Контрольна робота за І семестр (рівень стандарту)
Зарубіжна література, 11 клас (екстернат)
І. ІІ. Початковий та середній рівні
(за кожну правильну відповідь – 0,5 бала, усього – 6 балів)
Оберіть правильний варіант відповіді
1. Джерелом трагедії «Фауст» є:
а) народна легенда про доктора Фауста, чарівника, чорнокнижника;
б) юнак спокушає юну дівчину та кидає її;
в) народна легенда про Мефістофеля;
г) легенда про праведника, якого спокушав сатана з дозволу Бога.
2. Зав'язкою сюжету «Фауста» є суперечка між:
а) директором театру, поетом і комічним актором;
б) Господом і Мефістофелем;
в) Фаустом і Вагнером.
3. Людина-комаха в новелі Ф. Кафки «Перевтілення» є символом:
а) ізольованості людини у родині;
б) приреченості людського кохання;
в) крайньої людської самотності.
4. Виберіть НЕправильне твердження. Грегору властиві риси характеру
а) чутливість
б) відповідальність
в) делікатність
г) волелюбність
5. На думку А. Камю, особистість повинна бунтувати проти світового абсурду, щоб:
а) зберегти своє людське Я;
б) здолати світовий абсурд;
в) утвердити моральні цінності людського буття.
6. Провідним мотивом роману «Чума», за твердженням А Камю, є боротьба європейського опору проти:
а) нацизму; б) фашизму; в) тоталітаризму.
7. Перша поетична збірка Гійома Аполлінера мала назву
а) «Бестіарій, або Кортеж Орфея»
б) «Алкоголі»
в) «Каліграми. Вірші Війни і Миру»
г) «Рейнські вірші»
д) «Єресіарх і компанія»
8. Вірш Гійома Аполлінера, у якому він застерігає людство від небезпек війни
а) «Міст Мірабо»
б) «Молочна Путь, сяйлива сестро…»
в) «Зарізана голубка і водограй»
г) «Хмарний привид»
д) «Зона»
9. У якому циклі творів або творі знайшли своє відображення українські враження Райнера Марії Рільке?
а) у «Дуїнезькіх елегіях»
б) у «Пісні про Правду»
в) у «Сонетах до Орфея»
г) у «Житті й піснях»
д) у «Книзі образів»
10. У «Нових поезіях» Райнер Марія Рільке створив поетичний жанр
а) «вірші-репортажі»
б) «вірші-речі»
в) «вірші-каліграми»
г) «вірші-малюнки»
д) «вірші-паліндроми»
11. Витоки поезії Лорки — в
а) андалузькому фольклорі
б) античній літературі
в) іспанській літературі доби Відродження
г) іспанській бароковій літературі
д) іспанському героїчному епосі
12. У збірці «Циганське романсеро» Лорка відродив жанр
а) сонету
б) романсу
в) касиди
г) рубаї
д) каліграми
ІІІ. Достатній рівень
(за кожну правильну відповідь – 1 бал, усього – 3 бали)
1. Установіть послідовність подій в оповіданні «Перевтілення»:
а) батько закидає Грегора яблуками;
б) Грегор-комаха із захопленням слухає гру сестри на скрипці;
в) пожильці покидають помешкання Замзи;
г) візит повіреного до домівки Грегора Замзи;
д) Грегор захищає портрет дами в хутрі.
2. Установіть послідовність подій у романі «Чума»:
а) Смерть сина слідчого Отона;
б) Нашестя щурів;
в) Хвороба і смерть священника Панлю;
г) Запровадження карантину в Орані;
д) Спроба Р. Рамбера залишити Оран.
3. Установіть відповідність між персонажем і його дією:
1) Грегор А «…стала просити не вбивати Грегора»
2) Грета Б «…безжалісно наступав і сичав, як дикун»
3) мати В «…ногою заштовхувала до кімнати будь-яку їжу»
4) батько Г «…сидить на портреті і не віддасть його нізащо»
Д «…вам нічого клопотатися, де діти ту погань…»
ІV. Високий рівень (3 бали)
Власне висловлювання. Дайте грунтовну відповідь ( 7-10 речень) на одне із запитань.