Контрольна робота з української мови за ІІ семестр в 6 класі

Про матеріал
Пропоную різнорівневу контрольну роботу з української мови для перевірки та корекції знань, умінь та навичок учнів 6 класу. Мета: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь і навичок; розвивати комунікативні вміння, культуру мовлення учнів.
Перегляд файлу

Контрольна робота з української мови за ІІ семестр в 6 класі

Мета: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь і навичок; розвивати комунікативні вміння, культуру мовлення учнів

Обладнання: тестові завдання

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.

 

Початковий і середній рівні (3б)

1. Позначте твердження, яке є правильним:

    а) прикметники змінюються за родами, числами відмінками.

    б) прикметники мають рід, число, відмінок.

    в) прикметники мають рід, змінюються за числами й відмінками. (1б)

2. Укажіть сполучення слів, у яких ужито короткі форми якісних прикметників:

    а) зелен луг.

    б) повен кошик.

    в) темна ніч.     

3. Числівники за значенням поділяються на:
    а) якісні, відносні й присвійні;
    б) назви істот і неістот;
    в) прості й складні;
    г) кількісні й порядкові.
4. За будовою числівники поділяються на:
    а) прості, складні й складені;
    б) якісні, відносні й присвійні;
    в) тверді, м'які й мішані;
    г) кількісні, збірні, дробові.
5. У якому рядку всі слова є займенниками?

     а) десь, хтось, всякий, ми;

     б) він, чорнявий, його, нам;

     в) той, цей, пішов, наш, увесь;

     г) вона, чий, деякий, я.

6. 4. Вкажіть, у якому рядку знаходяться відносні займенники:

     а) хто? що? який? чий? скільки?

     б) той, цей, я, інший.

     в) хто, що, який, чий, котрий.

     г) мій, твій, він, вона, їх.

 

  Достатній рівень(4б)

7. Записати прикметники, знявши риску.

Залізо/бетонний, чорно/земний, військово/повітряний, темно/ зелений,  південно/український, легко/крилий, жовто/гарячий,водо/плавний,     біло/крилий,     яскраво/жовтий,    п'яти/поверховий,   червоно/гарячий,   західно/європейський, м'ясо/молочний.

8.  Записати займенники , розкриваючи дужки. Указати на групи займенників за значенням (3 бали).
(Аби)чим, (ні)скільки, ні(про)що, хтозна(від)чого, (де)чого, аби(з)ким, (ні)хто, (аби)якому, що(сь), (будь)якого, що(небудь), (на)якому(небудь), чий(небудь), (на)чому(небудь), (ні)в(якому),  (де)чого, (ні)ким, ні(про)кого, казна(з)чим, (аби)чиїм, хтозна(на) кому, (ні)який, хто(сь), (будь)якому, хто(небудь), (про)який(небудь), чо-го(небудь), (для)чийого(небудь), (ні)на(чому), (будь)що.

9.Провідміняти кількісний  числівник 1276

10. Визначте, до якої частини мови належать слова.

Нульовий, восьмий, трійко, ар, удруге, півтора, обидві, мільярдер, двадцятка, одна шоста, розполовинити, сотий, кілька, одинадцятизначний, мільйон, третина, по-перше, поодинокий, подвоїти, десяток, мало, половина.
 

Високий рівень  (5б)

11. Скласти зв’язну розповідь у науковому стилі про дієслово як частину  мови .

 

 

docx
Додано
17 серпня 2019
Переглядів
4110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку