Контрольна робота з української мови для здобувачів освіти шляхом екстерну 7 клас

Про матеріал
Річне оцінювання за 7 клас з української мови для здобувачів освіти шляхом екстерну
Перегляд файлу

 

 

Річне оцінювання за 7 клас з української мови

для здобувачів освіти шляхом екстерну

 

Завдання 1 – 6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ.

Початковий рівень  (0,5 б.)

1.  Позначити рядок, у якому всі слова належать до форм дієслова:

     А Пасувати, курйзний, підрісши

     Б Спинюся,мовчатиму,грізно

     В Бачений,створено,квітучий

     Г Охолоджений,зрадіти,доглядаючи

2.Усі прислівники слід писати через дефіс у рядку:

А по/латині, по/перше, по/декуди;

Б по/друге, по/материнськи, де/не/де;

В віч/на/віч, сам/на/сам, по/шепки;

Г на/зло, тихо/тихо, на/завжди.

 

3.Укажіть ряд дієслів, які стоять у майбутній час складна форма

А прив’язано, вимито, пройдено;

Б прив’язавши, вимивши, пройшовши;

В прив’язав, вимив, пройшов;

Г прив’язаний, вимитий, пройдений.

 

4. Сурядними є всі сполучники в рядку:

А наче, щоб, коли;

Б так що, але, та;

В а, зате, і;

Г бо, що, тому що. 

5.Правильно утворені ступені порівняння прислівників у рядку:

А добріше, найбільш докладніше,швидше;

Б ближче, найбільш емоційно, дивовижніше                            

В більш дбайливо, якнайміцніше, менш щиріше ;

Г найменш спекотніше, солодше,рішучіше.

   

 6.  Укажіть рядок із синонімічними прийменниками:

     А  від,під,над,до

     Б перед,коло,біля,у

     В крізь,між,через,близько

     Г поміж,серед,між,проміж

7. В особовій формі вжито всі дієслова:

А цвісти, думає, забудеш

Б щебечуть, заперечувати,зібрала

В жартують, говорить,думаю

Г малювати, прийшов,співав

8. Через дефіс треба писати кожну частку в рядку:

А поки/ що, ходи/ бо, прочитав/таки;

Б давай/но, хтозна/чим, казна/ котрим;

В казна /над/ котрим, де/чим тільки /що;

Г чи/мало, аби/як, як/от.

 

9. Знайдіть рядок, у якому НЕ ВСІ конструкції вжито правильно:

А прийти у справі, за будь-якої погоди, припало до смаку;

Б за дорученням, на вимогу, за власним бажанням;

В взяти до уваги, по замовленню, по моїм відомостям;

Г з власної волі, надіслати поштою, працювати за схемою.

10.  Разом потрібно писати всі прислівники рядка:

А від/тепер, на/далі, що/року;

Б без/вісти, в/цілому, аби/хто;

В по/волі, до/речі, в/основному;

Г зі/споду, по/суті, по/троє.

11. Вигук ужито в усіх реченнях, ОКРІМ :

А Ох і бистрий ти!-усміхнувся Роман Іванович(Г. Корицька); 

Б    Ет! Сподіванки людські! (Марко Вовчок.) ;

В Згинь, невільництво, геть! (П. Грабовський.);

Г Коси, коси,пора роса-завершально оголосив він.(Г.Корицька)

 

12. Укажіть речення, я якому по твоєму буде писатися двома словами (деякі розділові знаки вилучено):

    А  По (твоєму), це справедливо?

    Б  А я по (твоєму) чим зараз зайнятий?!

    В Це по (твоєму) будинку так барабанить дощ?

    Г Добре, хай буде по (твоєму).

 

Середній рівень (по 1 б.)

13. У якому реченні допущено граматичну помилку?

А Відчувши небезпеку, хлопцю захотілося повернутися.

Б Перепочивши, мати знову взялася за роботу.

В Андрій заспокоївся, вислухавши думку друга.

Г Прочитавши цікаву книжку, я захотів поділитися враженнями.

 

 14.НЕ слід відокремлювати дієприслівниковий зворот у    реченні:

А Не спитавши броду, не лізь у воду.

Б Гриць, тремтячи від холоду, горнувся до батька.

В Не розбивши крашанки, не спечеш яєчні.

Г Не треба сидіти, склавши руки.

 

15. Відредагуйте речення.

Учні записували матеріал у зошиті по українській літературі.

  

Достатній рівень ( по 2 б)

 

16. Установіть відповідність між інфінітивом та його синтаксичною роллю

1.Боротись з серцем-теж відвага.                          А підмет

2.Під час подорожі ми зупинилися

сфотографуватися.                                                  Б присудок

3.Мистецтво слухати дано не кожному.               В додаток

4. Бабуся попросила онука помити підлогу.       Г означення

                                                                                  Д обставина

 

 

17. Складіть по одному реченню зі сполучником зате і сполученням за те.

(1 б)

Високий рівень (3б.)

 

18.Виконайте одне завдання на вибір.

1)Складіть невеликий текст ( 5-6  речень), використавши одиничний  дієприслівник і дієприслівниковий зворот.

 

 2) Написати власне висловлювання  на тему «Важливо залишатися Людиною»,увести в нього прислівники, підкреслити їх як члени речення

 

docx
Додано
16 квітня
Переглядів
231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку