Коцюбинського «Дорогою ціною»)

A. Остапові. Б. Івану. B. Цигану. Г.  Авторові твору.

7. Укажіть, що змусило тікати із села Остапа.

A. Посварився з односельцями.

 Б. Бажав подорожувати.

 B. Прагнув вирватися на волю від панщини.  

 Г. Бажав заробити грошей на весілля

 

Достатній рівень (2 бали)

8. Порівняйте образи діда Платона й діда Савки з образом капітана Колодуба (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм»).

 

Високий рівень (4 бали)

9. Виконайте одне із завдань.

А) Висловіть своє судження про важливість моральних чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків (за твором Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» та власними спостереженнями).

Б) Пригадайте епізод визволення Остапа і смерть Соломії. Чому автор так закінчує історію закоханих, а не робить фінал щасливим?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Чепіга Ганна Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. ... ...
    а є відповіді?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 липня 2018
Переглядів
25402
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку