Презентація "«Хлопчик-Зірка».Казкові персонажі, їхня характеристика.

Про матеріал
Презентація до уроку зарубіжної літератури у 5 класі "«Хлопчик-Зірка».Казкові персонажі, їхня характеристика"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Визначте настрій

Номер слайду 2

Повторення: казка містить в собіК- А- З- К- А-Красу. Актуальність. Загадковість. Кмітливість. Активність

Номер слайду 3

Епіграф. Людина віддзеркалюється у вчинках.                                                                                                 Ф. Шиллер

Номер слайду 4

Оскар Уайльд (1854–1900). «Хлопчик-Зірка». Казкові персонажі, їхня характеристика. В людині все має бути прекрасним: і обличчя, і одяг, і душа, і думки....» (А. Чехов)

Номер слайду 5

Словник-довідник. Галузки-гілочки. Поцілувала Крижана Королева-вкрите кригою, заморожене. Саван-поховальне покривало. Коноплянка –співочий птах з родини горобцеподібних. Мірошники- ті, хто працюють на млину, мелють борошно. Кіш-кошик. Святий Мартін – у католиків покровитель, охоронник мандрівників. Нарікати- скаржитися. Бурштинове намисто – з янтаря, напівдорогоцінного каменю. Старчиха- жебрачка, злидарка. Прокажений- важка хвороба шкіри ( гнійні виразки…передається )Жаба-ропуха-вид великої жаби

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Факти 1. Опрацювати біографію О Уайльда. Знайти відповіді на питання (С.101-103)З’ясувати історію створення казки «Хлопчик-зірка» (С.104)

Номер слайду 8

Емоції 1. Враження від прочитаного. 2. Кого з героїв казки вам шкода? Чому?

Номер слайду 9

Критика1. Кого ви засуджуєте в творі? Чому?

Номер слайду 10

Асоціативне гроно «СІМ’Я»

Номер слайду 11

Оптимізм1. Оптимізм –це позитивне ставлення до життя.2. Що позитивного можна винести з цієї казки? 3. Прокоментувати вислови. « Як не сумно в цьому незрозумілому світі, він все ж таки прекрасний, і нам все-таки хочеться бути щасливими і любити один одного».І. Бунін . Красота спасет мир. Достоєвський. Ф. М.

Номер слайду 12

Креатив 1. Проаналізувати вірш «Люди» 2. Прокоментувати прислів’я «З лиця води не пити». До якого образу і коли саме підходить вислів ?

Номер слайду 13

ЛюдиЄ різні люди у житті... Одні, - як квіти при дорозі. Так хочеться зірвать тобі-А підійти до них невзмозі.Є люди... Світять немов сонце,Без них, ти зовсім в темноті,Відчинять для тебе віконце-Й на допомогу йдуть тобі!Є люди... Наче темні хмари,В житті твоїм, як буревій,А діють так... немов то чари,Й до дна ти п'єш... вже цей напій...Є люди...як ковток повітря-Ти задихаєшся без них!І навіть... Через тисячоліття!Ти будеш згадувать про них.Є люди, - полум'я вогню,-Підійдеш близько - й обпечешся,Ще й душу вивернуть твою,Тай після цього не зречешся. Прості є люди... Як вода... В клітинці кожній відчуваєш,Без них нема твого життя-,Та рідко ти їх обіймаєш. Багато різних є людей,Одні, - урок несуть тобі!А інші просто є незмінні-І йдуть з тобою по житті.

Номер слайду 14

Керівник- учитель

Номер слайду 15

Вікторина1. Про скількох Лісорубів йдеться в казці «Хлопчик-Зірка»?2. Хто з лісових мешканців лаяв холодну погоду?3. Кому мороз був до вподоби?4. Яке диво побачили Лісоруби, виходячи з лісу?5. Чому другий Лісоруб узяв дитину, хоч сам був дуже бідним і мав багато дітей?6. Як дружина Лісоруба відреагувала на появу в домі чужої дитини?7. Яким виріс зоряний хлопчик?8. Чому Хлопчик-Зірка зверхньо й жорстоко поводився з людьми?9. Після якої події хлопчик перетворився із красунчика на потвору?10. До кого в рабство потрапив герой?11. Чому Зайченя тричі рятувало Хлопчика-Зірку?12. Чому мати й батько простили хлопчику образу?

Номер слайду 16

Як це доведено в казці?Людина віддзеркалюється у вчинках.                                                                                                 Ф. Шиллер. В людині все має бути прекрасним: і обличчя, і одяг, і душа, і думки....» (А. Чехов)

Номер слайду 17

1. Відповісти усно на питання у підручнику (С.119 - 120) або 2. * Заповнити таблицю на с.121 За бажанням намалювати малюнки до казки

Номер слайду 18

Самооцінка «Вибір»Для мене урок був цікавим, нудним. Я слухав інших уважно, неуважно. Я брав участь в обговоренні оповідання часто, інколи. На уроці я дізнався цікавого багато, мало. Результатами своєї діяльності на уроці я задоволений(а) , незадоволений(а).

Номер слайду 19

Визначте настрій

pptx
Додано
25 грудня 2019
Переглядів
73
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку