5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Контрольна робота з української мови для 3 класу

Про матеріал

Дана контрольна робота призначена для 3 класу на тему: "Слово. Значення слова." Дана робота містить як текстові завдання, так і письмові. Оцінюється за 12-ти бальною системою. Біля кожного завдання, написано скільки воно коштує.

Перегляд файлу

Контрольна робота для учнів 3 класу з теми «Слово.Значення слова»

                                             І варіант

  1. Які значення мають слова? (1б)

А) пряме і перенесе;

Б) пряме, переносне, декілька, звучать і пишуться однаково, протилежні, близькі ;

В) близьке, протилежні

2. Виберіть таке словосполучення, яке вжито у переносному значенні? (1б)

А) залізний цвях;

Б) солодкий цукор;

В) прийшла осінь;

3. Яке слово має кілька значень? (1б)

А) морква;

Б) коса;

В) жовтень;

4. Що таке синонімом? (1б)

А) слова, близькі за значенням;

Б) слова, вжиті у прямому значенні;

В) слова, протилежні за значенням;

5. Що таке антоніми? (1б)

А) спільнокореневі слова;

Б) слова, які звучать і пишеться однаково;

В) слова, протилежні за значенням;

6. До поданих слів доберіть синоніми? (2б)

- буря –

- друг –

- говорити –

- учні –

7. До поданих слів добери аноніми? (2б)

- друг –

- гарний –

- сухий –

- глибокий –

8. Визначте головні члени в кожному реченні. Зробіть схему до речення. (3б)

Бабуся спекла рум’яний, запашний хліб;


Контрольна робота для учнів 3 класу з теми «Слово. Значення слова»

                                             ІІ варіант

  1. Які значення мають слова? (1б)

А) пряме і перенесе;

Б) пряме, переносне, декілька, звучать і пишуться однаково, протилежні, близькі ;

В) близьке, протилежні

2. Виберіть таке словосполучення, яке вжито у переносному значенні? (1б)

А) залізний цвях;

Б) солодкий цукор;

В) прийшла осінь;

3. Яке слово має кілька значень? (1б)

А) морква;

Б) коса;

В) жовтень;

4. Що таке синонімом? (1б)

А) слова, близькі за значенням;

Б) слова, вжиті у прямому значенні;

В) слова, протилежні за значенням;

5. Що таке антоніми? (1б)

А) спільнокореневі слова;

Б) слова, які звучать і пишеться однаково;

В) слова, протилежні за значенням;

6. До поданих слів доберіть синоніми? (2б)

- буря –

- друг –

- говорити –

- учні –

7. До поданих слів добери аноніми? (2б)

- друг –

- гарний –

- сухий –

- глибокий –

8. Визначте головні члени в кожному реченні. Зробіть схему до речення. (3б)

Водяний щур забиває нірки картоплею;

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Барило Таиса
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 липня 2018
Переглядів
4062
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку