18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Контрольна робота з зарубіжної літератури (Творчість А. Чехова, Д. Лондона, В. Короленка), 6 клас

Про матеріал
Контрольна робота з зарубіжної літератури (6 клас) за творчістю А.Чехова, Д.Лондона, В.Короленка. Контрольна робота містить тестові завдання на встановлення однієї правильної відповіді, встановлення відповідності та власне висловлювання.
Перегляд файлу

Контрольна робота з зарубіжної літератури (6 клас)

Творчість А.Чехова, Д.Лондона, В.Короленка

 

І-ІІ рівень

  1. Що сталося із Білом («Жага до життя»)?

А. він дійшов до човна і чекав на друга;

Б. він дійшов до човна і поплив далі сам;

В. його з'їли вовки;

Г. він приготував обід і чекав на товариша.

  1. Назва судна, яке врятувало героя оповідання («Жага до життя»)?

А. "Бедфорд";

Б. "Рейнфорд";

В. "Титанік";

Г. "Перемога".

  1. Місцевість, у якій відбувалася дія, індіанці називали («Жага до життя»):

А. Країна Озер;

Б. Країна білої пустелі;

В. Країна Патичків;

Г. Країна вічних снігів.

  1. Кому належать слова :"У малого немає очей, згодом не буде ні рук, ні ніг, ні волі...." «Сліпий музикант»?

А. матері;

Б. дядькові Максиму;

В. слузі Йохиму;

Г. батькові.

  1. На яких музичних інструментах навчився грати Петрусь («Сліпий музикант»)?

А. фортепіано, сопілка;

Б. кларнет, фортепіано;

В. фортепіано, скрипка;

Г. скрипка, баян.

  1. Де відбувся тріумфальний концерт Петра Попельського («Сліпий музикант»)?

А. у Лондоні;

Б. у Києві;

В. у Парижі;

Г. у Москві.

  1. Як вплинула на Петра Попельського зустріч із дзвонарем («Сліпий музикант»)?

А. озлився і зосередився на своїх переживаннях;

Б. вирішив брати з нього приклад;

В. поспівчував дзвонареві;

Г. зустріч ніяк не вплинула на героя.

  1. Чого навчає твір В.Г. Короленка «Сліпий музикант»?

А. бути милосердним до оточуючих, та як прожити гідне та повноцінне життя;

Б. бути людяним, терпимими до людського страждання;

В. бути відданим сином;

Г. любити батьківщину.

  1. Як звали тонкого в творі А. П. Чехова «Товстий і тонкий»?

А. Михайло;

Б Порфирій;

В. Єрмолай;

Г. Натанаїл.

  1. За твором «Хамелеон» собака вкусила героя, бо

А. «він їй цигаркою в харю для сміху»;

Б. «він йшов повз неї з палкою»;

В. «він пихнув її ногою»;

Г. «він її не годував».

  1. Кого вкусив собака («Хамелеон»)?

А. Очумєлова;

Б. Пічугіна;

В. Хрюкіна;

Г. Порфирія.

12. Від яких «хвороб» лікує Чехов- письменник?

А. заздрощів;

Б. підлабузництва. пристосуванства, чиношанування;

В. бронхіту;

Г. лінощів, боягузтва.

 

ІІІ рівень

  1. Встановіть відповідність між твором та його жанром:

1.«Товстий і тонкий» А.Чехов

А. Казка

2.«Хамелеон» А. Чехов

Б. Новела

3.«Жага до життя» Д.Лондон

В. Повість

4.«Сліпий музикант» В. Короленко

Г. Оповідання.

  1. Що таке повість? Наведіть приклад.
  2. Що таке оповідання? Наведіть приклад.

 

IV рівень

Твір на одну з тем:

  • «Роль близьких людей у долі Петра Попельського».
  • «Виклик долі і шлях до щастя (на основі твору «Сліпий музикант» В.Короленка)».
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Давидова Оксана Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Гарна Лілія
Додано
17 лютого
Переглядів
4475
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку