21 травня о 18:00Вебінар: Дисграфія. Як працювати вчителю?

Контрольна робота за І семестр, 11 клас

Про матеріал
закріпити й систематизувати знання учнів, перевірити рівень знань, умінь і навичок з метою їх контролю та корекції; розвивати пам’ять, образне й логічне мислення, зв’язне мовлення, уміння висловлювати свої думки й аргументувати їх.
Перегляд файлу

 

ТЕМА: Підсумкова контрольна робота за І семестр

(Вивчене за семестр та  «Поети “срібної доби” російської поезії»)

МЕТА: закріпити й систематизувати знання учнів, перевірити рівень знань, умінь і навичок з метою їх контролю та корекції; розвивати пам’ять, образне й логічне мислення, зв’язне мовлення, уміння висловлювати свої думки й аргументувати їх.

ОБЛАДНАННЯ: тестові завдання.

                                                  ХІД   УРОКУ

I. Оголошення теми, мети, мотивації навчальної діяльності учнів

II. Основний зміст роботи

1. Інструктаж до виконання тестових завдань

2. Виконання контрольної роботи (виконуються всі завдання)

Варіант І

Початковий та середній рівні  (Кожна правильна відповідь — 1 бал)

1. Поема А. Ахматової «Реквієм» присвячена:

а) мужнім захисникам вітчизни у Другій світовій війні;

б) жертвам громадянських воєн;

в) жертвам сталінського терору;

2. Звукопис, натяк, символ характерні для такого напряму (течії):

а) символізму; 

б)  акмеїзму;

в) кубофутуризму; 

3. Перша збірка Р.М.Рільке:

а) «Часослов»;

б) «Нові вірші»;

в) «Життя й пісні»;

4. До «срібної доби» належали поети:

а) О.Блок, А.Ахматова, В.Маяковський, Б.Пастернак;

б) А.Ахматова, Р.М.Рільке, Гарсіа Лорка;

в) В.Маяковський, Гарсіа Лорка, Р.М.Рільке, Т.С.Еліот;

5. Позначте найвизначніші течії в російській літературі «срібної доби»:

А   імпресіонізм, дадаїзм, сюрреалізм;

Б   експресіонізм, імажизм, герметизм;

В   символізм, акмеїзм, футуризм;

6. Напишіть, що означає «ібсенізм» і в чому він полягає?

7. Продовжте речення.«Акмеїзм — це...»

8. Поєднати письменника з країною, яку він представляє

Г.Ібсен                   Росія

Джеймс Джойс     Норвегія

Рільке                     Австрія

А.Ахматова           Ірландія

О.Блок                  

9. Установіть відповідність між письменником та його твором.

О. Блок                            «Реквієм»

А. Ахматова                   «Джакомо Джойс»

Г. Ібсен                            «Незнайома»

Джейм Джойс                 «Ляльковий дім»

10. Проаналізувати поезію Б.Пастернака «Зимова ніч»

Зимова ніч

Мело, мело по всій землі,

Мело, сніжило.

Свіча горіла на столі,

Свіча горіла.

 

Злітався сніг і вирував

Перед шибками,

Так влітку на вогонь мошва

Летить роями.

 

Ліпила віхола на склі

Кружки і стріли.

Свіча горіла на столі,

Свіча горіла.

 

І протяг тіні хилитав,

І мимоволі

Схрестились руки і уста,

Схрестились долі.

 

І черевички з ніг самі

Упали м’яко.

І віск із нічника слізьми

На плаття капав.

 

Все поглинала на землі

Хуртеча біла.

Свіча горіла на столі,

Свіча горіла.

 

На свічку дихала імла,

Й спокуси сила

Хрестоподібно підняла,

Як ангел, крила.

 

І доки хуґа по землі

Мела, сніжила,

Свіча горіла на столі,

Свіча горіла.

Варіант II

Початковий і середній рівні Кожна правильна відповідь — 1 бал)

1. Чіткість, ясність, особлива «прозорість» образів характерні для такого напряму (течії):

а) акмеїзму; 

б) символізму;

в) неоромантизму; 

2. Б. Пастернак є автором:

а) поеми «Реквієм»;

б) п’єси «Матінка Кураж та її діти»;

в) роману «Доктор Живаго»;

3. Символізм притаманний творчості:

а) Р.М.Рільке;

б) О.Блока;

в) В.Маяковському;

4. 1911 року молоді поети утворили «Цех поетів» і оголосили себе акмеїстами. До цього «цеху» входили:

А) Р.М.Рільке, М.Гумільов, А.Ахматова, Б.Пастернак;

б) Т.С.Еліот, Гарсіа Лорка, О.Мандельштам, С.Городецький;

в) М.Гумільов, А.Ахматова, О.Мандельштам, С. Городецький,

5.  Поет-футурист, револьверною кулею в скроню «вчасно» позбавив владу своєї присутності в тому самому залізному соціалістичному майбутті… Мова йде про:

а) В.Маяковського;

б) А. Ахматову:

в) О.Блока;

6. Напишіть, що таке «потік свідомості» і в чому воно проявляється.

7. Продовжте речення. «Футуризм — це...»

8. Поєднати письменника з країною, яку він представляє

Ф.Кафка     Росія        

М.Булкаков       Німеччина

Г.Апполінер       Франція

Б.Пастернак        Іспанія

Ф.Г. Лорка

9. Поєднати письменника з твором, який він написав

Установіть відповідність відповідність між письменником та його твором

Р.М.Рільке                     «Орфей, Еврідіка, Гермес»

Г.Аполлінер                  «Майстер і Маргарита»

М.Булгаков                   «Перевтілення»

Ф.Кафка                        «Міст Мірабо»

10. Проаналізувати поезію Гійом Аполлінер “Міст Мірабо”.

Міст Мірабо

Під мостом Мірабо струмує Сена

Так і любов

Біжить у тебе в мене

Журба і втіха крутнява шалена

 

Хай б’є годинник ніч настає

Минають дні а я ще є

 

Рука в руці постíймо очі в очі

Під мостом рук

Вода тече хлюпоче

Од вічних поглядів спочити хоче

 

Хай б’є годинник ніч настає

Минають дні а я ще є

 

Любов сплива як та вода бігуча

Любов сплива

Життя хода тягуча

Надія ж невгамовано жагуча

 

Хай б’є годинник ніч настає

Минають дні а я ще є

 

Минають дні години і хвилини

Мине любов

I знову не прилине

Під мостом Мірабо хай Сена плине

 

Хай б’є годинник ніч настає

Минають дні а я ще є.

 

 

1

 

docx
Додано
16 березня
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку