Контрольна робота з української мови

Про матеріал
Мета: навчальна: перевірити рівень засвоєння навчального матеріалу; визначити, що учні запам’ятали про всесвітній літературний процес і національні літератури; з’ясувати, як вміють розпізнавати пам’ятки світової культури – Веди, Біблію, Коран; розвивальна: розвивати навички зв’язного мовлення учнів, пам'ять, логічне та образне мислення, вміння узагальнювати та систематизувати вивчене; виховна: прищеплювати вміння зосереджуватися, вдумливо виконувати роботу.
Перегляд файлу

Тема. Контрольна робота з теми «Вступ. Священні книги людства як пам’ятки культури і джерело літератури»

Мета:

навчальна: перевірити рівень засвоєння навчального матеріалу; визначити, що учні запам’ятали про всесвітній літературний процес і національні літератури; з’ясувати, як вміють розпізнавати пам’ятки світової культури – Веди, Біблію, Коран;

розвивальна: розвивати навички зв’язного мовлення учнів, пам'ять, логічне та образне мислення, вміння узагальнювати та систематизувати вивчене;

виховна: прищеплювати вміння зосереджуватися, вдумливо виконувати роботу.

Тип уроку: урок узагальнення та контролю знань, умінь, навичок.

Обладнання: картки з двома варіантами рівневих тестових завдань.

                                                                 ХІД УРОКУ

I.  Оголошення теми й мети уроку

II. Ознайомлення учнів із завданнями контрольної роботи

ІІІ. Написання контрольної роботи
                                                                          І варіант

І-ІІ рівень

1.Яка одиниця лежить в основі літератури як виду мистецтва:

а) звук;             б) слово;             в) рух;             г) інтонація?

2.Біблія складається з:

а) трьох книг;     б) шістдесяти шести книг;     в) дев’яноста восьми книг;     г) ста п’ятдесяти книг.

3.Коли були створені Веди:

а) XVI – V ст. до н.е;                  б) XII ст. до н.е. – ІІ ст. н.е;               в) 610 – 632 рр.?

4.Яке походження мають Веди:

а) давньоарабське;                      б) давньоіндійське;                            в) давньоєврейське?

5.Кількість сур у Корані?

а) 100;             б) 114;             в) 144.

6.Веди, Біблія, Коран мають вплив на розвиток світового літературного процесу тому, що ці книги є:

а) розповіддю про минуле людства;

б) енциклопедією знань, культурним фондом, моральним кодексом народів, невичерпним джерелом сюжетів і тем для мистецтва всього світу;

в) зібранням моральних норм окремих народів.

ІІІ-ІV рівень

7.Установіть відповідність між священними книгами та дослівним значенням їх назв:

1 Веди                                  А читання

2 Біблія                                Б книги

3 Коран                                В священне знання

                                              Г віщування

8.Установіть відповідність між релігіями та їх священними книгами:

1 Коран                               А християнство

2 Біблія                               Б іудейство

3 Веди                                В іслам                               

                                            Г індуїзм

9. Установіть відповідність між назвами збірок Вед та їх основним змістом:

1 Регведа                             А збірка заклинань

2 Самаведа                          Б збірка гімнів

3 Яджурведа                       В збірка законів                              

4 Атхарваведа                     Г збірка жертовних формул, описів ритуалів

                                             Д збірка пісень

10.Назвіть головні моральні цінності Біблії. Наведіть приклад з прочитаних літературних творів, який ілюструє виконання чи ігнорування біблійних заповідей. Як це позначилося на долі літературних персонажів?

                                                                          ІІ варіант

І-ІІ рівень

1.Яка одиниця лежить в основі літератури як виду мистецтва:

а) слово;             б) звук;             в) рух;             г) інтонація?

2.Біблія складається з:

а) трьох книг;     б) дев’яноста восьми книг;      в) шістдесяти шести книг;     г) ста п’ятдесяти книг.

3.Коли була створена Біблія:

а) XІI – VІ ст. до н.е;                  б) XII ст. до н.е. – ІІ ст. н.е;               в) 610 – 632 рр.?

4.Яке походження має Коран:

а) давньоарабське;                      б) давньоіндійське;                            в) давньоєврейське?

5.Сури  Корану складаються з віршів:

а) притч;             б) вед;             в) айятів.

6.Веди, Біблія, Коран мають вплив на розвиток світового літературного процесу тому, що ці книги є:

а) зібранням моральних норм окремих народів;

б) енциклопедією знань, культурним фондом, моральним кодексом народів, невичерпним джерелом сюжетів і тем для мистецтва всього світу;

в) розповіддю про минуле людства.

ІІІ-ІV рівень

7.Установіть відповідність між священними книгами та дослівним значенням їх назв:

1 Веди                                  А читання

2 Біблія                                Б священне знання

3 Коран                                В книги

                                              Г віщування

8.Установіть відповідність між релігіями та їх священними книгами:

1 Коран                               А християнство

2 Біблія                               Б іудейство

3 Веди                                В індуїзм

                                            Г іслам                               

9. Установіть відповідність між назвами збірок Вед та їх основним змістом:

1 Регведа                             А збірка законів 

2 Самаведа                          Б збірка гімнів

3 Яджурведа                       В збірка заклинань                             

4 Атхарваведа                     Г збірка жертовних формул, описів ритуалів

                                             Д збірка пісень

10.Назвіть головні моральні цінності Біблії. Наведіть приклад з прочитаних літературних творів, який ілюструє виконання чи ігнорування біблійних заповідей. Як це позначилося на долі літературних персонажів?                                             

IV. Підбиття підсумків уроку

Рефлексія

  • Які завдання були важкими? Чому?
  • З якими завданнями впоралися легко?

V. Домашнє завдання

Підготувати короткі повідомлення про епоху античності та особливості літератури.

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
8 лютого
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку