Контрольна робота за І семестр з основ здоров’я учня(ці) 6 класу з індивідуального навчання (сімейна(домашня форма) навчання) П. І.(Прізвище та Ім’я)

Про матеріал
Контрольна робота за І семестр з основ здоров’я учня(ці) 6 класу з індивідуального навчання (сімейна(домашня форма) навчання) П. І.(Прізвище та Ім’я)
Перегляд файлу

Контрольна робота

за І семестр з основ здоров’я

учня(ці)  6 класу

з індивідуального навчання

(сімейна(домашня форма) навчання)

П. І.(Прізвище та Ім’я)

 

Початковий рівень Вибери одну правильну відповідь(0,5 б за кожне правильно виконане завдання)

1. Відсутність загрози життю та здоров’ю людини:

 а) безпека;  б) небезпека; в) здоров’я; г) загроза.

2. Що не можна робити в зоні бойових дій:

а) фотографувати та знімати відео в присутності людей у військовій формі;

б) тримати на поготові тривожну валізу;

в) носити документи, що посвідчують особу;

3. Харчова цінність — це співвідношення білків, жирів, вуглеводів, вітамінів  та мінеральних речовин, що містяться у

а) 1 г продукту;      б) 100 г продукту;          в) 1 кг продуктів;

4. Акліматизація це-...

а) температура в холодильнику; б) вид отруйних рослин; в) пристосування організму до змін у навколишньому середовищі;    г) їжа древніх племен

5.Укажи, що не є складовою особистої гігієни:

 а) гігієна взуття; б) гігієна харчування; в) догляд за шкірою; г) догляд за тваринами.

6. Соціальне середовище може

а) бути джерелом кримінальних небезпек       в) сприяти здоров’ю

б) впливати на самооцінку                                 г) нічого з переліченого

Середній рівень (3 бали)

Вибери кілька правильних відповідей(за виконане завдання 1 б.)

7. Оберіть фото, на яких зображені підозрілі предмети

 

а) б) в) г)

 

 

д)

 

 

 

8.Укажіть правильні твердження(за  правильно виконане завдання 2 б.).

 а) Кожна людина може та повинна дбати про збереження і відновлення довкілля.

 б) При харчовому отруєнні не обов’язково викликати швидку допомогу чи звертатися до лікаря.

 в) Слід додержуватися основних принципів правильного харчування: різноманітності, помірності, збалансованості.

 г) Після занять фізичними вправами можна помитися і холодною водою.

Достатній рівень. Установи послідовність та відповідність (1,5  бали за кожне

 правильне  завдання 10,11)

9. Розподіли небезпеки техногенного, природного та соціального середовища

1  Хуліганство, вандалізм                   6  Тваринний світ

2  Пожежі                                          7  Небезпеки на дорогах і транспорті

3  Стихійні лиха                                    8  Ураження електричним струмом

4  Хімічні опіки, отруєння                  9  Погодні умови

5  Крадіжки                                           10  Викрадення, замахи на життя

            А – техногенні

            Б – природні

            В - соціальні

Відповідь повинна мати вигляд : 1Б  або 3А тощо

10.Знайди відповідність між термінами та їхніми визначеннями.

Термін

Визначення

1  Мінерали

А  вибір продуктів для споживання

2  Карієс

Б  необхідні для росту й розвитку кісток скелета, м’язів, кровоносної системи.

3  Раціон харчування

В  білки, жири, вуглеводи, мінеральні речовини

4  Поживні речовини

Г захворювання зубів

5  Йододефіцит

Д нестача йоду в організмі

6 Добовий раціон

Е їжа, яку людина з’їдає за день

Відповідь повинна мати вигляд :1- ;   2-_ ; 3 -  ;4-  ;5-, 6-. 

 

Високий рівень  (3 бали)

11. Склади памятку: “Профілактика харчових отруєнь”

12. Опиши, як слід діяти  під завалами?

docx
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
4065
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку