Мета уроку:? виявити рівень учнівських знань, умінь та навичок із вивчених тем, закріпити їх; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, вміння застосовувати отриманні знання під час виконання запропонованих завдань; виховувати інтерес до наслідків власної праці, пошану до творчої діяльності, пунктуальність.
Контрольна робота з української літератури за І семестр
для 6 класу (І варіант)
А. оповідання
Б. поема
В. гімн
Г. літопис
2. У формі розповіді народного співця – кобзаря написано твір
А. «Тече вода в синє море…»
Б. «Іван Підкова»
В. «Євшан - зілля»
Г. «Як дитиною, бувало…»
3. Т. Шевченко навчався в Академії мистецтв у місті
А. Києві
Б. Львові
В. Санкт - Петербурзі
Г. Варшаві
4. В уривку «Думка» («Тече вода в синє море…») передано
А. патріотизм, сміливість і винахідливість запорожців
Б. переживання за втрату співвітчизниками історичної пам’яті
В. глибинний родинний зв'язок дитини з батьками
Г. стан розпачу молодого козака, його роздуми про нещасливу долю
5. В уривку «Рідний степ, широкий, вільний, пишнобарвний і квітчастий» для змалювання степу М. Вороний використав
А. порівняння
Б. епітети
В. гіпербола
Г. анафора
6. В оповіданні «Федько – халамид ник» після загибелі Федька Толик забрав у його батьків
А. соловейка
Б. песика
В. щиглика
Г. котика
7. Установіть відповідність між назвою твору та його автором (один автор є зайвим).
У табличці поруч їз цифрою напишіть відповідну букву.
Назва твору Автор
1. «Федько – халамидник» А. Микола Вороний
2. «Як дитиною, бувало…» Б. Дмитро Луценко
3. «Євшан - зілля» В. Володимир Винниченко
4. «Тече вода в синє море…» Г. Тарас Шевченко
Д. Леся Українка
8. Рядки
Не страшні для мене вітри,
Ні підводнії каміння, -
Я про них би й не згадала
В краю вічного проміння.
Взято з твору
А. «Співець»
Б. «Надія»
В. «Мрії»
Г. «Тиша морська»
9. Запишіть найважливіші риси характеру Федька, що вирізняють його з –поміж друзів – однолітків (за оповіданням «Федько – халамидник»).
10. Розкрийте історичну основу поеми Т. Шевченка «Іван Підкова», риси й поведінка козацьких ватажків (5-6 речень).