Картка для роботи в парах з теми "Орфографія" 6 клас

Про матеріал

1. Спостереження над мовним матеріалом .З'ясувати, які зміни відбуваються при творенні іменників за допомогою суфікса -ин-. Записати групи приголосних, що чергуються.

Вояцький — вояччина, волоський — Волощина, вінницький — Вінниччина.

2. Творче конструювання.Від поданих прикметників утворити іменники з суфіксом -ин-. Звукові зміни пояснити за допомогою правила. Скласти 2–3 складнихречення, використовуючи новоутворені слова, про чарівність тієїмісцевості, де вам довелося побувати.

Донецький, гуцульський, одеський

3. Фонетичний аналіз слів. Записати слова Чернівеччина, Луганщина, Рівненщина, фонетичною транскрипцією. Порівняти звуковий таорфографічний варіанти. Пояснити, які зміни відбулися в їх звуковому складі.

4. Розтлумачити подані фразеологічні звороти. Увести їх у 5–6 самостійно складених речень на тему «Чарівність бабиного літа».

За тридев'ять земель, збігло за водою, як сніг на голову, хоч греблю гати.

5. Орфографічна правка. Прочитати слова. З'ясувати, чи всі вони відповідають орфографічнимнормам. Записати правильні варіанти, аргументуючи свій вибір.

Південно-український, кримсько-татарський, сніжнобілий, військо-воспортивний, військо-возобов'язаний, літературно-художній, червоно-гарячий, жовтоблакитний, лісо-степовий, мініспідниця, віце-президент,водо-грай, контр-адмірал, зірви голова.

6.Записатислова, знімаючи риску, пояснюючи правопис за допомогоюправил.

Пів/оберт, пів/Європи, пів/країни,пів/острів, пів/дня,пів/озера,пів/Дніпра, напів/сон, полу/мисок, пів/України, пів/степу, напів/живий, напів/мертвий, одно/осібний, різно/племінне, віро/вчення, кочовики/печеніги,доба Середньо/віччя.

7. Утворити суфіксальним способом від слів птах, каліка, Дрогобич,велетень, дослідник, убогий, турист, юнак нові слова.

Перегляд файлу

1. Спостереження над мовним матеріалом .З’ясувати, які зміни відбуваються при творенні іменників за допомогою суфікса -ин-. Записати групи приголосних, що чергуються.

 

Вояцький — вояччина, волоський — Волощина, вінницький — Вінниччина.

 

2. Творче конструювання.  Від поданих прикметників утворити іменники з суфіксом -ин-. Звукові зміни пояснити за допомогою правила. Скласти 2–3 складних  речення, використовуючи новоутворені слова, про чарівність тієї  місцевості, де вам довелося побувати.

           Донецький, гуцульський, одеський

3. Фонетичний аналіз слів. Записати слова Чернівеччина, Луганщина, Рівненщина, фонетичною транскрипцією. Порівняти звуковий та  орфографічний варіанти. Пояснити, які зміни відбулися в їх звуковому складі.

 

4. Розтлумачити подані фразеологічні звороти. Увести їх у 5–6 самостійно складених речень на тему «Чарівність бабиного літа».

 

      За тридев’ять земель, збігло за водою, як сніг на голову, хоч греблю гати.

 

5. Орфографічна правка. Прочитати слова. З’ясувати, чи всі вони відповідають орфографічним  нормам. Записати правильні варіанти, аргументуючи свій вибір.

        Південно-український, кримсько-татарський, сніжнобілий, військо-воспортивний, військо-возобов’язаний, літературно-художній, червоно-гарячий, жовтоблакитний, лісо-степовий, мініспідниця, віце-президент,  водо-грай, контр-адмірал, зірви голова.

 

6.Записати  слова, знімаючи риску, пояснюючи правопис за допомогою  правил.

 

    Пів/оберт, пів/Європи, пів/країни,  пів/острів, пів/дня,  пів/озера,  пів/Дніпра, напів/сон, полу/мисок, пів/України, пів/степу, напів/живий, напів/мертвий, одно/осібний, різно/племінне, віро/вчення, кочовики/печеніги,  доба Середньо/віччя.

 

7. Утворити суфіксальним способом від слів птах, каліка, Дрогобич,  велетень, дослідник, убогий, турист, юнак нові слова.

 

1. Спостереження над мовним матеріалом .З’ясувати, які зміни відбуваються при творенні іменників за допомогою суфікса -ин-. Записати групи приголосних, що чергуються.

 

Вояцький — вояччина, волоський — Волощина, вінницький — Вінниччина.

 

2. Творче конструювання.  Від поданих прикметників утворити іменники з суфіксом -ин-. Звукові зміни пояснити за допомогою правила. Скласти 2–3 складних  речення, використовуючи новоутворені слова, про чарівність тієї  місцевості, де вам довелося побувати.

           Донецький, гуцульський, одеський

3. Фонетичний аналіз слів. Записати слова Чернівеччина, Луганщина, Рівненщина, фонетичною транскрипцією. Порівняти звуковий та  орфографічний варіанти. Пояснити, які зміни відбулися в їх звуковому складі.

 

4. Розтлумачити подані фразеологічні звороти. Увести їх у 5–6 самостійно складених речень на тему «Чарівність бабиного літа».

 

      За тридев’ять земель, збігло за водою, як сніг на голову, хоч греблю гати.

5. Орфографічна правка. Прочитати слова. З’ясувати, чи всі вони відповідають орфографічним  нормам. Записати правильні варіанти, аргументуючи свій вибір.

        Південно-український, кримсько-татарський, сніжнобілий, військо-воспортивний, військо-возобов’язаний, літературно-художній, червоно-гарячий, жовтоблакитний, лісо-степовий, мініспідниця, віце-президент,  водо-грай, контр-адмірал, зірви голова.

 

6.Записати  слова, знімаючи риску, пояснюючи правопис за допомогою  правил.

 

    Пів/оберт, пів/Європи, пів/країни,  пів/острів, пів/дня,  пів/озера,  пів/Дніпра, напів/сон, полу/мисок, пів/України, пів/степу, напів/живий, напів/мертвий, одно/осібний, різно/племінне, віро/вчення, кочовики/печеніги,  доба Середньо/віччя.

 

7. Утворити суфіксальним способом від слів птах, каліка, Дрогобич,  велетень, дослідник, убогий, турист, юнак нові слова.

docx
Додано
29 листопада 2018
Переглядів
1488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку