Контрольна робота з зарубіжної літератури на тему:"Сучасна література. Я і світ", 7 клас

Про матеріал
Контрольна робота з зарубіжної літератури для 7 класу. Різнорівневі завдання з теми: «Сучасна література. Я і світ» (Айзек Азімов "Фах", Діана Вінн Джонс "Мандрівний Замок Хаула" , Корнелія Функе "Чорнильне серце"). Завдання пердбачають виконання тестів, доповнення речень відповідно до змісту твору, відповіді на запитання та характеристику головних героїв.
Перегляд файлу

                       Контрольна робота з зарубіжної літератури

                                                         7 клас

           Різнорівневі завдання з теми: «Сучасна література. Я і світ»

                                                       І варіант

                                    І рівень (1 завдання – 0,5 б.)

1.За жанром твір Айзека Азімова «Фах»:

а) науково-фантастична повість;

б) психологічна повість;

в) філософська повість.

2.Батько Тревіліяна:

а) металург на іншій планеті;

б) космонавт;

в) вчений.

3.Хаул з твору Діани Вінн Джонс «Мандрівний Замок Хаула»:

а) чарівник;

б) продавець;

в) науковець.

4.Софі працювала у:

а) кондитерській;

б) крамниці дамських капелюшків;

в) школі.

5. Провідною темою роману Корнелії Функе «Чорнильне серце» є:

а) жага до життя;

б) жага до наукових досліджень;

в) жага до подорожей.

6.Мегі:

а) 10 років;

б) 12 років;

в) 14 років.

                                   ІІ рівень (1 завдання – 1 бал)

Продовжіть речення.

1.Мета суспільної системи, зображеної у повісті «Фах» А.Азімова, полягає у забезпеченні …

2.Після смерті батька Фанні вирішила відправити дівчаток навчатися різних ремесел: Марту – …, Летті – …, а Софі – …

3.Капрікорн і його банда намагалися заволодіти …

                                    ІІІ рівень (1 завдання – 1бал)

Дайте відповіді на запитання.

1.Для чого створені «інтернати для недоумків»  у державі майбутнього?

2.Чому Софі вирушила до Мандрівного Замку Хаула?

3.Які два світи демонструє читачам роман «Чорнильне серце»?

                                    IV рівень (1 завдання – 3 бали)

Охарактеризуйте Софі

 

                                                      ІІ варіант

І рівень (1 завдання – 0,5 б.)

1.Головні герої твору Айзека Азімова «Фах»:

а)Нік Плейтен і Тревіліян;

б)Джордж Плейтен і Тревіліян;

в)Джордж Плейтен і Айзек.

2.Батько Джорджа:

а)металург;

б)трубоукладач;

в)вчений.

3.Софі з твору Діани Вінн Джонс «Мандрівний Замок Хаула» мала:

а) 2 сестер;

б)4 сестер;

в)5 сестер.

4.Відьма Пустирищ перетворила Софі на:

а)хомячка;

б)немовля;

в)стару жінку.

5. За жанром твір Корнелії Функе «Чорнильне серце»:

а)роман-фентезі;

б)науково-фантастичний роман;

в)фантастична повість.

6.Професія Мо:

а)бібліотекар;

б)видавець;

в)палітурник.

                                 ІІ рівень (1 завдання – 1 бал)

Продовжіть речення.

1.Люди в державі майбутнього схожі на …, які мають виконувати лише те, що …

2. У Маркет-Чіппінгу люди вірили, що Хаул закохує в себе …, заманює їх у …, а потім …

3.У творі К.Функе «Чорнильне серце» порушується багато актуальних моральних проблем: …

                               ІІІ рівень (1 завдання – 1бал)

Дайте відповіді на запитання.

1.Чому Джорджа Плейтена віддали в «інтернат для недоумків»?

2.Як Кальцифер потрапив до Хаула і якою силою він володів?

3.Як Тереза потрапила у середньовічний книжковий світ?

                            IV рівень (1 завдання – 3 бали)

Охарактеризуйте Мегі.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
2.5
Відповідність темі
3.0
Загальна:
2.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Сафонюк Тетяна Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ярош Іван
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
25 травня 2020
Переглядів
32153
Оцінка розробки
2.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку