ДПА "Підсумкові контрольні роботи з української мови, математики, літературного читання"

Про матеріал
Завдання підсумкових контрольних робіт з державної підсумкової атестації у 4 класі (українська мова, математика, літературне читання)
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з української мови

                                                     
     1. Прочитай і спиши текст. Устав пропущені букви, апостроф і розкрий дужки.                                                                                                                                                                                                                                

Ти і твій хліб

Куди б (не)закинуло тебе ж..т..я – пам..ятай про хліб.  Твої батько і мати дали тобі перший хліб. Т..пер твій обов..язок – дати їм остан..ій.

(З)дитинства навчайся бачити в хлібові ж..ву душу рідної з..млі, навчайся бачити в н..ому працю всіх, хто віддає твоєму хлібові все своє ж..т..я.

Буд.. ласка, пам..ятай: твоє ставлення до хліба виховує інших.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Визнач тип списаного тексту                                                                                                                                    А розповідь
Б опис
В міркування
3. Визнач у якому відмінку вжито займенник в ньому?                   
А у давальному
Б у місцевому
В у родовому
4. Познач рядок , у якому найточніше визначено тему списаного тексту           А У тексті розповідається про вирощування хліба.
Б  У тексті розповідається про приготування хліба.
В У тексті розповідається про ставлення до хліба.
5. Підкресли головні члени речення. Зазнач, якою частиною мови вони виражені                                                                                                         
Твої батько і мати дали тобі перший хліб.

6. Напиши текст про те, як приходить хліб до столу.(3-4 речення).
          ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

Підсумкова контрольна робота з математики

  1. Розв’яжи задачу

У першому кінотеатрі –  608місць, у другому у 2 рази менше, ніж у першому, а в третьому стільки ж,  скільки в першому і другому кінотеатрах разом. Скільки рядів у третьому кінотеатрі, якщо у кожному ряді по 38місць?

  1. Знайди значення виразу

308 67 + 72956 : 52 =

 

  1. Порівняй іменовані числа ( < , >, =)

12 дм 5 см 12 дм 50 мм

1 

6  доби     12 год

 

  1. Знайти 2/5  від числа  375  

2

5 від 375 =

 

  1. Розв’яжи задачу

Довжина прямокутника 18 см, ширина у 2 рази менша. Обчисли площу  прямокутника.

 

  1. Розв’яжи рівняння

(1545 + х) : 83 = 70

 

Підсумкова контрольна робота з літературного читання

Прочитай уважно текст                                                                                                                                                   

Покинуте гніздо

   У Матросовому яру поросли густі кущі терну. Усі чомусь їх обходять стороною. А мені захотілося дізнатись, що між ними, адже співає там якась голосиста пташка. Той спів не раз я слухав, а тепер не чути зовсім.

   Розгорнув кущ, другий. Нічого, тільки кропива внизу жалка — попекла ноги. Розгорнув третій — а перед моїм обличчям якась пташка як пурхне, аж душа заніміла.

   Дивлюсь: гніздечко маленьке, а в нім— п'ятірко голубих, як намистинки, яєчок.

Про свою знахідку я розповів Миколці.

 Не вигадуй,— зблиснули Миколчині очі. — Злови пташку, тоді повірю. 

 Як зловити? Адже вона пташенят висиджує. 

 Отож і зловити її в цей час найлегше, яєчок вона не покине. 

  Послухався Миколки. Став стежити за гніздечком.

  Одного разу підкрався до куща, у якому звила пташина своє гніздечко, а вона сидить, ніби й не помічає мене. Простягнув руку й накрив долонею пташину. Аж тільки тоді вона затріпотіла з переляку. Але я, радий, що тепер доведу Миколці, пташку не випускав з рук. Вона пручалася, щипала дзьобиком за пальці, а я забрав її та й поніс додому. А ж тут мені на зустріч йде сусідський хлопець:

 Так ти — справжній живодер! — каже. — Покажи пташку батькові.

Як на лихо, тут і батько підходить. Я до нього:

 А в мене ось пташка!

 Звідки вона в тебе? — не повірив  батько.

   Я й признався, де її зловив. Дісталося ж мені на горіхи!

— Зараз же віднеси її до гнізда! Це ж мати, вона виведе маленьких пташенят, і її сім'я буде більша. Розумієш?

   З великою досадою ішов я в Матросів яр. Ось і кущі терну. Садовлю пташину в гніздо, а вона — кулею в небо, більше я й не бачив її. Відбилася вона від свого гнізда. А блакитні яєчка так і пропали.

   Тепер я більше не ходжу тією стежкою, що біля густих тернових кущів, але мені й досі щемлять пальці, які щипала пташка, вириваючись на волю. Так легковажно я її скривдив! Отож недарма кажуть: «Не слухай чужого розуму...» Я вже нікого й не слухаю. Хоч би там що!

   З тих пір я ніколи не заглядаю в пташині гнізда, бо збагнув: то велика таємниця.   (337 слів)

                                                                                              Іван Складанний

Виконай завдання                                                                          

1. Визнач жанр прочитаного твору.

        а) Оповідання

        б) легенда

        в) казка

 

 2. Як хлопчик ловив пташку?

        а) Наздоганяв її

        б) кинув у неї камінням

        в) накрив пташину долонею

 

 3.  Знайди в тексті початок поданого речення. Допиши це речення:  

Тепер я не ходжу тією стежиною, ___________________________________            

________________________________________________________________ 

________________________________________________________________ 

________________________________________________________________

 4. Пронумеруй послідовність подій за порядком, викладеному у творі :

  • Про свою знахідку  розповів Миколці.
  • Хлопчик зайшов у густі зарості терну.
  • Пташина пручалася, а він забрав її і поніс додому.
  • Він з тих пір не заглядає в пташині гнізда.
  • Дісталося ж йому на горіхи!
  • Садовить пташину в гніздо, а вона – кулею в небо.

 

5. Напиши лист – звернення до Миколки або до хлопчика, від імені якого ведеться розповідь .  (4-5 речень)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

__________________________________________________________________ 

__________________________________________________________________

 

 

docx
Додано
9 лютого 2019
Переглядів
1431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку