Контрольна робота за ІІ семестр

Про матеріал
Контрольна робота включає в себе такі теми: "Закономірності успадкування ознак", "Еволюція органічного світу", "Надорганізмові біологічні системи"
Перегляд файлу

Контрольна робота за ІІ семестр Біології  9 клас

 

Контрольна робота № 2    Біологія  9 клас    І варіант

 

І рівень .1вірна відповідь. 1пит-0,5 б. разом 2б.

1. Одиницею еволюційного процесу є:

а) особина;

б) популяція;

в) вид

2. Всі можливі типи взаємозв’язків між організмами різних видів називають:

а) паразитизм,

б) мутуалізм,

в) коменсалізм,

г) симбіоз

3. Назвіть форму природного добору, яка сприяє зміні норми реакції організмів у певному напрямку:

а)рушійний;                     

б)розвиваючий;

в)стабілізуючий;

г)штучний.

4. Харчові ланцюги, що починаються з мертвих органічних залишків, називають: а)пасовищними;

б)перевернутими;

в)детритними                        

 

ІІ рівень  Дайте визначення: 1термін -1бал, разом-4б.

  1. Популяція
  2. Редуценти
  3. Сукцесія
  4. Клімаксна сукцесія

 

ІІІ рівень 1пит-1б. разом-3б.

1.Назвіть причини, що запобігають заплідненню та формуванню зиготи (презиготичні бар’єри)

2. Порівняйте географічне та екологічне видоутворення за низкою критерій

3. Джгутикові одноклітинні тварини є паразитами бліх, середовищем життя для яких є рослиноїдні ссавці. Побудуйте піраміду чисельності для ланцюга живлення: трав’янисті рослини (10 000) – рослиноїдні ссавці (1) – блохи (100) – одноклітинні тварини-паразити (1000).

 

ІV рівень . 1пит-1,5б. разом-3б.

1. Чим різняться і що є спільного між різними видами природного добору?

2.Гомозиготна мати має групу крові А (ІІ), гомозиготний батько В (ІІІ). Які групи крові можливі в їхніх дітей?

Контрольна робота № 2         Біологія  9 клас     ІІ варіант

 

І рівень .1вірна відповідь. 1пит-0,5 б. разом 2б.

1. Матеріалом для еволюційного процесу є:

а) генетична різноманітність популяції;

б) вид;

в) набуті ознаки.

2. Між організмами різних видів можуть виникати зв'язки:

а) конкуренція;

б) мутуалізм; 

в) паразитизм,

г) всі означені.

3. Назвіть форму природного добору, яка «звужує» розподіл ознак:

а)рушійний;

б)розвиваючий;

в)стабілізуючий;

г)штучний.

4. Харчові ланцюги, що починаються з продуцентів називають:

а)пасовищними;

б)перевернутими;

в)детритними;                         

 

ІІ рівень  Дайте визначення: 1термін -1бал, разом-4б.

  1. Екосистема
  2. Детритофаги
  3. Екологічна ніша
  4. Первина сукцесія

 

ІІІ рівень 1пит-1б. разом-3б.

1.Назвіть причини, що запобігають міжвидового схрещування (постзиготичні бар’єри) 

2.Охарактеризуйте і порівняйте закон мінімуму та толерантності

3. Побудуйте піраміду та визначте масу компонентів ланцюга живлення якщо відомо, що маса консументу 3-го порядку становить 7 кг (видра – риби – ракоподібні – фітопланктон)

 

ІVрівень . 1пит-1,5б. разом-3б.

1.Чим різняться і що є спільного між різними видами природного добору?

2. Ген кароокості домінує над геном блакитно окості. Блакиноокий чоловік одружується з кароокою жінкою, у батька якої були блакитні очі, а у матері – карі. Якого кольору очей можна очікувати у дітей від цього шлюбу?

 

docx
До підручника
Біологія 9 клас (Шаламов Р.В., Носов Г.А., Литовченко О.А., Каліберда М.С.)
Додано
12 квітня 2020
Переглядів
3547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку