Контрольна робота з української мови для 3 класу.
Мовна тема з теми "Дієслово"
Має 8 завдань. З них 4 відкриті та 4 закриті.
Успіхів у роботі!
I варіант
а) Хто? Що?
б) Який? Яка? Які? Яке?
в) Що робить? Що зробить? Що робив?
2. Визначити рядок, у якому всі дієслова стоять у минулому часі:
а) співає, малював, танцюватиме
б) малює, співав, танцює
в) співав, малював, танцював
3. З якими словами не пишеться окремо
а) (не) вчить, (не) хоче, (не) має
б) (не) ук, (не) вдаха, (не) билиця
в) (не) притомний, (не) щасливий, (не) охайний
4. Визнач у якому рядку стоять дієслова
а) спів, читання, малюнок
б) співати, читати, малювати
в) співучий, читач, мальовничий
5. Добери до поданих слів форми минулого і майбутнього часу
Питає –
Дарує –
6. Від поданих дієслів за допомогою префіксів утвори дієслова, які б відповідали на питання “що зробити?”
Їхати –
Читати –
Їсти –
Зразок: шити – пришити, зашити, пошити, нашити, обшити, перешити.
7. Спиши речення вставляючи дієслова у потрібній формі.
(Приходити) зима. Повітря (ставати) холодним. Діти (ліпити) сніжки і (гратися) з друзями. Нам (подобатися) зима.
8. Встановити зв'язок між словами у реченні. Підкресли головні члени речення
Яскравим вогнем палає дика груша.
II варіант
а) підметом
б) присудком
в) другорядним членом
2. Визначити рядок, у якому всі дієслова стоять у теперішньому часі:
а) ходить, лежав, стоятиме
б) ходить, лежить, стояв
в) ходить, лежить, стоїть
3. З якими словами не пишеться окремо
а) (не) нависть, (не) года, (не) мовля
б) (не) читає, (не) було, (не) хитруй
в) (не) втомлений, (не) виразний, (не) дисциплінований
4. Визнач у якому рядку записані тільки дієслова
а) зелень, сон, навчання
б) зелений, заспаний, навчальний
в) зеленіє, спати, навчатися
5. Добери до поданих слів форми минулого і теперішнього часу
Припливе –
Побачить –
6. Від поданих дієслів за допомогою префіксів утворити дієслова, які б відповідали на питання “що зробити”
Писати –
Малювати –
Співати –
Зразок: шити – пришити, зашити, пошити, нашити, обшити, перешити.
7. Спиши речення вставляючи дієслова у потрібній формі.
Я сьогодні раніше (приходити) додому. Мама (попросити) допомогти їй прибрати кімнату. Я залюбки (починати) прибирання. Після вдалої роботи ми (з’їсти) смачний торт.
8. Встановити зв'язок між словами у реченні. Підкресли головні члени речення
Між високими травами в’ється вузька стежка.