Підсумкова контрольна робота за І семестр
Мета: контрольною роботою перевірити рівень знань учнів з вивчених тем; розвивати навички роботи із тестовими завданнями; виховувати грамотного читача.
І варіант
І-ІІ рівені
А) Брати Грімм;
Б) Й. В. Гете;
В) Г.Гейне.
А) національна література;
Б) зарубіжна література;
В) англійська література.
А) казки;
Б) література;
В) фольклор.
А) приказки, загадки, казки;
Б) загадки, лічилки, скоромовки;
В) пісні, загадки, приказки.
А) народні, літературні;
Б) літературні, чарівні;
В) чарівні, народні.
А) «Казка про рибака й рибку»;
Б) «Непохитний олов’яний солдатик»;
В) «Пензлик Маляна».
ІІІ рівень
О.С. Пушкін Росія
Брати Грімм Німеччина
Джон Кітс Англія
Генріх Гейне
Окар Уайльд «Хлопчик-Зірка»
Г.К.Андерсен «Непохитний олов’яний солдатик»
Й.В. Гете «Нічна пісня подорожнього»
Е. Сетон-Томпсон «Снап»
На всіх гірських вершинах
Ти бачиш тінь нічну,
А з крон зелених лине
Нечутний подих сну.
Мовчать пташки у лісі — їх спокій не тривож.
Чекай лише — стомившись, Спочинеш ти також.
ІІ варіант
І-ІІ рівені
А) Веймар;
Б) Франкфурт-на-Майні;
В) Дюссельдорф.
А) англійська література;
Б) національна література;
В) зарубіжна література.
А) читають, записують народну творчість;
Б) записують, збирають народну творчість;
В) розповідають народну творчість.
А) пісні, казки, билини;
Б) загадки, прислів’я, казки;
В) пісні, скоромовки, казки.
А) чарівні, про тварин, казкові;
Б) соціально-побутові, про природу, чарівні;
В) чарівні, соціально-побутові, про тварин.
А) «Фарбований шакал»;
Б) «Синдбад-мореплавець»;
В) «Хлопчик-Зірка».
Окар Уайльд Англія
Г.К.Андерсен Данія
Й.В. Гете Німеччина
Е. Сетон- Томпсон Канада
О.С. Пушкін «Про рибака й рибку»
Брати Грімм «Пані Метелиця»
Джон Кітс «Про коника та цвіркуна»
Генріх Гейне «Задзвени із глибини»
Гори огортає
Спокій.
Тиша безкрая
У млі глибокій,
Ніби покров густий.
Не чути ані пташини.
Діждись хвилини —
Стихнеш і ти.