Контрольна робота з української мови для учнів 6 класу з теми "Числівник". Тестування

Про матеріал
Контрольна робота містить 12 тестових завдань закритої форми з вибором однієї правильної з 4 -х запропонованих. Можна використати для проведення дистанційного виду контролю з теми, використавши Googlформу.
Перегляд файлу

Контрольна робота №7 з української мови

 за темою " Числівник" для учнів 6 класу

Тестування

1. Позначте рядок, у якому всі слова — числівники.

а) Одинадцять, три, п'ятий, сотня;

б) тринадцять, шість, мільйон, тисяча;

в) один, одиниця,.однаково, одинак;

г) п'ятнадцять, сімка, вісімсот, двоє.

 

2. Позначте рядок, у якому всі слова — числівники.

а) Тридцять, сім, восьмий, мільярд;

б) один, десяток, мільйон, тисяча;

в) три, трійка, утретє, тринадцять;

г) шістдесят, вісімка, вісімсот, троє.

 

3. Визначте речення, у якому використано числівник.

а) Сьогодні він отримав одиницю.

б) Це було вже не вперше.

в) Він замислився, як нарешті отримати хоча б сімку.

г) Назавтра треба було вивчити п'ять предметів.

 

4. Визначте речення, у якому вжито дробовий числівник.

а) 3 п'ятого кола червоний башлик випередив усіх (М. Трублаїні).

б) 3 криком і вереском промчав тринадцятий у капелюсі  (М. Трублаїні).

в) Через Канадський водоспад стікає дев'ятнадцять двадцятих усієї води Ніагарського водоспаду (З підручника).

 

5. Визначте речення, в якому вжито збірний числів¬ник.

а) Межа вічної криги в Арктиці відступила на кілька сотень кілометрів на північ (В. Комаров).

б) Дві дівчини сплять, притулившись щока до щоки (О. Довженко).

в) Широке небо неначе кліпало тисячами блискучих людей (І.Нечуй-Левицький).

г) Семеро одного не ждуть {Народна творчість).

 

6. Правильною є відмінкова форма числівника:

а) двохстам п’ятдесяти восьми;

б) двомастами п’ятдесятьома шістьома;

в) двохсот п’ятидесяти восьми;

г) дохстами восьмидесятьма дев’ятьма.

 

7. Правильною є відмінкова форма числівника.

а) ста сімдесяти чотирьох;

б) ста семидесяти двох;

в) стома сімдесятьма двома;

г) дохстами восьмидесятьма сімома.

 

8. Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні.

а) двоє разів;

б) півтори доби;

в) одна третя сторінки;

г) одна  сьома метра.

 

9. Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні.

а) три професора;

б) семеро друзів;

в) півтора аркуша;

г) сто гривень.

 

10. Позначте рядок, у якому всі числівники пишуться окремо.

а) Трьох/сот, тридцять/три, два/надцять, шіст/десят;

б) три/п'ятих, вісімдесят/шість, сто/сім, двісті/п'ят¬десят;

 в) триста/двадцять, шіст/надцятеро, сто/одинадцять, двадцять/два;

г) сто/тисячний, двадцять/п'ятий, сто/сьомий, три¬ста/сороковий.

 

11. Виділіть речення, яке слід відредагувати.

а) Реве віл на сто гір, на сто кроків, на сто потоків (Народна творчість).

б) Головата, дженджуриста, сорочок наділа триста, а нога одна (Народна творчість).

в) Що то за птах, що на вісьмох гонах? (Народна твор¬чість).

г) У сім няньок дитина без носа (Народна творчість).

 

12. Позначте речення, яке потребує редагування.

а) Більше ста тисяч людей щорічно відвідує цей музей.

 б) Сюди прийшли більше семидесяти юнаків.

в) У Сибірське море впадає триста тридцять шість річок.

г) У перегонах брали участь п'ятнадцятеро коней.

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.8
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
3.8
Загальна:
3.8
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1.  Мишка
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Попадченко Анастасия
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  3. gang tape
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  4. Чумаченко Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
60104
Оцінка розробки
3.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку